Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 11:14
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Ik vroeg me zo af waar iedereen zijn/haar vriend(in) heeft ontmoet.
En was het een speciaal moment?
Of gewoon, heeft het zich langzaam opgebouwd?

Mijn laatste vriend kende ik van school
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 11:16
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
op vakantie
en daardoor was het ook verdomd snel uit


edit: bij een kampvuur onder duizend sterren dus wel n beetje speciaal ja
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik heb mijn vriendje met uitgaan leren kennen, maar hij heeft bij mij op school gezeten (alleen toen wastie me nooit opgevallen )
Speciaal moment... Mwah, dat viel wel mee, er was alleen zo'n klik-gevoel dat ik graag verder wilde onderzoeken Vier weken later hadden we iets. Is dat langzaam opbouwen?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:45
Verwijderd
ik ken mijn vriend van school en het heeft zich langzaam opgebouwd
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:46
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
In een discotheek heb ik mijn vriend ontmoet. Ik had met een vriend van hem (nou ja, nu een vijand) gezoent en zo kwam ik in contact met mijn nu huidige vriend. Wij begonnen wat af te spreken en toen kregen we wat. En dat is nu al meer dan 2 jaartjes geleden.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:49
Buffy
Buffy is offline
ik ken hem van het uitgaan, hoewel aan het eind van die avond bleek dat hij de buurjongen van mij exvriendje was waar ik bijna 2 jaar mee heb gehad. Ik kende zijn broertjes wel (was zelfs verliefd op een van zijn broertjes op de basisschool ) maar ik kende hem niet omdat hij vanwege zijn opleiding veel weg was. Het is inmiddels al dik 2.5 jaar geleden
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 12:00
Verwijderd
School, leerlingenvereniging
Niet speciaal.. maar hij wel <3
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Internet
We zaten allebei op een rustig forum van een punkband en we waren een van de weinige Nederlanders. Toen zijn we met elkaar gaan mailen (eerst over onze muzieksmaak en later ook persoonlijker) en toen hebben we elkaar ontmoet bij No Use For A Name waar we beiden apart heen gingen.
Ik vond hem toen helemaal geweldig en heb hem later uitgenodigd om met mij en een vriendin (lekker veilig) mee te gaan naar de dierentuin. En op het laatste moment kon die vriendin niet meer
Heerlijk naar de dierentuin geweest, nog de stad ingegaan, bioscoopje gepakt en heel erg lang zitten zoenen
Sindsdien hebben we wat en dat is nu 2 jaar geleden
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:33
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
op vakantie in curaçao
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:36
Mindfields
Mindfields is offline
uitgaan
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:38
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Uitgaan,
en speciaal was het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:12
Verwijderd
Ex van een vriendin 't Was al een tijdje uit en ik zag hem regelmatig als ik met haar mee uitging. Vond 'm steeds leuker, maar goed, ex van vriendin en ik had geen idee wat hij van mij vond. Op een gegeven moment voegde hij me toe aan z'n msn en toen zijn we heel veel gaan chatten. Uiteindelijk is het in de intro wat geworden
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Op het werk.

We waren al 3 jaar collega's maar we hadden nog nooit gepraat. Toen we dat eenmaal deden was het gelijk raak
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:19
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik ken hem sinds april via mijn werk, maar sindskort een erg geinteresseerd in elkaar, en nu is het volgens mij vrij serieus.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:19
Timmy
Avatar van Timmy
Timmy is offline
ik kwam haar steeds vaker tegen metuitgaan....
__________________
Keep Holland Beautifull, Get Tattooed!!!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 14:40
Verwijderd
Via hier
En we zagen elkaar voor het eerst tijdens een picknick op het koude strand, aaahw. Dat is nu bijna 1,5 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Via dit forum, en sindsdien is het allemaal verschrikkelijk snel gegaan

Na ruim een week internet contact hadden we al wat afgesproken en sindsdien hadden we wat. We hadden op een neutrale plek afgesproken (in eindhoven, dus niet gelijk bij mij of bij hem thuis) en we hebben de hele dag daar in het parkje liggen kletsen en vrijen, dus ja, dat had wel wat

En sindsdien was het dus wat tussen ons en na 7 maanden zijn we samen gaan wonen en inmiddels wonen we alweer ruim 4 maanden in ons eigen gekochte huisje
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Op de middelbare school. Het heeft echter 5 jaar geduurd voordat we wat kregen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2005, 16:03
Verwijderd
Voortgezet. zagen elkaar op een feestje, wisten dat we bij elkaar op school zaten, kwamen elkaar daar steeds weer tegen in de pauze, vrienden geworden (met nog meer mensen erbij natuurlijk), verliefd geworden, 2 jaar volgehouden, uit
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:03
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Werk, tijdje samen gewerkt, en toen een x samen wat gaan doen.

(en volgens mij heb ik dit hier nu al een x of 6 getyped, heerlijk die originele topics )
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb hem leren kennen op het forum van een band, en na maanden van chatten en brieven/pakketjes sturen heb ik 'm ontmoet in Leeds.
Ik stond voor een plattegrond te kijken waar ik was, zodat ik hem kon laten weten waar 'ie me moest komen zoeken. Net toen ik hem wilde SMS'en werd er ineens op m'm schouder getikt.
Ik draaide me om en ik kreeg meteen een hele dikke knuffel van 'm.
De rest van de dag hebben we toen hand in hand door Leeds gelopen. (l)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:14
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Op Lowlands via zijn beste vriend. Toen was er een vonkje. De week erna nodigde zijn beste vriend mij uit voor een ander festival waar hij ook was, daar werd het De Vonk(sterrenhemel, tentje delen). De weer daarna konden we met z'n 2-en wat afspreken en toen was het raak. Inmiddels zijn we vandaag precies een jaar en een maand bij elkaar en wonen we bijna 2 maanden samen
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:28
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Op een feestje. Hij studeerde hetzelfde als mn zus, maar ik dacht dat het een jongen was die ik al kende. Het eerste wat ik tegen hem zei was 'Zijn dat niet de spicegirls?' en daarna 'Ben je homo ofzo..'. De hele avond zitten praten daarna en toen ging mn zus met een vriend van haar naar huis en ik had geen fiets, dus bleef ik bij hem slapen. Heel klein beetje gezoend toen, alleen maar kusjes op de mond. Na 5 maanden vriendschap bleek dat we elkaar wel heel heel leuk vonden en nu hebben we al bijna 7 maanden wat.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:32
waves
Avatar van waves
waves is offline
Ik ging met een vriendin en haar vriend naar den bosch, later zouden er nog vrienden van die vriend komen. Heb toen wat met mijn huidige vriend gekletst en er werd een koppelpoging opgezet. Veel gekletst op msn, naar de bioscoop geweest (met die vriendin en haar vriend, want anders zouden we t eng vinden (vonden we zo ook wel ). Daar meer dan de helft van de film gemist omdat we aan t zoenen waren. En dat is gisteren een jaar geleden .


hij blijft lief...
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:33
Dato_16
Dato_16 is offline
Op het voetbalveld!
We gingen vroeger altijd bij het meisjes elftal kijken..
Maar hoe we ooit in gesprek zijn geraakt weet ik niet eens eigelijk. is alweer 7 jaar terug namelijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 17:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Van dit gele forum alias msn.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:45
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Op een verjaardag van een vriend van mij. Ik had hem weleens eerder gezien en toen vond ik hem al erg interessant. En toen kwam hij opeens op die verjaardag. Toen hebben we heel leuk gepraat en heb ik heel vaak bier over hem heen gegooid. Paar weken later kwam ik hem op examenfeest tegen en toen hebben we gezoend. (L)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:49
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
HvJ schreef op 09-10-2005 @ 18:36 :
Van dit gele forum alias msn.
Ja okee, maar dat is niet "ontmoet." Ik heb dat ook, maar ik heb haar ontmoet in de kroeg in Sneek, en dat was LEUK
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:55
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline
opvallend, best veel mensen kunnen hun geliefde via internet.

ik ben nu al sinds ene jaar aan het mailen/schrijven naar een bepaald persoon' ( ), en ik heb hem nog maar 2 keer kort gesproken. volgende week heb ik met hem afgesproken en ik ben oer-oer-oer zenuwachtig.


offtopic: tips?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:12
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dato_16 schreef op 09-10-2005 @ 18:33 :
Op het voetbalveld!
We gingen vroeger altijd bij het meisjes elftal kijken..
Maar hoe we ooit in gesprek zijn geraakt weet ik niet eens eigelijk. is alweer 7 jaar terug namelijk...
Damn al op je 11e begonnen?
Zow hé! Goed bezig (althans, dat vindt ik dan)
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:18
Dato_16
Dato_16 is offline
Nee toen heb ik haar leren kennen, zo lang zijn we nog niet samen hoor hehe
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:24
Schranktür
Schranktür is offline
Ik heb hem leren kennen via dit forum, msn en e-mail. Na een klein half jaartje hebben we elkaar ontmoet en toen zijn we langzaam van vrienden naar geliefden gegaan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Schranktür schreef op 09-10-2005 @ 19:24 :
Ik heb hem leren kennen via dit forum, msn en e-mail. Na een klein half jaartje hebben we elkaar ontmoet en toen zijn we langzaam van vrienden naar geliefden gegaan.
Met het verschil dat we wel langer dan een half jaar via inet contact hebben gehad voor we elkaar ontmoet hebben...hoe lang weet ik ook niet precies.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 20:26
Verwijderd
School. Ze gaf me een kerstkaart, hoewel ik haar verder niet kende en nooit met haar gesproken had.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 20:31
LittleLucille
LittleLucille is offline
school, hij zat bij mij in de klas, zijn ongeveer 2 jaar lang goeie vrienden geweest, op een vreemd moment veranderde er bepaalde gevoelens voor elkaar, en is het iets geworden.
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 20:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
introductieweek van onze opleiding. (dik 3 jaar geleden)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2005, 23:13
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
nog nergens, denk ik tenminste.
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 00:39
Verwijderd
Euhm. Naar Canada verhuisd, ik heb mijn ex en mijn vriend in dezelfde eerste week in Canada leren kennen, Hij vond mij meteen al leuk, maar mijn ex was hem voor en had mij euh... gecharmeerd.
7 maand met m'n ex gehad (vrijwel meteen nadat ik in Canada belandde, is heel vlug gegaan)
Het ging uit, een halve zomer liefdes verdriet gehad en veel gefeest met mijn ex' zijn vrienden, op die manier mijn vriend beter leren kennen. Hele winter beste maatjes geweest, ik hem stiekem leuk vinden, hij mij, veel kletsen op MSN, wel nog sjanssen met andere mensen. En toen zijn we om een of andere reden samen alleen een film gaan halen en samen kijken in mijn kamer en toen was het in een keer raak.

Dat is nu dus 2.5 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Via vakantie in indonesie. Ik vond hem niet echt geweldig, maar enige van mijn leeftijd. Doordat m'n broertje met zijn broertje ook omging, kwam het voor dat we opeens dingen samen gingen doen. Elke avond zwemmen, klaverjassen. Door de omgeving, het vakantiegevoel, ga je leuker met elkaar om en langzaam begon ik hem wel leuk te vinden, al hadden we niets gemeen. Ik heb het uitgesteld tot hij stopte met roken. Ergens kwam het idee om met z'n 4en in 1 bed te gaan slapen. Ik lag naast hem en ja, toen hebben we gezoend .
Toen we na een maand thuis waren, heeft het wonder boven wonder stand gehouden en nu al meer dan 2 jaar...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 09:06
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Mijn vriend was de beste vriend van een andere vriend van me, en de eerste keer dat ik hem zag had 'ie bergen paddo's op en was ie wat eng. Pas na anderhalf jaar vond ik hem wel leuk worden en hij mij en toen uiteindleijk hebben we wat gekregen en dat is nu meer dan 2,5 jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 09:45
Verwijderd
Via internet, zo'n 6 jaar geleden. Een jaar gemaild, elkaar toen in Enschede ontmoet, vanaf toen ging alles heel snel.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 10:29
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ehm op een feestje van een gezamelijke vriend. We kwamen elkaar altijd overal tegen maar praatte nooit met elkaar. Tot ik op dat feestje in n dronken bui ineens dacht: 'he, eigenlijk ben je super!' En toen gingen we zoenen enzo.. Week erna n date gehad en in bed beland.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 10:29
biep
Avatar van biep
biep is offline
Rockin' Park tijdens Feeder
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 12:32
Verwijderd
Hier.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:36
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2005 @ 12:21 :
Ik heb mijn vriendje met uitgaan leren kennen, maar hij heeft bij mij op school gezeten (alleen toen wastie me nooit opgevallen )
Speciaal moment... Mwah, dat viel wel mee, er was alleen zo'n klik-gevoel dat ik graag verder wilde onderzoeken Vier weken later hadden we iets. Is dat langzaam opbouwen?

OMG. Dit had ik kunnen typen alles klopt zelfs die vier weken!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:50
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 10-10-2005 @ 14:36 :
OMG. Dit had ik kunnen typen alles klopt zelfs die vier weken!
Hahaha, inderdaad.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:50
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Op kamp met de padvinders.... alleen we hebben niet echt iets... omdat hij men neef niet wilt kwetsen ofzo (men neef is zijn beste vriend)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:54
Verwijderd
Ik leerde hem kennen via forum en vooral msn. Na ongeveer negen maanden hebben we afgesproken en een tijdje gedate en nu zijn we acht maanden bij elkaar geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:48
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Via Internet (origineel he).
Mja, eigenlijk via de meetings ernaast, online "praatten" we erg weinig, maar bij een meeting naar de Efteling was het wel raak. Ik had hem daarvoor al gezien maar toen had hij steeds een vriendin, en toen in de Efteling was hij eindelijk vrijgezel.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:04
Pixxa
Pixxa is offline
in de kweek!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 14:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.