Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2005, 23:28
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 10-10-2005 @ 23:01 :
Nou, hopelijk krijgt mijn vriendje dat gevoel niet (maar dat is iig tot nu toe niet zo, gelukkig). Die woont sinds het begin van het school jaar in Utrecht, maar het gaat nog prima tussen ons.
Hij woont samen met een goeie vriendin van hem in een huisje en die is wel verliefd geworden op een ander (haar vriend zit bij de marine, dus die ziet ze nu maar heel weinig maar die vindt ze ook nog heel leuk). Dus nu zit ze met een groot dilemma
Ik denk dat het bij mn vriendje en mij wel mee zal vallen, aangezien hij niet zo'n type is dat graag achter de meisjes aangaat en ik heb ook geen behoefte aan andere jongens
Nou, hij is idd geen type dat achter de meisjes aangaat, maar het is nu dus wel uit. Sinds vrijdag
en eerder die avond vertelde hij dat die vriendin het ook uitgemaakt had met haar vriend..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2005, 11:20
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Sorry hoor, maar ik snap het niet echt, ik woon 1 tot 1.5 uur rijden van mijn vriend vandaan, en ik studeer, en ik heb echt niet de behoefte om vreemd te gaan ofzo, zeg maar om te sletten?

Ik denk dat je gewoon last heb van sleur in je relatie? Mij lijkt het stom om je relatie te beïndigen, je hebt het toch gewoon goed met elkaar ? Tenzij je niet meer verliefd op hem bent, dan zou ik het ook uitmaken, maar het uitmaken en mss je levensgenootje kwijtspelen omdat je de behoeft hebt om ff de slet uit te hangen?
Dat vat ik echt ni hoor
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 21-10-2005 @ 12:20 :
Sorry hoor, maar ik snap het niet echt, ik woon 1 tot 1.5 uur rijden van mijn vriend vandaan, en ik studeer, en ik heb echt niet de behoefte om vreemd te gaan ofzo, zeg maar om te sletten?
Ik ook niet... maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn die die behoefte wel hebben.

Citaat:
Ik denk dat je gewoon last heb van sleur in je relatie? Mij lijkt het stom om je relatie te beïndigen, je hebt het toch gewoon goed met elkaar ? Tenzij je niet meer verliefd op hem bent, dan zou ik het ook uitmaken, maar het uitmaken en mss je levensgenootje kwijtspelen omdat je de behoeft hebt om ff de slet uit te hangen?
Dat vat ik echt ni hoor
Ik denk dat als je meer zin hebt in sletten dan in je relatie, dat je dan óf zo'n gigantische zin hebt om te sletten dat je jezelf niet onder controle kunt houden, óf dat je relatie dan gewoon niet leuk genoeg is om daar tegen op te wegen. En als je relatie niet leuk genoeg is, dan is het dus geen zinnige relatie.

Overigens woon ik sinds ruim twee jaar op kamers en ben ik nog steeds samen met m'n vriend van daarvoor . Bij de meeste mensen die ik ken, ging hun relatie níet in de eerste paar maanden uit (bij een deel ervan uiteindelijk wel, maar dat was dan anders ook wel gebeurd). Maar ik denk dat het wel verschil maakt of je je hevig in het uitgaansleven stort of niet, en of je een persoon bent dat een afstandsrelatie aan kan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 21:13
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
bang zijn om een serieuse relatie te hebben tijdens je studentenperiode omdat je vindt dat je dan single 'hoort' te zijn is bullshit.
als je een geweldige relatie hebt moet je hem vooral niet opgeven. een fijne relatie hebben naast je studentenleven (vrienden/studie/feesten) kan geweldig leuk zijn toch.

maar jullie relatie klinkt nou niet bepaald geweldig. als je vlinders in je buik krijgt van andere jongens is het zeker het overwegen waard wat je nou eigenlijk ECHT wil. Tijd in een relatie blijven steken die misschien toch wel dood loopt of vroegtijdig er een eind aan brengen en meer tijd doorbrengen als single student.
dan zou ik denk ik voor het laatste gaan.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:31
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 21-10-2005 @ 22:13 :
bang zijn om een serieuse relatie te hebben tijdens je studentenperiode omdat je vindt dat je dan single 'hoort' te zijn is bullshit.
he he..
dank je. Dat moest ik even lezen.

Hmm hmm hmm. Luister. Als je een lange-afstandsrelatie houd, dan duurt het waarschijnlijk nog 5 jaar (aangenomen dat je voor masters gaat) voordat je met 'm kunt samenwonen. 5 jaar waarin nog heel veel kan gebeuren. 5 jaar is lang. Wil je daarop wachtten? Het kan. Maar je moet er wel goed over nadenken.

Ik zou hier geen generale conclusies uit trekken; rondsletten is niet mijn ding en als ik in jou situatie was, zou ik het wel weten (bij m'n vriendin blijven ). Maar je moet je wel realiseren dat'huisje boompje beestje scenario's nog wel even op zich zullen laten wachtten.

Dus... denk erover na.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 22-10-2005 @ 00:31 :
he he..
dank je. Dat moest ik even lezen.

Hmm hmm hmm. Luister. Als je een lange-afstandsrelatie houd, dan duurt het waarschijnlijk nog 5 jaar (aangenomen dat je voor masters gaat) voordat je met 'm kunt samenwonen. 5 jaar waarin nog heel veel kan gebeuren. 5 jaar is lang. Wil je daarop wachtten? Het kan. Maar je moet er wel goed over nadenken.

Ik zou hier geen generale conclusies uit trekken; rondsletten is niet mijn ding en als ik in jou situatie was, zou ik het wel weten (bij m'n vriendin blijven ). Maar je moet je wel realiseren dat'huisje boompje beestje scenario's nog wel even op zich zullen laten wachtten.

Dus... denk erover na.
Hoezo kun je niet samenwonen als je studeert?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 09:09
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Eme schreef op 19-10-2005 @ 20:27 :
dit is niet leuk om te lezen als je vriendje op t punt staat om naar groningen te verhuizen
Zolang je zelf de relatie in stand wil houden, gaat dat prima hoor!
Al dat gedoe om een afstandsrelatie. Mijn beste vriend heeft de liefde van zijn leven gevonden in australie. is haar daar achterna gereist, zij is een duitse. Hij ging weer naar nederland en zij is zo dicht mogelijk naar hem toe verhuist in duitsland. En nu maar reizen.
Dat is nou echte liefde!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 22-10-2005 @ 10:09 :
Zolang je zelf de relatie in stand wil houden, gaat dat prima hoor!
Mwah je moet het wel allebei in stand willen houden. Als je vriend een heel nieuw (spannend) leven krijgt, dan kan ik me voorstellen dat ze zich er nu wel een beetje druk over maakt.
Overigens hoeft het echt niet fout te gaan hoor, met mij en mijn vriend is het ook nog steeds (na twee jaar) aan!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 10:50
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 22-10-2005 @ 11:05 :
Mwah je moet het wel allebei in stand willen houden. Als je vriend een heel nieuw (spannend) leven krijgt, dan kan ik me voorstellen dat ze zich er nu wel een beetje druk over maakt.
Overigens hoeft het echt niet fout te gaan hoor, met mij en mijn vriend is het ook nog steeds (na twee jaar) aan!
Ja, das waar. sorry, ff in de war!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2005 @ 09:09 :
Hoezo kun je niet samenwonen als je studeert?
Inderdaad, waarom zou dat niet kunnen?
En verder ben ik het met muziekvlinder eens.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 11:27
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2005 @ 09:09 :
Hoezo kun je niet samenwonen als je studeert?
ik trek uit haar verhaal de conclusie dat ze niet gaat samenwonen, maar een lange afstandsrelatie krijgt. Dit is een situatie die heel erg lang (5 jaar) kan gaan duren. Dat bedoel ik.

Ik weet heus wel dat je kunt gaan samenwonen als je gaat studeren (ik ben het van plan om met mijn vriendin te doen, en heb daar geluk in qua uni keuze). En ik ben het zeker eens met muziekvlinder dat je niet perse single hoeft te zijn omdat dat 'hoort'.

Maar een LA-relatie is zo niet-ideaal en zo pijnlijk op sommige momenten, dat weet ik net zo goed als ieder ander. Als
a): TS niet meer verliefd is
b): TS verliefd word op anderen
c): 'huisje boompje beestje' in dit scenario nog op zich laat wachten

dan moet TS serieus gaan denken of het is wat ze wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.