Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2005, 13:37
LA BLADIRA
Avatar van LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
Hey,
Ik heb gisteren het "uitgemaakt" met mn vriend na een relatie van een jaar en half. Ik zag/zie hem nog altijd doodgraag, maar was ergens niet meer gelukkig, ik vond dat hij niet genoeg aandacht gaf, of lief was ofzo. Ook hadden we de laatste tijd vaak ruzie, en soms zei hij dan kwetstende dingen waardoor ik dan ook het gevoel had van,hij heeft geen respect voor me of ziet me niet meer graag.
Ik had alle moed verzameld gisteren. Ik verwachte eigenlijk dat hij gewoon boos zou worden ofzo, of eigenlijk redelijk onverschillig er op zou reageren.
Maar hij vond het vreselijk, en bleef maar zeggen dat hij me wel graag ziet, en dat hij gaat veranderen en smeken om een tweede kans. Hij had het echt er heel erg moeilijk mee en dat was niet gefaked ofzo dat ben ik heel erg zeker.
Nu weet ik zelf niet meer wat gedaan, ik was zelf echt wel zeker dat hij me toch nie meer echt graag zag en nu blijkt dit helemaal anders te zijn...
Ik wil hem wel een tweede kans geven, want ik zie hem echt wel nog graag en wil niets liever dan gewoon terug bij hem zijn. Maar ik ben bang dat ik al vlug terug zo als ervoor zou voelen en hem dan weer opnieuw pijn moet doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2005, 14:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bekijk eerst eens of er wel oplossingen zijn voor jullie problemen samen.
- ik vond dat hij niet genoeg aandacht gaf, of lief was ofzo.
- Ook hadden we de laatste tijd vaak ruzie
- en soms zei hij dan kwetstende dingen waardoor ik dan ook het gevoel had van,hij heeft geen respect voor me of ziet me niet meer graag.

Dat zijn geen kleine dingetjes. Kán hij dat ook echt veranderen? Bedenk dat voor jezelf, maar bespreek dat ook met hem. Wat gaat er dan anders gebeuren wat die ruzies en dat ongelukkige gevoel aan jouw kant kan veranderen? Want als je daar al geen oplossing voor ziet is het inderdaad te verwachten dat jij hem zeer snel alsnog moet teleurstellen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 16-10-2005 @ 15:03 :
Bekijk eerst eens of er wel oplossingen zijn voor jullie problemen samen.
- ik vond dat hij niet genoeg aandacht gaf, of lief was ofzo.
- Ook hadden we de laatste tijd vaak ruzie
- en soms zei hij dan kwetstende dingen waardoor ik dan ook het gevoel had van,hij heeft geen respect voor me of ziet me niet meer graag.

Dat zijn geen kleine dingetjes. Kán hij dat ook echt veranderen? Bedenk dat voor jezelf, maar bespreek dat ook met hem. Wat gaat er dan anders gebeuren wat die ruzies en dat ongelukkige gevoel aan jouw kant kan veranderen? Want als je daar al geen oplossing voor ziet is het inderdaad te verwachten dat jij hem zeer snel alsnog moet teleurstellen.
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:35
elledc
elledc is offline
Weet je, soms zijn jongens zo.
Misschien toont hij minder zijn gevoelens maar geeft hij wel veel om je.
Mijn vriend is ook soms zo aandachtsloos. Ik heb eens de ultieme test gedaan door onze relatie een pauze te geven, met de indruk gevend dat ik meer van hem verwacht als ik verder met hem wil.
Hij kwam terug heel lief en met schuldgevoelens en heeft alles goed willen maken tussen ons.
Soms kan het inderdaad niet slecht zijn duidelijk te maken wat je wil als je je niet erg gelukkig voelt. Geef hem een tweede kans, als het dan weer foutloopt, weet je waar je aan toe bent
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:48
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Wat voel jij eigenlijk nog voor hem?
Het enige wat je daarover schrijft is dat je hem doodgraag zag.

En anders:

Citaat:
utopia5 schreef op 20-10-2005 @ 17:35 :
Geef hem een tweede kans, als het dan weer foutloopt, weet je waar je aan toe bent
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:10
crook
Avatar van crook
crook is offline
laat hem nog een maandje bungelen en hem eventjes wennen aan het idee om alleen te zijn, geef hem de tijd om het te accepteren, als hij na een maand nog contact met je zoekt en je nog steeds terug wilt, dan weet je zeker dat hij je niet kwijt wilt, succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben.
RedRibbon
31 26-11-2009 15:50
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Verhalen & Gedichten [kort verhaaltje] 'Als het leven niet meer vanzelfsprekend is'
Verwijderd
4 20-09-2003 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.