Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2005, 20:42
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Het begon 3 maanden geleden met knallende ruzie, en na een maand elkaar niet meer te hebben gesproke komt meneer weer opdagen. Ik ben verder met me leven en vertel hem dat ik een nieuwe vriend heb....... Vervolgens flipt hij totaal en zegt dat hij me gaat blokken enzo. Zijn beste vriend zegt tegen mij dat hij het eigenlijk niet zo leuk vind dat ik een nieuw vriendje heb. en ik smste hem met de vraag of hij soms jaloers was en of hij nog om me geeft, Hij zei dat hij jaloers was en nog om me geeft. En dat las mijn vriendje ook en zei toen dat wij nog niet over elkaar heen zijn en dat we met elkaar moeten praten.Een vriendin van mij had eerst met zijn vriend en hun 2 zijn dus weer terug bij elkaar. En nu krijg ik natuurlijk ook weer met mijn ex te maken enzo, en het stomste van alles is nog dat ik gwn nog om me ex heel veel geef. Maar ik ben gewoon bang voor het feit dat het toch niks meer wordt. Want het is natuurlijk niet voor niks uit. Wat moet ik hier nou mee?
__________________
hate me or love me

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 20:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2005, 20:46
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Als je nou eerst eens hoofdletters en punten gebruikt, zal ik het daarna wel lezen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:50
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Er zitten een hoop tegenstrijdigheden in je verhaal.... Je vind het vreemd dat meneer jaloers is omdat je een nieuw vriendje hebt maar hij geeft ondertussen nog wel om je, tenminste dat weet je. Vreemd dat iemand nog om je geeft een daardoor jaloers is niet?
Verder vind ik het raar dat je hem zo behandelt terwijl je nog wel om hem geeft...
Mijn advies is om gewoon s een keer samen te praten, vertel hem eerlijk hoe je over hem denkt en probeer als vrienden verder te gaan!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:52
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-10-2005 @ 21:46 :
Als je nou eerst eens hoofdletters en punten gebruikt, zal ik het daarna wel lezen.
De structuur (althans als men dat nog structuur wil noemen) kan inderdaad wel wat verbetering gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:55
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Dus, als ik het goed begrijp heb jij een nieuw vriendje, je ex is jaloers en jij vindt je ex nog leuk?
Praat er met hem over.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:56
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Offtopic:
Citaat:
Pierreke schreef op 17-10-2005 @ 21:52 :
De structuur (althans als men dat nog structuur wil noemen) kan inderdaad wel wat verbetering gebruiken.
Ik begrijp/begreep er nog weinig van, zelfs na de interpunctie
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:56
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 17-10-2005 @ 21:52 :
De structuur (althans als men dat nog structuur wil noemen) kan inderdaad wel wat verbetering gebruiken.
ja maybe wel. maar het valt toch te lezen? en anders lees je het niet
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:57
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-10-2005 @ 21:56 :
Offtopic:


Ik begrijp/begreep er nog weinig van, zelfs na de interpunctie
sorry.........
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:59
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-10-2005 @ 21:55 :
Dus, als ik het goed begrijp heb jij een nieuw vriendje, je ex is jaloers en jij vindt je ex nog leuk?
Praat er met hem over.
Ja en met me nieuwe vriendje is het uit. omdat hij onze smsjes las ( mij en me ex) En zegt dat we nog niet over elkaar heen zijn.
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:01
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 17-10-2005 @ 21:59 :
Ja en met me nieuwe vriendje is het uit. omdat hij onze smsjes las ( mij en me ex) En zegt dat we nog niet over elkaar heen zijn.
oh, dat had ik er niet uit opgemaakt.
Maar als jij en je ex nog veel voor elkaar voelen, waarom komen jullie dan niet weer gewoon bij elkaar?

Offtopic: jeetje, het zit echt in de lucht, dat uitgaan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:19
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-10-2005 @ 22:01 :
oh, dat had ik er niet uit opgemaakt.
Maar als jij en je ex nog veel voor elkaar voelen, waarom komen jullie dan niet weer gewoon bij elkaar?

Offtopic: jeetje, het zit echt in de lucht, dat uitgaan
Ja had het beetje vaag getypt. maar heb het nu effe verbetert. Hij studeert, en zit dan doordeweeks daar enzo dus zou hem dan alleen in het weekend zien. en je gaat toch apart uit enzo. dus grote kans dat het mis gaat. Maar misschien moeten we maar eens samen gaan praten idd.
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:37
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 17-10-2005 @ 22:19 :
Ja had het beetje vaag getypt. maar heb het nu effe verbetert. Hij studeert, en zit dan doordeweeks daar enzo dus zou hem dan alleen in het weekend zien. en je gaat toch apart uit enzo. dus grote kans dat het mis gaat. Maar misschien moeten we maar eens samen gaan praten idd.

Doe dat, misschien verzinnen jullie samen een oplossing succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:46
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-10-2005 @ 21:46 :
Als je nou eerst eens hoofdletters en punten gebruikt, zal ik het daarna wel lezen.
Jaa inderdaad. Wil je nu kiezen tussen je vriend en je ex? Tsjaa, dat is waar je het meest gek op ben en dat ligt helemaal aan jezelf!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 08:27
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
tis maar speelgoed, toch?





__________________
bief - stuk , biefstuk
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 12:04
Verwijderd
Heel sympaythiek van je dat je iemand anders neemt terwijl je nog verliefd bent op je ex, ik denk dat je vriend dat erg op prijs stelt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 12:54
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-10-2005 @ 13:04 :
Heel sympaythiek van je dat je iemand anders neemt terwijl je nog verliefd bent op je ex, ik denk dat je vriend dat erg op prijs stelt.
Dat dacht ik dus ook.

Als mijn vriendin me zoiets zou flikken zou ik d'r haten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 18:57
notorius
Avatar van notorius
notorius is offline
Hij gaat je blokken?!
__________________
For real.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:17
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 17-10-2005 @ 21:56 :
ja maybe wel. maar het valt toch te lezen? en anders lees je het niet
Dan lees ik het niet
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2005, 02:27
crook
Avatar van crook
crook is offline
jeetje je bent nog wel heel erg in de war, ex-en moet je niet vertrouwen hoor, hij speelt gewoon een spelletje met je, blijf maar lekker bij je huidige vriend, succes
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 13:32
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
boeiend...

jij gaat er binnen een maand met de volgende vandoor, terwijl je de vorige nog leuk vindt.
Vervolgens hoor je dat de vorige je ook nog leuk vindt.
(waarom hij jou nog leuk vindt na zo'n kansloze streek weet ik niet maar dat terzijde).

Dus nu is het heel makkelijk:

Of je gaat verder met je nieuwe vriendje, wat waarschijnlijk niet lang stand houdt, aangezien je niet eens verliefd op hem bent.

Of je gaat terug naar je vorige vriendje waar je al een verleden mee hebt, maar wel ruzie mee hebt gehad.


Maarja, om de één of andere reden heb ik het gevoel dat dit gewoon een kansloze msn relatie is... . Dus waarschijnlijk is het het makkelijkst om je huidige vriendje te dumpen, je ex te negeren, er nog een breezertje in te gieten en op naar de volgende...
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 21:13
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-10-2005 @ 14:32 :
boeiend...

er nog een breezertje in te gieten en op naar de volgende...
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 22:16
Li
Avatar van Li
Li is offline
Sowieso nooit met exen/vriendjes/whatever op msn praten. Msn maakt meer kapot dan je lief is
Verder tja, misschien is die ex van je maar een tijdelijke bevlieging. Is hij een klootzak voor je geweest? Dan lijkt het me duidelijk en zou ik gewoon bij je vriend blijven (ervan uitgaande dat je verliefd op hem bent). Na ja, weet eigenlijk niet waar ik heen wil met m'n verhaaltje, maar feit is dat het niet voor niets je exvriendje is
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 14:19
HoneYy
HoneYy is offline
ga door met je leven... je schiet er niks mee op om bij je ex te blijven hangen. je kan met m gaan praten om hem duidelijk te maken dat t helemaal klaar is...dat t niet voor niks uit is en dat jij nu gelukkig bent met je nieuwe vriend... je komt er wel overheen maar je moet je ex je ex laten. het is niet voor niks je ex.

succes!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 15:57
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-10-2005 @ 14:32 :
boeiend...

jij gaat er binnen een maand met de volgende vandoor, terwijl je de vorige nog leuk vindt.
Vervolgens hoor je dat de vorige je ook nog leuk vindt.
(waarom hij jou nog leuk vindt na zo'n kansloze streek weet ik niet maar dat terzijde).

Dus nu is het heel makkelijk:

Of je gaat verder met je nieuwe vriendje, wat waarschijnlijk niet lang stand houdt, aangezien je niet eens verliefd op hem bent.

Of je gaat terug naar je vorige vriendje waar je al een verleden mee hebt, maar wel ruzie mee hebt gehad.


Maarja, om de één of andere reden heb ik het gevoel dat dit gewoon een kansloze msn relatie is... . Dus waarschijnlijk is het het makkelijkst om je huidige vriendje te dumpen, je ex te negeren, er nog een breezertje in te gieten en op naar de volgende...
ik ging er HELEMAAL niet na een maand vandoor met een ander. weet niet waar je die onzin vandaan haald hoor!! maar duurde meer dan 3 maanden. en een msn relatie denk het niet, misschien dat jij alleen maar msn relatie hebt maargoed
en wat is de kansloze streek die ik mijn ex geleverd zou moeten hebben volgens jou dan?
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 16:26
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 23-10-2005 @ 16:57 :
ik ging er HELEMAAL niet na een maand vandoor met een ander. weet niet waar je die onzin vandaan haald hoor!! maar duurde meer dan 3 maanden. en een msn relatie denk het niet, misschien dat jij alleen maar msn relatie hebt maargoed
en wat is de kansloze streek die ik mijn ex geleverd zou moeten hebben volgens jou dan?[
Ik weet niet
Haalt met een t
maar het duurde
En dan natuurlijk nog je hoofdletters.

Als je maar gewoon blijft oefenen schrijf misschien ooit een stukje zonder fouten!
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2005, 16:30
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-10-2005 @ 17:26 :
Ik weet niet
Haalt met een t
maar het duurde
En dan natuurlijk nog je hoofdletters.

Als je maar gewoon blijft oefenen schrijf misschien ooit een stukje zonder fouten!
Wat maken een paar foutjes nou uit je kan het toch lezen? En anders lees je het niet. Als je toch alleen maar over schrijf fouten kan zeiken
Net alsof iedereen hier foutloos schrijft
__________________
hate me or love me
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 17:23
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Jemig.. Ik snap er niks meer van.. Je nieuwe ex-vriendje (zeg maar ) heeft het uitgemaakt om de smsjes die jij en je ándere ex elkaar stuurden? Waarom zou je met je ex smsen als je een lief vriendje hebt? Dat hij zegt dat jullie het moeten uitpraten vinnik nóg liever Maar dat terzijde.. Jij weet dus niet wat je wilt..? Of weet je niet of je zou moeten doen wat je wilt? Ik zou NIET teruggaan naar je ex, het is niet voor niets uitgegaan neem ik aan? Misschien wil hij gewoon kijken of jij nog steeds gevoelens voor hem hebt, en of hij tussen je relaties kan komen.. Misschien is het gewoon zo'n egoïst
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 22:41
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 23-10-2005 @ 17:30 :
Wat maken een paar foutjes nou uit je kan het toch lezen? En anders lees je het niet. Als je toch alleen maar over schrijf fouten kan zeiken
Net alsof iedereen hier foutloos schrijft
Zie je, je kan het wel
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 00:49
crook
Avatar van crook
crook is offline
dit roept om een slotje
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 05:45
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 23-10-2005 @ 16:57 :
ik ging er HELEMAAL niet na een maand vandoor met een ander. weet niet waar je die onzin vandaan haald hoor!! maar duurde meer dan 3 maanden. en een msn relatie denk het niet, misschien dat jij alleen maar msn relatie hebt maargoed
en wat is de kansloze streek die ik mijn ex geleverd zou moeten hebben volgens jou dan?

Laat ik het anders zeggen:

Ik heb sterk het gevoel dat je hier wel weer overheen gaat komen.
Je komt namelijk over als een, euh laten we zeggen, simpel breezersletje die van relatie in relatie duikt. Ik neem daarom aan dat je het niet zo moeilijk vindt om verliefd te worden, en dus ook wel weer een ander vindt.

Misschien ben je wel een hardstikke gezellige, leuke, vrolijke meid die op dit moment het echt even niet meer weet, maar in dat geval is het misschien handiger om wat fatsoenlijker te schrijven, want mensen die in halve msn/breezer-taal schrijven worden wat minder serieus genomen.

Toch wil ik het wel even serieus proberen:

Maak het ten eerste uit met je huidige vriendje, want als je eigenlijk nog (meer) van je ex houdt neem je die jongen alleen maar in de maling.
Kijk vervolgens of je je ex echt nog een kans wilt geven, en of je dan verwacht dat het wel lang(er) stand houdt. Denk je dat dit niet het geval is, ga dan lekker genieten van het vrijgezellen leven en er komt heus wel weer een ander op je pad.

P.s. Je hoeft me niet gelijk persoonlijk aan te vallen, als je niet tegen harde kritiek kan moet je niet op s.com komen...
P.P.s. Ik heb dus geen msn-relatie, aangezien ik niet (meer, ja ik heb het even gedaan in mijn middelbare school tijd) aan msn doe.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 07:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat ben jij een onwetende 16 jarige breezerslet

Die jongen studeert? Of hij doet mbo? Want kan me niet voorstellen dat ie dan geinteresseerd is in jou eerlijk gezegd (als hij dus echt hbo of wo doet). Maar goed, ga nog eens 'face to face' goed met hem praten. Beslis dan samen wat jullie willen en gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 08:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 17:49
kopspijker87
kopspijker87 is offline
CROOK SCHREEF:
jeetje je bent nog wel heel erg in de war, ex-en moet je niet vertrouwen hoor, hij speelt gewoon een spelletje met je, blijf maar lekker bij je huidige vriend, succes

Sorry hoor, maar dig vind ik wel heel erg negatieve uitspraak. Ik heb het 2,5 maand geleden uitgemaakt en is ook sinds kort weer aan, en speel heus geen spelletje met d'r! Doordat het uit is gegaan ben ik juist gaan beseffen hoeveel ik van haar houd!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 17:56
kopspijker87
kopspijker87 is offline
En geen gezeur pls van over breezer-verhalen?! Ze wil gwn haar verhaal kwijt en als jullie dan zo lullig over zulke dingen gaan doen --> schiet ze niet veel mee op!

Als ik jou was zou ik gwn goed nadenken over wat je wilt. Dit is voor jou beter en voor die anderen. Ik kan het weten. Mijn vriendin had het weer aangemaakt terwijl ze nog zat te twijfelen, en da's geen pretje! (BTW wel goedgekomen) Enige wat ik nu nog kan zeggen: goed nadenken en suc6!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefdesverdriet
Verwijderd
11 27-06-2010 23:30
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122
Verwijderd
491 01-03-2008 09:55
Liefde & Relatie Vriendschap. Hoe zou jij vriendschap zo kort en bondig mogelijk beschrijven?
trophus
32 01-12-2007 09:20
Seksualiteit bedbloopers of afknappers part ???
casual dreamer
189 15-12-2005 11:58
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #20
chocomelsletje
499 07-12-2005 11:04
Seksualiteit *heel wazig dus niet lachen*
[e*a*s*y #es#]
39 05-11-2003 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.