Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 16:27
mira_love
Avatar van mira_love
mira_love is offline
Ik heb even iets wat ik kwijt moet, want ik zit er alleen maar over te piekeren.

Ik op op dit moment een relatie met J. Een hele leuke jongen waar ik mee kan lachen en waarbij ik mezelf kan zijn (wat liet veel voor komt). Maar nu komt het. Er is een andere jongen. W., die ik naar mijn gevoel leuker is dan J., maar waarvan ik al weet dat hij mij niet leuk vindt!!!! Het zal dus nooit wat worden tussen mij en W. Nu voel ik me een beetje schuldig tegenover J., omdat ik waarschijnlijk niet 100% kan overgeven aan hem omdat mijn gedachten af en toe nog wel eens willen gaan naar W. Het is in het verleden gebleken dat ik het heel moeilijk vind om 'liefdes'-verdriet goed en snel te verwerken. Wat moet ik nu doen? Moet ik de dingen die in mij opgaan tegen J. zeggen, maar kwets ik hem dan niet te veel????? Ik vind hem echt heel leuk namelijk en wil hem niet kwijt! maar ik weet niet hoe lang ik W. nog leuk blijf vinden, aangezien ik ook samen met hem werk. Misschien door juist J. te vertellen wat er in mij omgaat dat hij me daarin kan steunen? Ik weet het niet wat ik wel en niet moet doen. Wie kan mij helpen???
__________________
de waarheid duurt het langst, ookal is het soms hard!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2005, 16:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zou het idd met je vriend bespreken, dan is het niet meer iets wat alleen in jouw gedachten speelt. Misschien wordt het hele feit dan ook wel minder spannend voor jou, omdat het niet meer 'jouw geheim' is, maar gevoelens die je bespreekbaar hebt gemaakt met je vriend.

En ja, tuurlijk zal hij er niet heel blij op reageren, maar hopenlijk waardeert hij wel jouw eerlijkheid en geeft hem dat juist het vertrouwen in jou dat je niet de fout in gaat met die ander.

En hoe moeilijk het ook is, probeer die jongen te vergeten en richt je op je relatie met je vriend. Je weet toch al zeker dat het niks wordt met die ander, dus blijf daar dan ook niet aan hangen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 17:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Wat Thee muts zegt. Toch proberen niet meer aan te denken (zal moelijk gaan als je met hem werkt) maar toch. Ik weet niet hoe jouw vriend is maar ik zou het hem wel vertellen. Maar ikw eet niet hoe jouw vriend daar op zou reageren.
Ik zou eens denken wat je zelf liever zou hebben als jouw vriend in dezelfde situatie zat. Of je liever had dat hij het vertelde of het in zn uppie al dan niet op zou lossen.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 22:12
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je geeft zelf aan dat je bij J. wilt blijven, dus probeer die jongen echt te vergeten! Klinkt makkelijker gezegt dan gedaan, ik weet het, maar het is echt prettiger voor je vriend. Anders zal je relatie alleen maar een hoop ellende worden.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:23
crook
Avatar van crook
crook is offline
als je een sterke relatie hebt, dan moet je juist over dat soort dingen kunnen praten, je moet toch alles met elkaar kunnen delen? als hij dat niet aan kan dan is jullie relatie waarschijnlijk niet serieus genoeg, sterkte
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:23
mira_love
Avatar van mira_love
mira_love is offline
Citaat:
crook schreef op 21-10-2005 @ 03:23 :
als je een sterke relatie hebt, dan moet je juist over dat soort dingen kunnen praten, je moet toch alles met elkaar kunnen delen? als hij dat niet aan kan dan is jullie relatie waarschijnlijk niet serieus genoeg, sterkte
Ik moet er wel bijzeggen dat onze relatie nog maar pril is (maandje), maar ik heb het al een beetje door laten schemeren en daar reageerde hij goed op naar mijn mening.
__________________
de waarheid duurt het langst, ookal is het soms hard!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 14:48
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Als je na een maandje al denkt dat iemand anders leuker is dan je eigen vriend zou ik het toch uitmaken.
Het kan in een relatie wel gebeuren dat je gevoelens krijgt voor iemand anders, maar als dat zo erg is dat je denkt dat de ander leuker is zit het niet goed. En zeker niet als dat al na een korte tijd is.

Heb je niet met J. omdat je graag een vriend wilde en hij verliefd op je was en jij 'vond hem ook wel leuk'?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 17:22
Pandora
Avatar van Pandora
Pandora is offline
Als ik een ander leuker zou vinden, zou ik sowieso al niet aan de relatie beginnen. Je hóeft ook niet persé een relatie te hebben overigens.
__________________
put on your red shoes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Open your eyes!
anoymous
3 01-01-2014 11:03
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam...
BiL@L
36 15-05-2003 17:27
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil.
Aphex
6 25-02-2003 19:49
Verhalen & Gedichten Ondergang van de mens
kanariehenk
1 01-02-2002 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.