Goedemiddag,
Ik zit in mijn examenperiode (5 havo) en ik heb recentelijk een soort van cijferberekening gedaan. Ik heb natuurkunde, Engels en Nederlands achter de rug, van deze drie vakken heb ik naderhand ongeveer mijn cijfer berekend. Vervolgens heb ik hier (voor de zekerheid) wat vanaf getrokken en deze in het bestandje gezet (zie foto).
In de foto is te zien wat mijn SE en (berekende) CE cijfers zijn, de groene vakjes zijn de gemaakte examens, en de examens die ik nog moet maken staan in de grijze vakjes.
Nu ben ik relatief slecht in Wiskunde-b en scheikunde, zodoende wil ik graag berekenen wat ik minimaal moet halen.
Stel ik haal voor zowel wiskunde als voor scheikunde een 3,8 (zoals in de foto te zien), slaag ik dan? Gezien het feit mijn CE gemiddelde een 5,5 is en mijn eindcijfer gemiddelde boven een 6 komt bij 2 minpunten. Ik weet dat dit op internet te vinden is, maar door alle aanvullende eisen raak ik een beetje in de war. Zodoende hoop ik dat iemand mij hier een concreet antwoord kan bieden.
Thanks!