Nou, hier zijn we dan weer, een nacht zonder slaap later.
Wat een hel, die klote huiduitslag. T wordt alleen maar erger, ipv afzonderlijke plekjes lijkt het nu wel 1 grote rode zee. T zit ook echt overal op mn lichaam. Mn gezicht ziet er uit als een pokdalig rood gezicht.
Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. In de loop vd middag/ avond werd de jeuk al steeds erger, en dat was snachts niet minder.
Ook al krab ik niet, dan krijg ik steeds van die stuiptrekkingen door de jeuk of door de steken. Dan beweeg je dus weer even, en dat zorgt weer voor nog meer jeuk en dan ga je wel wrijven of krabben.
Ik heb echt totaal niet geslapen vannacht. Echt niet leuk want met Pfeiffer moet je juist zoveel mogelijk rust houden maar ik kan hier onmogelijk rust van krijgen.
Wie weet er iets tegen die klote uitslag? Of in ieder geval dan de jeuk??? Want ik word hier echt he-le-maal- gek van.
Hoe heten die allergie pilletjes precies?
Ik heb trouwens geen antibiotica op, enige wat ik trouw slik is mn anticonceptiepil. Miss dat ik daar dan maar mee moet stoppen? Want je kan die eigenlijk niet slikken als je last hebt van leverfunctiestoornissen en pfeiffer verstoort ook je leverfunctie.
De pil is ook niet helemaal meer betrouwbaar als je pfeiffer hebt (verhalen gehoord van mensen die zwanger zijn geraakt toen ze tijdens pfeiffer de pil slikten en van mensen waarvan hun menstruatie totaal ontregeld was tijdens pfeiffer terwijl ze aan de pil waren).