Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 15:18
Verwijderd
Je ziet dat hij over het grapje bij hoe besteed jij je geld hard moest nadenken.
Advertentie
Oud 08-05-2006, 15:21
Verwijderd
ik ging naar de dokter, naar school, weer naar de dokter en naar huis. en nu ben ik van plan huiswerk te gaan maken, maar dat zou de eerste keer dit jaar worden dus ik vertoon nogal studieontwijkend gedrag.
Oud 08-05-2006, 15:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Eerst sociologie gevolgd, toen op een docent gewacht die er niet was en daarna even lekker in het park gezeten, maar toen ging het waaien Om 18.30 ga ik lesgeven in animatie op mijn eigen school, avondopleiding en ik krijg er nog betaald voor ook.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-05-2006, 16:06
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik ging naar studieondersteuning, toen thuis ontbijten en zooi uittypen. toen zou ik een spandoek maken maar dat ging niet door dus ging ik het Schnitzelparadijs kijken. en nu ga ik koken want ik ga vanavond een film kijken om er een recensie over te schrijven en die begint al best vroeg.
en dan ga ik slapen ahah.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-05-2006, 20:49
Verwijderd
ik heb gewerkt en dat was uiteraard kut. toen ik thuiskwam bleek dat iemand van mijn nieuwe baan steeds had geprobeerd te bellen dus nu heeft ze gezellig met mijn moeder geklessebest ehhhh zz.

morgen weer die kkbaan en 's avonds Radiohead. <3333<33333<3333333
Oud 08-05-2006, 20:58
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Snotteren, meer snotteren en nog meer snotteren. En ibuprofen halen, koken en tv hangen. Uitermate kutdag dus.
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Oud 08-05-2006, 21:59
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
tekenles met school in zoo, was best leuk. ik probeer aan mn paper te werken nu maar ik ben sollicitatiegedoe aan het doen (voor plopsa )
NAJA!
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 08-05-2006, 22:30
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
rxn schreef op 08-05-2006 @ 14:12 :

ik moest werken maar er was geen werk voor me dus ik krijg gewoon mn uren uitbetaald terwijl ik thuis zit
ik fantaseer elke keer als ik naar mijn werk ga dat ze tegen me zeggen och we hebben een computerstoring jullie kunnen niet werken, ga lekker naar huis je krijgt uitbetaald
zo ook vandaag, maar zoals altijd blijft het bij een fantasie
en nou heb ik een vreetbui alleen morgen wil ik een bikini kopen dus ik ga me inhouden
__________________
Pardon my French
Oud 08-05-2006, 22:54
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik ben naar school geweest, tijdens gym op het grasveld een deel van een boek gelezen en uiteraard de laatste vakantie-roddels uitgewisseld. Daarna ging ik een bh kopen met mijn mama en toen kwam mijn liefde een kwartiertje langs.
En ik kom net thuis van een avondje schouwburg met een voordracht van Chabot, Bril en Giphart dat, verrassend genoeg, erg vermakelijk was.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 08-05-2006, 23:06
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Met het bezoeken van dit forum.. vooral Lifestyle.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 08-05-2006, 23:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik schrok wakker na een nasty droom over m'n exdude, heb toen heel veel gejankt en heb mezelf met moeite uit bed gesleept om te werken. Ook daar veel moeite gehad met niet janken, maar gelukkig heb ik begrijpende collega's. 1tje ervan is echt een toffe gozer en heeft al mijn internet links, waaronder deze, dus Hoi Richard *zwaait*.
Thuis even heel erg ruzie gemaakt met m'n exdude, het gesprek laten lezen aan m'n beste vriendin en daarna een uur aan de telefoon gehangen om te praten over watvoor een sukkel het eigenlijk is (bijv: ik mag niet verdrietig zijn, want daar voelt hij zich schuldig door. Ik mag alleen met hem praten als ik vrolijk ben )
en dat heeft geholpen, al heeft het me wel 30 euro beltegoed gekost.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-05-2006, 23:36
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Hey Richard, het is dat ik erg gelukkig ben met de passionele liefde der kastillianen, maar anders had ik je ten huwelijk gevraagd!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 08-05-2006, 23:40
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Botulism zegt:
Wie is Richard?
Botulism zegt:
Oh, Richard.
Elliott Smith maar dan levend. zegt:
ja richard
Elliott Smith maar dan levend. zegt:
??? geen ideee wie het is
Botulism zegt:
Ik ook niet.
Elliott Smith maar dan levend. zegt:
beter is hij mooi! anders is het straks over tussen ons en dan krijg ik die kerel op mijn dak ' ja we gaan trouwen meisje, muhahahahaha'
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 08-05-2006, 23:43
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Hoe gaat zoiets eigenlijk?

'Hoi wil je me overal kunnen traceren op internet?'
'Oké.'
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 09-05-2006, 00:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Neuh, het was meer een confession of nerdness, en toen hebben we websites uitgewisseld enzo, en ja, dit kwam ook ter sprake, want dit is het toppunt van nerdheid.
Maar screw jullie, want Richard heeft mij al ten huwelijk gevraagd en dan gaan we samen in Londen wonen en dan worden we de nieuwe Will&Grace.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-05-2006, 00:08
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik had zo'n leuke discussie met Jorge over Richard, over zijn chinees-zijn, en dat je nooit weet wat hij denkt en de afwezigheid van cocosgeur in zijn haar.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 09-05-2006, 00:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, dan zal ik maar verder niks vertellen over Richard, dan kunnnen jullie over hem fantaseren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-05-2006, 02:53
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ben net terug van '' Night cachen'', ondanks dat deze cache maar 2 WP's had, was hij toch lastig te vinden in het heuvelachtig zwaar terrein.

Maar met Hanwag bergschoenen en 4D Maglite toch gevonden, gelogd om 02:32 uur.

Oud 09-05-2006, 08:23
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga nu nog wat aan school doen en vanmiddag ga ik naar amsterdam voor radiohead.
Oud 09-05-2006, 08:28
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ga nu een recensie schrijven, dan naar college, dan een opdracht maken met een vriend, dan dingen lezen. En daarna zooi klaarmaken voor een toneelstuk vanavond, met een groepje eten, naar het toneelstuk kijken en uit. Huhu wat kut, mn hele dag is gepland.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 09-05-2006, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 09-05-2006 @ 03:53 :
Ben net terug van '' Night cachen'', ondanks dat deze cache maar 2 WP's had, was hij toch lastig te vinden in het heuvelachtig zwaar terrein.

Maar met Hanwag bergschoenen en 4D Maglite toch gevonden, gelogd om 02:32 uur.

[afbeelding]
eeeerhh

ik ben voor de verandering es vroeg opgestaan , ik had naar school gekund met de bus van tien voor acht als ik mee zou willen doen aan yama yama, maar alle gekheid op een stokje ik ga natuurlijk niet voor mijn plezier om tien voor acht naar school om vervolgens de hele dag mijn handen blauw te trommelen, dus ik heb alle tijd van de wereld want nu hoef ik pas om kwart voor een met de bus
Oud 09-05-2006, 09:35
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Cornel schreef op 09-05-2006 @ 03:53 :
Ben net terug van '' Night cachen'', ondanks dat deze cache maar 2 WP's had, was hij toch lastig te vinden in het heuvelachtig zwaar terrein.

Maar met Hanwag bergschoenen en 4D Maglite toch gevonden, gelogd om 02:32 uur.

[afbeelding]

omg mijn vader kwam laatst in het bos nog drie van die cachezoekers tegen en toen keek hij in hun cachekistje en sindsdien wil hij het ook met zijn drie navigatiesystemen. h4et is echt absoluut voor nerds die beter in een gesloten inrichting zouden kunnen zitten imo.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 09-05-2006, 17:10
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Nou ik heb een zware dag gehad op stage want die koters waren volgens mij collectief aan de speed, ze waren niet rustig te krijgen. Toen kwam ik thuis en kwam ik tot de sontdekking dat mijn metgezel/grootmoeder/bovenstaande ineens als Ariër door het leven gaat.

Nu probeer ik tevergeefs iets te doen, en het maakt me niet eens zo heel veel uit wat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-05-2006, 17:18
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
hiermee,
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 09-05-2006, 17:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
De moeite waard.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-05-2006, 17:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
thanks
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 09-05-2006, 17:23
*amélie*
*amélie* is offline
Ik begon met college van een gastdocente die vond dat iemand van 58 jaar met een IQ van 30 geen Sesamstraat mocht kijken. Daarna bespreking over een paper. En ik haat een paper schrijven met 4 mensen. Dat duurt allemaal zo lang. En nu ga ik koken.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 09-05-2006, 17:35
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 09-05-2006 @ 18:23 :
Ik begon met college van een gastdocente die vond dat iemand van 58 jaar met een IQ van 30 geen Sesamstraat mocht kijken.
En waarom?
Oud 09-05-2006, 17:51
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik had school, iemand uit mn groepje maakte een duidelijke kutopmerking en nu wil ik niet meer met 'm in een groepje. Wat een boer, echt. Daarna ging ik met mn vriendje aan het water zitten, hij was helemaal blij want mag met therapy? optreden. Nu ga ik vissticks ofzo eten en dan naar Houten.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 09-05-2006, 17:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
cool, optreden met therapy?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-05-2006, 18:00
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
met school en daarna sex met mijn lieveling *lekkerpuh*
Oud 09-05-2006, 18:11
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
een busreis naar nijmegen en we kwamen zelfs in limbrug zz en uden terecht.

en een t-shirt en een broek gekocht.
__________________
hello dave.
Oud 09-05-2006, 18:12
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 09-05-2006 @ 19:00 :
met school en daarna sex met mijn lieveling *lekkerpuh*
wat nou lekkerpuh. alsof ik sex wil met jouw lieveling.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 09-05-2006, 18:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
WTF de hemel komt hier zojuist naar beneden vallen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-05-2006, 18:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
botulismf schreef op 09-05-2006 @ 19:50 :
WTF de hemel komt hier zojuist naar beneden vallen.
hier ook.
al is dat niet zo vreemd. en van de ene op de andere seconde.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-05-2006, 19:00
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het hagelde en nu is het weer voorbij.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 09-05-2006, 19:05
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
schoooll
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Oud 09-05-2006, 19:21
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Vannacht wilde nacht gehad want mn beste vriendinnetje liet n tattoo zetten in n kraakpand bij mij op de hoek en volgende week ben ik aan de beurt. En toen heb ik nog zitten zuipen met wat huisgenoten. En toen stond ik brak op en ben ik een kunstenaar gaan interviewen (Phillip Akkerman) en dat was heel tof want hij had n heel groot atelier en maakte mooie shit en hij was het met me eens dat de kunstacademie vooral klote is en dat vond ik fijn. En vanavond ga ik bandjes checken en bier drinken voor 50 cent
__________________
bonnie and clyde
Oud 09-05-2006, 19:25
__
Avatar van __
__ is offline
proefexamen engels op school vanaf half2 en daarna ging ik met mn bikini aan in de tuin geschiedenis zitten leren maar de zon was er eigenlijk maar een kwart van de tijd al met al was het maar een kutdag. mn muggenbulten jeuken en mn ogen ook door die tyfus hooikoorts. bah. over een paar minuten ga ik desperate housewives kijken met mn mama en dat zal ook wel eh enerverend worden. ().
Oud 09-05-2006, 20:37
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Vondelpark liggen hangen met grote zak gele M&M's en daarna een western, The Wild Bunch, in de bios gechecked uit 1969.
Oud 09-05-2006, 21:29
Verwijderd
SCHOOL.
en ik heb ik de trein gezeten .
Oud 09-05-2006, 21:47
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
SCHOOL OOK.

ohnee wacht, die heb ik vandaag juist opgezegd. hahaha beter
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 10-05-2006, 07:34
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
gisteravond was ik naar radiohead en dat was erg vet, daarna was er een afterparty maar om 1 uur stopte die opeens en moesten we weg
toen een beetje rondjes gelopen tot we de trein terug konden nemen en nu ben ik net 10 minuten thuis en ga slapen
Oud 10-05-2006, 08:33
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik was om kwart over vijf op en toen ging ik mezelf beklagen totdat de supermarkt openging. Nu heb ik tomatensoep. Erg praktisch met dit warme weer .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 10-05-2006, 09:22
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ging gisteren werken en daarna dacht ik ach even wat drinken met een vriend ter ontspanning en toen werd het 2 uur en ik had HONGER toen ik thuis kwam en ik heb maar tostjes met NIKS gegeten want ik moest wat eten.
__________________
Pardon my French
Oud 10-05-2006, 09:25
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik kreeg gisteren een loonstrookje, volgens mij klopt het niet dat je voor een maand werk 135 euro krijgt
Daarvoor gebeurde er ook iets bijzonder spannends. Iemand wilde een kopje koffie. "KLEIN OF GROOT?" vraag ik zo'n 39023 keer per dag. Het antwoord was dit keer erg verhelderend. "Die grote is toch klein?" NEE MEVROUWTJEH DIE GROTE IS GROOT
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 10-05-2006, 12:29
Verwijderd
Ik heb gewerkt en daarna naar Radiohead geweest. Het was prachtig en het concert vanaaf is afgelast dus nu ben ik dubbel zo blij dat ik kaarten voor de dinsdag had omg. <3

Vandaag vrij, even wat dingen regelen voor mijn nieuwe baan waar ik maandag begin. En winkelen want daar droomde ik over dus ja.
Oud 10-05-2006, 12:42
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb voor 2 uur in amsterdam geshopt en het was geslaagd .
Oud 10-05-2006, 14:35
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen met veel pijn en moeite mn bed uit, 5 minuten voor het raam staan peinzen of ik niet gewoon weer lekker naar bed zou gaan maar ik besloot toch maar naar stage te gaan. Daar gezellig gedaan en een patient op transport gezet naar het ziekenhuis en dat was tof
Daarna kon ik naar huis en kroop ik achter mn peeceetje en zometeen ga ik maar eens naar de supermarkt en lekker in de zon zitten.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 10-05-2006, 17:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Het was teh rulez0rz. Ben geweest met iemand die ik ken van school en die ik al een jaar niet heb gezien, en het was echt harstikke gezellig en m'n collega's denken nu meteen dat 'ie mijn nieuwe dude is. wtf.
Op de terugweg hadden we de trein gemist omdat we te geobsedeerd waren door onze Burger King hamburgers, moesten we van Utrecht terug naar Amsterdam en vanaf daar weer terug naar R'dam. Dus uiteindelijk waren we pas om 4 uur thuis en moesten onze fati's worden wakkergebeld, en dat was best lullig, maar ach daar zijn het fati's voor.
Vanochtend moest ik eigenlijk werken en ik had me verlslapen omdat ik zo brak was, maar dat was helemaal niet erg, en ik mocht zelfs eerder naar huis vandaag omdat er geen klanten waren en toen heb ik gekletst en heel veel geld uitgegeven bij die schattige jongen van de FRS.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Bosroes
Verwijderd
8 14-12-2007 17:13
Lifestyle Nou jongens vertel waar je naar verlangt !!!
ZerO
402 08-08-2006 13:48
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.