Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 10:56
kruizer
kruizer is offline
VERTEL.

Pauper je nog op kosten van je ouders, of doe je armzalige pogingen er op je eigen houtje wat van te bakken?
Vind je het wel prima zo, of wil je liever verhuizen?

En als je op jezelf zit, ben je bewust naar de andere kant van het land verhuist, of zit je nog bij je ouwelui in de buurt?

IK WIL HET WETEN.


TS begint voorlopig even niet, luie donder dat ie is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 11:12
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik woon nog thuis en dat blijf ik het komende jaar nog wel doen aangezien ik geen geld genoeg heb om op mezelf te wonen en het komende jaar zit er ivm tijdgebrek ook geen baantje in. maar liever ga ik vandaag nog uit huis want ik heb het na 18 jaar wel gezien hier. als ik nu zou verhuizen zou ik naar boxtel verhuizen want daar ga ik een opleiding doen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:21
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik woon op kamers, volledig op kosten van mijn ouders.. In het weekend werk ik wel voor wat zakgeld, maar dat is niet genoeg om mezelf te ondehouden zeg maar. Ik ben hier komen wonen omdat ik naar deze universiteit wou gaan, het is wel dicht bij huis maar dat heb ik niet bewust gedaan ofzo. Het is met de bus 3 kwartier rijden, wat wel makkelijk is omdat ik ieder weekend naar huis ga.
Verder zou ik niet direct willen verhuizen, ik ben hier wel content, maarr als ik afstudeer ga ik in Antwerpen verder studeren, dan zullen we wel zien..
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:26
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
NOU, ik woon al zo'n anderhalf jaar op mezelf, want bij m'n ouders wonen was niet zo jofel meer. Dit maakt me verder niet minder pauper, want ze betalen wel mijn huur (zonder elektriciteit etc.), maar ze hebben geld zat, dus daar voel ik me niet schuldig over. Het is niet heel erg ver van m'n ouders, want ik wilde in de Randstad blijven . Dat was weer bijzonder informatief!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:08
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Ik woon op kamers, op kosten van mn ouders. In Antwierpe,maar ik heb het hier gezien (want ik vind het maar een KUTSTAD eigenlijk)en ik verhuis volgend jaar als het goed is naar gent. Daar wil ik met een vriendin gaan samen wonen, maar dan moeten we eerst een klein huisje vinden, liefst in een leuke/volkse buurt.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:16
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik woon nu gewoon thuis, zou ook erg onlogisch zijn als ik dat niet deed, omdat ik nog geen 18 ben en nog niet studeer.

volgend schooljaar wil ik zo snel mogelijk op kamers, ik vind het best nog fijn thuis, maar ik zou dan elke dag roermond-utrecht en terug moeten reizen..
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:33
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik woon met mn broer nog bij mn moeder, en binnenkort komt daar de beste vriendin van mn moeder bij(nee ze zijn geen potten).Geen idee hoe dat gaat worden maar ik mag haar ontzettend graag dus dat zal wel goed gaan.Als haar zoontje in de weken dat hij hier is maar met zn geniepige pootjes van mn spullen afblijft .

Oh en 1 dag per week slaap ik bij mn vader die nog in Utrecht woont met zijn vriendin maar snel weer naar Haarlem komt.Hij is van plan een woonboot te kopen .

Het liefst ga ik over 2 jaartjes met mn beste vriend samenwonen+ de katten die ik ga meejatten .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:26
Maharani
Maharani is offline
Ik woon thuis en pas als ik ga trouwen ga ik het huis uit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:50
Verwijderd
Ik woon op kamers en dat is de shit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:51
Verwijderd
Ik ga in een appartement wonen in Den Haag aangezien ik daar in september ga studeren. A.s. zaterdag krijg ik de sleutels en ik zal waarschijnlijk vanaf juni er 'echt' gaan wonen ivm examens. 16 jaar en zelfstandig wonen! hoera
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:15
Verwijderd
Ik woon thuis en dat blijf ik doen tot ik het vwo af heb en dan ga ik een jaar op een cruise en dan zie ik het allemaal wel weer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:40
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
toen ik 19 was sloeg ik mijn vleugels uit en ging wonen in amsterdam op nummer 19. Mooi hé?
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik woon op mijn bijna 21ste nog steeds bij pa en ma, want dat is lekker goedkoop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:01
Verwijderd
ik woon al 17jaar bij mn ouders, en het bevalt me wel, maar als ik volgend jaar/over 2 jaar ga studeren zou ik wel een kamer in Utrecht willen, maar dat zal wel moeilijk zijn om te vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:54
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik hospiteer, al heb ik geen geld. En dat wordt vast alleen maar erger als ik verhuis.

Achja.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik zit tijdelijk weer thuis bij mijn ouwelui. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:04
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
2,5 jaar op kamers. Coole kamer, coole locatie. Alleen erg gehorig.
Nu zit ik te twijfelen of ik gewoon in de tuin ga chillen of op m'n strand....
lastig.
M'n ouders betalen de helft van m'n kamer. Ik kan het eigenlijk makkelijk zelf betalen maarja... Zolang zij er lol aan beleven klaag ik niet....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:06
Verwijderd
Ik woon op kamers, erg relaxed. M'n ouders betalen de huur, omdat ik daar zelf niet echt veel geld voor heb. Ik wil wel graag mn eigen huur betalen, maar ik heb niet zoveel tijd om te werken ivm studie etc.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2006, 16:13
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik woon al bijna 6 jaar niet meer bij mijn ouders, eerst in Eindhoven een jaar en nu in Maastricht. In die tijd heb ik op drie verschillende studentenkamers gezeten en nu zit ik in een appartement met mijn broertje, die nu tijdelijk weg is. Verder slaapt mijn zus hier op dinsdag- en woensdagavond, want ze werkt maandag t/m woensdag in Maastricht.
Het appartement hebben mijn ouders gekocht omdat ze geen zin hadden om voor mij en mijn broertje 4 jaar huur te betalen, en omdat ze zelf ook wel een vaste slaapplaats wilden hebben als ze naar Maastricht komen. Ik bof er erg mee, maar ik heb daarvoor in de smerigste huizen 's lands gewoond dus ik weet hoe het is.
Er zijn drie etages en dat is wel gaaf. Een huiskamer met ingebouwde keuken onder, dan een badkamer, wc en twee slaapkamertjes, en boven de zolder.
De zolder is nu trouwens een officiele vader en moeder-logeerkamer geworden, en mijn slaapkamer is daarom een stukje gekrompen. Ik ben daar niet zo content mee maar ik heb niets in te brengen, uiteraard.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:18
Verwijderd
ik woon alleen, in Rotterdam omdat het hier vet kicke is. m'n papa betaalt de huur, die belachelijk hoog is, maar het zou fijn zijn als ik zelf ook wat bij kon dragen dus ik ben naarstig op zoek naar werk. leechen van de papa is heel relaxed, maar dat is natuurlijk niet echt wenselijk en straks moet m'n zusje ook studeren en die gaat dan evenveel geld eisen en dat is zielig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:38
Verwijderd
Aha, dit vind ik interessant Ik woon nu nog bij mijn ouders en ben elke dag 2 tot 4 uur onderweg (terwijl ik eigenlijk echt niet ver woon..) en dat ben ik een beetje beu (en andere redenen) en daarom ga ik binnenkort een kamer zoeken in antwerpen zodat ik daar volgend jaar kan wonen. Dat gaan mijn ouders dan voor me betalen, maar het moet natuurlijk niet te duur worden enzo
En nog even zeggen dat ik heel blij mee ben met dit alles !
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:46
Crimson
Crimson is offline
Ik woon nog bij mijn ouders en eigenlijk zou ik over 2 maandjes op kamers gaan, maar helaas ben ik een keer blijven zitten, dus het eindexamen is nog wel ver weg..
En mijn ouders betalen dan mijn huur ja.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:48
__
Avatar van __
__ is offline
ik woon nu nog thuis, alleen met mn ouders want mn broer is vorig jaar helaas al vertrokken naar Maastricht. volgend jaar ga ik sowieso uit dit huis, hoogstwaarschijnlijk trek ik bij mn oom en tante in, in Rotterdam. misschien gaat mn vader daar ergens in de buurt werken en dan gaan ze ergens richting Rotterdam wonen. in dat geval blijf ik nog eventjes thuis. dat lijkt me toch wel ietsjes leuker dan bij mn oom en tante in huis. ik sta wel al een tijdje ingeschreven bij stadswonen dus als er een leuk kamertje vrijkomt ga ik denk ik wel op mezelf wonen. maar ik kan wel kritisch zijn qua kamers dus, hoef gelukkig niet de eerste beste verrotte kamer aan te nemen en dat is wel beterszz DUNKT ME. oja mn ouders betalen dan ook mn huur.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:57
*amélie*
*amélie* is offline
Sinds 2.5 jaar ben ik het huis van mijn ouders uit en heb ik verschillende kamers in Utrecht bewoond. Nu zit ik 1.5 jaar in dezelfde en mn ouders betalen een deel van de huur, maar ook m'n ziektekostenverzekering. Dus. O en ik zou graag verhuizen naar het centrum. Maar geen kleinere kamer, niet duurder enz enz.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:55
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik ben 13 dus ik woon thuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 19:36
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
White Trash schreef op 09-05-2006 @ 14:51 :
Ik ga in een appartement wonen in Den Haag aangezien ik daar in september ga studeren. A.s. zaterdag krijg ik de sleutels en ik zal waarschijnlijk vanaf juni er 'echt' gaan wonen ivm examens. 16 jaar en zelfstandig wonen! hoera
hoe komt dat zo?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:56
Verwijderd
ik teer nu nog op mn mama's zak maar ik ga binnenkort bewust naar de andere kant van het land omdat ik het hier echt heb gehad met alles en iedereen, en omdat ik daar ga studeren. rotterdam dus
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:21
Hagel
Hagel is offline
ik woon zo'n 4 jaar op mezelf, eerst in een studentenflatje en nu in een startersflatje, dus niet zo groot. Ik betaal mijn huur etc zelf, mijn ouders betalen dan weer wel mijn schoolgeld. boeken en al het overige betaal ik wel. Ik werk 15-20 uur in de week naast school om alles te bekostigen.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:32
kruizer
kruizer is offline
TS begint NU!

Ik woon anderhalf jaar in het stoerste huis van Den Haag, vlakbij m'n ouders. Kan goed met die mensen overweg, maar ik had het wel gezien thuis.

Ik lap het meeste zelf, alleen m'n studie en verzekering laat ik betalen.
En ik werk er een uur of tien in de week bij, bij m'n pa.
Indirect ben ik dus de grootste pauper known to men.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:33
belli
belli is offline
ik woon nog thuis. zit ook nog maar in havo 4. Maar volgend jaar ga ik het huis uit, me ouders gaan naar het buitenland verhuizen hoogstwaarschijnlijk. Zij gaan mijn huurbetalen, en ik krijg geloof ik 100 euro eetgeld per maand. en mijn boekengeld. De rest mag ik zelf doen... Het word utrecht of amsterdam. Ligt aan mijn opleiding.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:27
Verwijderd
Ik woon nog leuk bij pap en mams.
maar ik zou liever op mezelf wonen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 09-05-2006 @ 20:36 :
hoe komt dat zo?
16 jaar, 5havo, over een weekje examens en op 4 augustus (nationale eric dag) word ik 17.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:58
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik woon nog thuis maar ik ben volgend jaar grotendeels weg en daarna ga ik er vanuit ( ) dat ik meteen een kamer heb. ik wil iig zsm weg.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:59
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Sinds 2 weken woon ik op mezelf. en bevalt me erg goed.
Binnekort Komt een goede vriendin bij me wonen dus lekker gezellig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 22:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Aangezien ik vanuit moet gaan dat het hier in de buurt minimaal 5 jaar duurt voordat ik een woning heb, woon ik nog bij pappie en mammie. Op kamers zie ik niet zitten, want ik wil wel een eigen badkamer en keuken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 22:38
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Ik woon sinds een jaar of 4 niet meer bij mn ouders, woon nu op kamers en betaal dat zelf. Wel krijg ik vaak wasmiddel van mn moeder, en mijn ouders betalen soms mijn verkeersboetes en laatst nog een vette rekening van mn auto
Het voordeel van mijn kamer is dat ie best groot is, en heb een aparte slaapkamer, het nadeel zijn mijn overjarige hippie huisgenoten die er het liefst nog wonen gezellig met zn 4tjes over 80 jaar, en ze kunnen echt over alles zeiken...
Hoop dit jaar nog een flatje voor mezelf te vinden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2006, 23:37
June bug
June bug is offline
Ik woon op mezelf, in Tilburg. Eerst woonde ik en mijn moeder in Valkenswaard, maar mijn moeder is nu naar Hilvarenbeek verhuisd dus woon ik redelijk dicht bij haar, wat ik wel prima vind. Mijn vader woont in Lommel in Belgie, wat ongeveer een uur met de auto is en ook dat vind ik wel prima zo.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 06:56
Krynn
Krynn is offline
Ik woon nog bij m'n ouders. Wel zo handig, ik werk in de ene stad, studeer in de andere, en ik woon precies tussen die twee steden in. En m'n ouders zijn lief, natuurlijk.

Ik hoef geen kostgeld te betalen, maar kleding, studie, verzekeringen betaal ik wel zelf.

Minpunt: ik ben 24, en zo lang ik nog studeer ben ik niet van plan uit huis te gaan. Wil niet continu bij anderen moeten aankloppen om m'n financiën rond te krijgen. Heb het niet zo op schulden. Studie duurt nog 3 jaar. Dan ben ik dus 27 als ik het huis uit ga, maar ja. Kheb vier jaar vergooid aan twijfelen, niks meer aan te doen nu, behalve vrolijk grijnzen als er weer iemand in je vriendenkring roept dat-ie een huis heeft gekocht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 17:33
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
Krynn schreef op 10-05-2006 @ 07:56 :
Dan ben ik dus 27 als ik het huis uit ga, maar ja.
Mijn ma heeft me altijd verteld mij er op m'n 22e uit te donderen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:13
Verwijderd
Ik woon thuis en dat blijft zo volgend jaar want dan ga ik m'n school afmaken en het jaar daarna ga ik in een gastgezin in frankrijk wonen en het jaar daarna ga ik in amsterdam wonen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:15
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Op de kazerne, nu nog in Schaarsbergen als alles meezit binnenkort in Assen. 's Weekends woon ik gewoon nog bij mijn ouders lekker handig en ontspannen ik vind het ideaal.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:27
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik woon op kamers. ik betaal in principe alles zelf; huur, school, verzekering, eten... dit doe ik van studiefinanciering.
maar als ik geld tekort kom of dingen niet kan betalen zijn mijn ouders altijd bereid om me te helpen. ik krijg ook vaak boodschappen mee van mn moeder.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:29
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik woon vanaf mn 19e op mezelf, eerst in een studentenwoning en sinds 2 maand in een apartement en het is tof
Mijn ouders wonen niet heel ver weg maar ik zie ze bijna nooit, ik hoef ze ook niet elke zondag op de stoep voor een kop koffie dus dat komt mooi uit. Huur etc. betaal ik zelf, mn ouders betalen mn schoolgeld, maar dat is hopelijk volgend jaar ook anders.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:34
Verwijderd
Ik ben al tijden van plan op mezelf te gaan wonen, maar ik kan niet zo goed met geld omgaan. Ik had nu al veel geld gespaard moeten hebben voor INTERIEUR maar eh ja. Niet dus.

Verder is het hier wel oké zolang ik overdag maar een baan heb. Over een maandje of wat moet ik kostgeld gaan betalen maar dat zie ik dan wel weer.


Ohja en ik wil dus dit jaar nog in Den Haag gaan wonen, want NACHTNET en da shizzle.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:16
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb sinds 2 weken een containerwoning in amsterdam oost tussen de bijlmerbajes en de hell's angels maar veel ruimte en alles zelf en veel vrienden daar en het centrum + de VU zijn ook dichtbij en ik hou van fietsen door de stad dus ik ben helemaal gelukkig... mijn ouders 'willen dat ik niets te kort kom' geen idee wat ze daar nou precies mee bedoelen, maar ze hebben iig al mn eerste huur + meubels betaald en pas kwamen ze ook met een koelkast aanzetten (L) dus verwend ben ik wel... maar eten, uitgaan, kleren en televisie betaal ik wel zelf. voor de rest heb ik errrrrg veel zin in volgende week want dat wordt mn eerste echt week daar en aaah het is zo gezellig daar.

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:59
Verwijderd
Ik heb vandaag de felbegeerde sleutels gekregen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
White Trash schreef op 13-05-2006 @ 21:59 :
Ik heb vandaag de felbegeerde sleutels gekregen
Gefeli.

Ik wil al jaren op mezelf, maar mijn ouders bekostigen mij niet, ze vinden het al heel wat dat ze me onderdak geven zonder kostgeld te vragen. Dus ik kan het nog niet echt betalen. nou ja, het zou wel kunnen, maar dan zit ik in een kutbuurt in R'dam Zuid en dat willen paps en mams al helemaal niet. + dat als ik op mezelf ga wonen ik geen geld meer heb voor een studie (want die moet ik dan ook zelf bekostigen.)
Het leven is niet makkelijk *dramapose*.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-05-2006 @ 22:06 :
Het leven is niet makkelijk *dramapose*.
Je zou wel huursubsidie kunnen krijgen maar dan nog is het natuurlijk niet goedkoop. Als je eens bekijkt wat voor kosten er bij worden gerekend (courtage, borg e.d.) dan schrik je je echt dood. Maar zolang het thuis allemaal redelijk goed gaat kun je beter wat sparen, toch?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:16
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik woon ook nog thuis. hoe graag ik ook uit huis wil, ik heb er simpelweg gewoon geen geld voor.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 22:07
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik woon sinds twee maand samen met mijn vriendje in een appartement. Ik en hij woonde allebei (in een verschillend) studentenhuis. Het beviel me niet meer en wilde graag wat meer ruimte + eigen badkamer en keuken enzo. En hij ook, gelukkig, vandaar. We delen de kosten samen. Zolang ik niet echt een fatsoenlijk baantje heb, krijg ik van mijn ouders elke maand een bedrag op mijn rekening gestort. Heel lief! Maar ik wil het wel graag zelf betalen, voel me wel lullig dat ik het op dit moment niet zelf kan betalen... Trouwens: ik betaal nu per maand ongeveer 50 euro minder dan toen ik nog op kamers woonde!
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle en wonen
merels
51 16-10-2005 13:52
Lifestyle Wat versta jij onder lifestyle?
SpiritX
11 19-06-2003 11:07
Lifestyle Lifestyle van je familie.
Mysterons
51 18-06-2003 21:22
Lifestyle Lifestyle maar een fase? (hmm niet echt passenden titel..)
Verwijderd
90 13-12-2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.