Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wij hadden dit jaar een literatuurtoets (met interpretatievragen) voor Engels, onze klas scoorde alleen maar negens, terwijl de andere klas het moest doen met zesjes... we hadden dezelfde proefwerken, maar andere docenten... ook lekker eerlijk ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
En voor wiskunde staat bijna iedereen een onvoldoende, omdat de toetsen super moeilijk zijn en de lerares niet echt goed (of wij zijn zo slecht.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij sommige vakken is het idd erg goed te zien. Zo had ik bij mijn nederlandse lerares (4e en 5e) voor mijn betogen altijd een 9 en in de 6e maar een 7,5. Puur omdat de ene lerares mijn schrijfstijl wel leuk vond en de andere wat minder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof het kunnen halen van een moeilijke SE/CE wél een einddoel van je leven is. Juist omdat 't SE/CE niks voorstelt bij 't einddoel van je leven, moeten ze 'm gewoon makkelijker maken. Uiteindelijk gaat 't om het behalen van een MBO/HBO/Universiteit en niet om het halen van een mavo/havo/vwo-diploma. Dus ten onrechte slagen bestaat niet. Als je zoiets zegt, dan geef je zelf wel aan dat je een dommie bent. ps: als je slaagt, omdat je SE's zo simpel zijn dan ben je nog geen dommie en doe niet zo debiel - alsof 't ![]() |
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een examen makkelijker maken betekent niet dat het examen een moeilijkheidsgraad van 0,0 moet krijgen. En zonder bijzondere reden zakken voor je VWO betekent niet dat je een luie gier bent. Hehe, ![]() Maar ze hebben niks. Behalve één zielige ideaal en dat is: "ik wil later advocaat, arts of rechter worden." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom ga ik m'n CE in met gemiddeld boven de 7. En ik moet m'n eerste CE nog krijgen. Dat is morgen: SK 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|