Advertentie | |
|
![]() |
|
misschien helpt dit
Bluebell,go to hell,TO HELL! WRITE ME BACK F#CKER!! You've picked a fine time to leave,Lucille! You b*tch! You sl*t! You wh*re!!! = bluebell f#ck you with your damn freinds = persoon x bluebell: hey bluebell: wat een depri naam.. persoon x: ja hoe zou dat komen? bluebell: :\ kweenie bluebell: heb je ruzie? persoon x: jij zegt al een week niks tegen me en nou doe je opeens aardig bluebell: o gaat het over mij?? bluebell: ik zeg al een week niks tegen je? bedoel je met bellen? persoon x: nee ook op msn bluebell: ik heb jou nog nooit op msn gezien deze week!!!! ik zweer het persoon x: ik jou wel bluebell: bluebell: ik jou echt niet bluebell: anders had ik heus wel tegen je gepraat hoor persoon x: je was volgens anderen anders behoorlijk pissig over mij bluebell: hmm :\ ik was wel boos ja toen op je feestje maar niet specifiek op jou... kzou nu ff niet weten waarom ik was alleen heel erg kwaad op reinoud en chantal persoon x: wat had chantal nou weer gedaan? bluebell: ze lachte om reinoud omdat ze hem zo leif en schattig en grappig vond ze koos voor reinouds kant toen hij mij voor lul zette en zwart zat te maken alleen omdat ik met elise druk zat te doen maar ZIJ vermaakte zich ook wel! ze verdedigde reinoud dat ik hem niet mocht slaan of uitschelden toen ik mezelf wilde verdedigen ze wilde me weg laten sturen omdat ik boos op reinoud was en ook op haar werd bluebell: genoeg redenen? bluebell: maar we hebben geen ruzie meer hoor persoon x: reinoud mocht niet schelden en jij ook niet zo simpel is het en als chantal reinoud wel mag is dat nog geen reden om haar dan niet te mogen ik had elise ook niet uitgenodigd omdat wij gewonn niet met elkaar opschieten ik had dat nog tegen je gezegd dat ik haar niet uit zou nodigen ik was ook heel erg teleurgesteld dat jij haar had uitgenodigd bluebell: ja oke sorry voor dat..... maar dat chantal daarom voor reinoud koos... ik mag chantal heel graag hoor! maar ik vond het een naaistreek dat ze me liet zitten en aan de kant van "mijn vijand" ging staan persoon x: ze koos niet voor reinoud bluebell: ze koos wel degelijk voor reinoud bluebell: leg uit persoon x: ik vindt van niet ik vind dat jij voor elise koos en dat zij daarom vond dat je haar liet zitten en dat ze daarom naar reinoud ging andersom zou jij hetzelfde gedaan hebben bluebell: chantal vermaakte zich anders best!!! met eveliene en weet ik veel wie nog meer! bluebell: ik heb haar niet laten zitten door met elise om te gaan persoon x: ja chantalvermaakte zich wel ja net zoals jij en elise bluebell: Ja dus? persoon x: wat neem je haar dan kwalijk?!?!?! persoon x: ze had lol had jij toch ook? bluebell: dat wij allebei GEEN reden hadden om de ander een naaistreek te leveren maar zij dat toch heeft gedaan door met reinoud mee te lachen om de vernederende grapjes die hij om mij maakte!!! persoon x: zij vond dat jij haar naaide en jij vond dat zij jou naaide bluebell: maar ik nam er geen wraak op bluebell: zij wel bluebell: uuh... zoiets persoon x: jij alsnog bluebell: hoe? persoon x: door ruzie te gaan maken bluebell: iemand aan de deur ben zo trug bluebell: oke bennik weer bluebell: maar hallo ik werd alleen boos op haar want zij begon de ruzie door aan reinouds kant te staan niet? persoon x: ik vin van niet maar jij van wel en zo kan deze discussie nog wel eeuwen doorgaan bluebell: ja dat is nou een goeie discussie! nee maar oke ik ben niet boos meer op niemand (behalve reinoud ) bluebell: ben jij boos? persoon x: nee persoon x: teleurgesteld persoon x: jezus ik lijk me ma wel persoon x: die zeg dat ook altijd persoon x: waar is die paardenmarkt? bluebell: bij de kerk ergens... :\ de kerkstraat geloof ik... persoon x: welke kerk? bluebell: maar waarom ben je teleurgesteld? persoon x: er zijn er daar duizend bluebell: maar er is maar 1 krkstraat persoon x: gewoon omdat alles zo gegaan is alles bij elkaat heeft me feestje verziekt persoon x: ja maar waar is de kerkstraat bluebell: kweenie bluebell: sorry dat je feestje nietecht een succes is geworden door deruzie ik kwam dr echt niet om ruzie te maken ofzow... maar het kwam niet alleen van mijn kant! persoon x: weet ik bluebell: oke |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
All you need is love? no pain n death | 62 | 02-03-2005 21:13 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Vrije tijd |
Nederland vervoetbalt (das negatief) TheMain | 56 | 24-08-2004 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
uitgeluld (zo moet het heten als het klaar is...) Verwijderd | 4 | 05-12-2003 13:55 | |
Liefde & Relatie |
handicaps Ninnoc | 60 | 07-08-2003 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 |