![]() |
|
Klik hier om de antwoorden van het zojuist gemaakte examen te bekijken
Dit is de link om gelijk na het maken van het examen de antwoorden te kunnen zien. Ga je kijken of ben je bang dat dat ongeluk brengt? Neem je een kopie van je antwoorden (bijvoorbeeld de multiple chocie antwoorden op een blaadje gekrabbeld) mee naar huis om na te kijken? TS: Ik ren denk ik gelijk naar mn computer. Laatst gewijzigd op 15-05-2008 om 10:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Nog een handige link van Dvine, zij stuurde het volgende in:
[edit:] Dvine stuurde het volgende in: Citaat:
|
![]() |
|
Ik gilde altijd dat ik het niet zou doen maar ik kon de verleiding niet weerstaan. (a) Bij geschiedenis/economie/biologie doe ik het denk ik niet, daar kom ik toch niet uit, maar van Engels en Frans en wiskunde kan het ook wel chill zijn. (: Temeer omdat ik mijn cijfers voor Frans en wiskunde ganz belangrijk vind. (a)
|
Haha, wat Roosje zegt, ik dacht ook steeds dat ik dat niet zou doen, maar nu heb ik het toch gedaan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mijn samenvatting was behoorlijk kut, allerlei details niet genoemd. maar ik kwam op ongeveer 175 woorden en als ik alle details uit het antwoordmodel had moeten noemen had ik de 220 groots overschreden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond de samenvatting ook moeilijk hoor. Ik had eerst een kladversie gemaakt en toen zat ik denk ik wel rond de 300 woorden (ben gestopt met tellen). Nu hoop ik niet dat ik verkeerd geteld heb, want ik zit precies aan het maximaal aantal woorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van te voren wilde ik niet gaan kijken naar antwoorden, maar heb gister toch gekeken, vandaag denk ik dat ik niet kijk. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb twee keer geteld, maar toch heb ik van die waanbeelden dat ik verkeerd geteld heb. Ik heb het ook gedaan, maar ik doe het echt nooit meer. Zat gister helemaal in de zenuwen omdat ik het allemaal niet meer wist. Net nog even gekeken en het viel uiteindelijk allemaal wel mee. Stress stress stress...
|
Verwijderd
|
Toch maar weer gekeken.. Nou, iets tussen de 5,4 en de 7,4, ik dacht toch dat ik hem beter had gemaakt! Maar ik heb streng nagekeken, dus we zien wel wat er in het echt uit gaat komen. In ieder geval geen (zware) onvoldoende dus. Laat ik daar dan maar gewoon blij mee zijn
![]() |
![]() |
|
Ik heb maandag een stukje Nederlands nagekeken, maar daar werd ik verschrikkelijk depressief en onzeker van
![]()
|
Verwijderd
|
Even een klein vraagje dat waarschijnlijk erg dom is, maar goed. Hoe wordt uiteindelijk je cijfer berekent voor je examen? Is dat:
aantal behaalde punten/totaal aantal punten x 9 + N (norm)? Zo ja, betekent dat als je voor een vak 40 van de 80 punten hebt met een Norm van 1,0 je dan een: 40/80x9 = 4,5 + 1,0 = 5,5 hebt? En de lijsten op havovwo.nl, gebruiken die een norm van 1,0 of van 0,0? Dat vroeg ik mij af namelijk. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|