Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik bijna nooit make-up, alleen als ik naar feestje ga of uitga ofzo... en soms ook gewoon op een normale schooldag ofzo hangt er van af of ik smorgens nog wa tijd over heb.. dan gebruik ik:
- zwarte mascara - zwart oogpotloodje - soms zwarte eyeliner - als ik geen eyeliner opdoe dan fel rose oogschaduw - en in de winter soms foundation |
![]() |
|
![]() |
alleen make-up bij mijn ogen.
op een saaie dag alleen een zwart streepje naast mn oog en mascara. en anders maak ik er een beetje een kunstwerkje van ![]() ![]() als ik geen make-up op mn ogen heb, lijkt mn mond zo groot, en mn ogen zo klein.. en make-up is gewoon een manier om tja.. mezelf een beetje te laten zien zegmaar ![]()
|
![]() |
Ik gebruik zelden make-up, ik ben zo'n stommerd die vergeet dat 'ie het op heeft en in z'n ogen gaat zitten wrijven.. Maar soms als ik me heel donker van binnen voel, maak ik ook mijn ogen heel donker op. Daar voel ik me dan heel fijn bij. Of als ik me verveel.. Maar ik maak dan ook alleen mijn ogen op, de rest vind ik erg vies.
![]() |
![]() |
|
ik gebruik nooit foundation ofzoiets, dat vind ik zo lelijk, want vaak zie je het
soms gebruik ik een camouflagestick (eerst was ik er verslaafd aan, maar nu is het minder geworden) soms maak ik van die vlammen om mn oog (engelvoud jah) met oogpotlood (als ik daar zin/tijd voor heb) die kleur ik dan in met oogschaduw en een hele boel glitters andere dagen beperk ik het tot mascara, of zelfs helemaal nix ![]() soms verf ik mn lippen paars, en soms een hele naturelle kleur
|
![]() |
Ik gebruik altijd make up!! ga nooit zonder de deur uit!
op m'n face een laagje creme/poeder omdat ik zo glim, altijd eye liner ín m'n oog, een mascara van lancome ![]() blusher (beetje bruinig) en wat gloss of een matte lipstick Jah julle zullen wel denken: wat een opmaakpop, maar dat valt reuze mee hoor!! alleen de oogjes ![]() ik voel me altijd zow kaal zonder make up ![]() |
![]() |
|
Ik gebruik zwarte mascara van Bourjois of Maybeline, en krul m'n wimpers meestal met zo'n tangetje.
Meestal ook wat parelmoer oogschaduw. Als ik uit ga, of er iets meer aandacht aan heb besteed gebruik ik ook een grijze oogschaduw (kan je goed mixen/laten overlopen met die parelmoer), en een eyeliner pen. Ik heb het meeste van Bourjois. Oh ik heb ook poeder, maar dat draag ik nauwelijks.
|
Ik gebruik soms coverstift voor wallen
![]() Ennem.. voorderest bijna elke dag wel mascara en lipgloss ofzo ![]() ![]() Als ik uitga ofoz.. dan komt er *soms* wel wat meer aan te pas.. eyeliner, oogschaduw enz.. |
![]() |
|
Elke dag toch wel zwart oogpotlood, soms ook zwarte eyeliner, en zwarte mascara.
Merken wisselen heel erg, als iets op is, koop ik weer nieuwe en probeer dan vaak ook meteen een nieuw merk uit. Maar wat ik nooit meer koop: oogpotlood van de Hema. Die 'doet het niet' bij mij.. heel vaag.. Die van Boots vind ik wel heel fijn. Mascara heb ik nu van Bourjois dacht ik, en m'n eyeliner is dan weer wel van de Hema, en werkt prima. Als ik uitga.. hmm dat wisselt heel erg. Soms gewoon hetzelfde als overdag, soms beetje dikker aangebracht, creatievere vormpjes ![]() edit: En als ik een erg bleke huid heb, en als ik uitga, vaak ook poeder. Heeeel soms foundation. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik meestal paars met lichtpaarse oogschaduw (die paarse doe ik dan op m'n oogleden en die lichtpaarse doe ik een beetje onder m'n wenkbrauwen) en wat laagjes mascara. Af en toe doe ik wat lipgloss op.. moet ik ook maar net zin in hebben maar goed.. als ik uitga besteed ik wat meer aandacht aan m'n make-up maar het is niet zo dat ik mezelf dan helemaal onderplamuur. Merkbewust ben ik ook niet.. ik heb meestal de Miss Sporty mascara en oogschaduw van de Hema. M'n lipgloss is van Manhattan (die Twist en Taste)
|
![]() |
|
ik gebruik altijd poeder(maxfactor),oogshaduw(ik heb echt zoveel verschillende en soorten merken),mascara(ik weet ut merk ff niej zo maar het is zo een langwerpige moet je eerst dat witte spul aan brengen en dan ut zwarte),lipstift(hema-merk,maar ook die lipfinety---->die is echt super goed!!)
ik heb ook nog een klein tipje voor de mensen die vollere wimpers willen: breng een laagje mascara aan en laat dat goed drogen,als het goed droog is dan doe je op je vingers wat poeder en dat smeer je dan aan je wimpers en dan doe je weer een laagje mascara... en voor je lippen: sommige lippestiften blijven niet goed zitten en wat je daar aan kan doen is wat oogshaduw (wel dezelfde kleur als de lippestift)op je lippen aan brengen,maar dan moet je wel poedervormige oogshaduw aanbrengen... xxx....
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik naar school heb ik eigenlijk elke dag wel mascara op en vaak een naturel kleur oogschaduw. Maar nu het zomer is en ik bruin ben, ga ik ook wel 's zonder make-up want door dat kleurtje zie je er al leuk uit vind ik altijd dan.
Naar feest of met uitgaan is het uitbundiger maar blijft 'christelijk' het is dan alleen wat meer/dikker. Foundation en poeder heb ik nooit op. ik vind het niet mooi, onnatuurlijk en 't kan alleen maar gaan vlekken dus..
|
Ik gebruik niet echt make-up, soms, als ik er zin in heb. Dan doe ik wat mascara ofzo op, of oogpotlood. O ja oogscahuw vinnik leuk, vooral als je kleuren in elkaar laat overlopen. lippenstift vind ik nogal irritant want het gaat er zo af en het smaakt goor. heel soms lipgloss, al blijft dat helemaal niet goed zitten.
|
ik heb heeel veel make-up.. maar meer dan de helft gebruik ik niet eens.. ik gebruik geen foundation omdat ik dat er nep uit vind zien en ik het oowk niet nodig heb..
sommige dagen heb ik helemaal geen make-up op.. maar meestal wel. ik vind het leuk te experimenteren.. als ik make-up opheb dan heb ik-zwarte mascara- zwarte eyelijner/ofpotlood- soms oogschaduw.. allemaal felle kleurtjes.. en voor de rest nix.. ![]() |
![]() |
|
kan niet uitloggen
![]() ewm ik gebruik dagelijks swarte (ja de letter in het alfabet die na de y komt doet het ook niet op dit toetsenbord dus ik gebruik de s, staat so dom, vdaar dta ik het meld ![]()
|
Dit gebruik ik àltijd:
-zwarte dunne eyeliner -zwart of grijs kohlpotlood -zwarte mascara -losse poeder Voor de rest draag ik ook vaak/soms: -gouden/bordeaux/paarse/olijfgroene eyeliner -heel lichte foundation -kersenrode lippenstift (vind andere kleuren zelden mooi) -gouden/zwarte/grijze/bordeauxpaarsige/enzovoort oogschaduw -glitters (alleen naast ogen OF op jukbeenderen) -... Voor ogen en huid gebruik ik meestal wel hypo-allergene merken, voor de rest ook wel huismerken. |
![]() |
|
als ik de hele dag thuis ben en op vakantie (gewoon bij et huisje en als ik ga zwemmen) niks
en gewoon als ik naar de stad ga, of uitga of naar school; dan meestal eyeliner, bruinige oogschaduw, zwartpotlood en mascara.
|
![]() |
Ik gebruik eyeliner, oogpotlood, mascara en lippenstift altijd!
nooit poeder oid verder maakt het merk mij niets uit! eyeliner: verschillende merken oogpotlood: huismerk kruidvat mascara: maybelinne volum' express ![]() lippenstift: verschillende merken
![]() |
|
ik gebruik welles oogpotlood voor iets om mijn ogen, soms alleen onder, soms alleen boven, anders allebei.. en dan een klein beetje dat streepje doortrekken, niet al te veel. maar mijn oogpotlood is trouwens blauw
beetje oogschaduw, roze ofzo ![]() voor de rest doe ik niet zoveel, mond vind ik zo erg om daar wat op te moeten smeren heb wel veel make up maar dat is allemaal troep, ook veel lippenspul wat ik toch nooit gebruik. glitters doe ik niet aan, later zitten ze over mijn gezicht en mijn kleren ![]()
|
Ik heb héél veel make-up (heb zo'n mini-visagistenkoffertje
![]() ![]()
|
![]() |
als ik me buiten moet vertonen heb ik altijd wel make-up op,
best wel veel ook, -camouflagestift, de allerlichtste, die trouwens moelijk te krijgen is ![]() -zwart oogpotlood, maak ik een soort kattenoog vorm -zwarte oogschaduw -zwarte wenkbrauw potlood en als ik een kort dagje heb, -donkerrode lippenstift -héél soms zwarte lippenstift
|
uuh... ff denke
ut valt meej, alleen rond me ogen eerst veel zwarte strepe op en rond mijn ogen, nu alleen zwarte oogschaduw zwart oogpotlood zwarte mascara en glitters op mijn jukbeenderen ofzow oogschaduw en oogpotlood gewoon van de hema maar mascara heb ik wel duurdere nodig, *houd van moeders en zussen die dat kopen* anders krijg ik last van mijn lenzen...
|
Ik gebruik niets van make-up
![]() ![]() ![]() ![]() xxx Faith
|
![]() |
elke dag: de foundation van yves rocher (de lichtste)
zwarte eyeliner (lòreal) felle groene oogschaduw (bourjois) en zwarte kohlpotlood (DA) mascara (grieks merk ![]() soms: donkerrode lippenstift (lòreal) glittersterretjes voor op de jukbeenderen oja, de eyeliner word meestal een katteoog...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Lifestyle |
Het Grote Make-up Topic Red Lion | 42 | 06-04-2005 19:59 | |