Dragen jullie veel sieraden. En wat voor iets? Moet het edelmetaal zijn, diamanten, of mag het ook van de h&m komen?
Ik draag vandaag een armband met 4 rijen nepparels, heb van mijn opa ze in allerlei kleuren gekregen

Verder draag ik niet meer veel sieraden. Vroeger, toen ik alto was, wel, stapels kettingen met hangsloten en mercedessterren aan (kun je ook niet meer echt sieraden noemen

), aan bijna elke vinger een zilveren ring en tonnen kralen- en kinderarmbandjes. Wat ik nu dag en nacht draag zijn een armbandje met rozenkwarts en een of ander onbekend kristal dat ik van mijn ouders met Kerst heb gekregen en een ring met een grote tijgeroog die ik van mijn grootouders heb gekregen. Minder was dat ze hem als zilver hebben gekocht en hij blijkt koper te zijn ofzo. Maakt hem niet minder mooi voor mij, maar ik vind het wel grof dat ze oude mensen zo hebben opgelicht.
Heb best wel wat dure dingen van mijn ouders gekregen, maar draag ze nooit... Horloges al helemaal niet. En ik had een mooie Esprit-ring van mijn ex gekregen, maar die is gewoon kwijt

Met dezelfde ex had ik trouwens zilveren ringen van Nico Taeymans uitgewisseld. Ook wel jammer dat ik dat nu niet meer echt draag, vooral omdat hij gegraveerd is met naam en datum enzo.