![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
vriendin is getest, ze heeft het al eens gehad
![]() Nu iets anders, werd gisteren wakker en had amper meer keelpijn, werd vandaag wakker en nog minder keelpijn. Nou heb ik gisteren avond rond 21:00 nog een asperine van 400 mg genomen. Weten jullie hoe lang 1 zo'n pil werkzaam is? want ik vraag me nou af of ik geen pijn heb door die pil of doordat het echt over is. |
![]() |
|
![]() |
hoi, ik ben totaal van de keelontsteking af
![]() Ik heb sinds gisteren ook rode bultjes op mn knieen en een stuk of 6 her en der over mn benen. sinds vandaag op mn ellebogen, de linker zijn er best veel en ook best groot, rechter een stuk of 5 kleine bultjes. Weten jullie wat dit is en of dit normaal is? en waar het van komt? |
![]() |
|
ik ken het pfeiffer verhaal heel goed helaas
![]() mijn zus had het met keelonstkeking daar heeft ze nog steeds soms bij mij weten last van. ik had ook pfeiffer door klasgenoten ![]() nou zal je denken hoe dan? ik weet ook niet hoe het kon ![]() dus mijn tip voor jou is ziek goed uit ga niet uit glazen drinken van een ander ![]() en blijf een paar weken thuis ![]() naja sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als het heel veel erger wordt en je wordt zieker, ga dan even terug naar je huisarts.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer jornah | 6 | 01-07-2006 15:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer+huiduitslag Tulpje6 | 15 | 28-02-2006 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alle symptomen van Pfeiffer, maar na bloedtest.. Elysium | 2 | 17-03-2004 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer Roosa | 3 | 13-05-2002 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer!! gitan | 16 | 05-12-2001 20:56 |