Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien heb je niet gelezen wat ik zei over de GBA, maar ik quote precies wat zij daar tegen mij zeiden als reden. En verder kon ik toentertijd er niets over zeggen. Waarom moet je ook perse caps lock bij ECHT plaatsen? Mij boeit het echt niet wat je denkt, maar ga het niet promoten zodat je andere opstookt met je claim. Danku |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het klopt wat je zegt, dan heb je hierbij mijn excuses, maar je moet je toch kunnen voorstellen hoe vreemd je wel niet overkomt? Eerst stuur je mij 'persoonlijk' een bericht om een kopie om reden x, dan maak je een topic en vraag je om een kopie om reden y. Vervolgens kom je ook provocerend over en dan vind jij het vreemd dan men ervan opkijkt als je om een kopie vraagt? *Facedesk* Succes, maar ik kan je garanderen dat als je diploma-fraude pleegt je niet ver komt en je ruzie gaat krijgen met de DUO/instelling waar je wilt studeren. Nogmaals, mocht ik het helemaal mis hebben, dan heb je mijn oprechte excuses. Echter, naar de feiten kijkend ben je gewoon de zoveelste kwakzalver. Leuk he? Ik noem je geen 'mongool(quote)' in een argument. ![]() Edit: Daarbij, als je staatsexamen doet dan krijg je 'direct' een certificaat van de DUO. En DUO wordt overal erkend. Als een Hogeschool/Universiteit iets vreemd vind aan je diploma/certificaten dan zul je toch echt bij de DUO moeten wezen. Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 20:48. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|