Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
is hier iemand die iemand kent in de buurt van Den Haag - Rotterdam die voor een bepaalde tijd zijn kamer/huis/flat/tipi/woonwagen onderhuurt? Voorwaarde is dat er huisdieren in mogen.
Indien jullie niemand kennen maar er komt iemand op jullie pad, houden wij ons aanbevolen! |
![]() |
|
![]() |
Ik was gister met vrienden in de HMH bij een concert en toen hebben mijn beste vriend en ik besloten dat we elkaars Chef Muziek voor elkaars uitvaart worden (uiteindelijk kan maar 1 persoon dat doen maar toch :')) omdat we dan weten dat het sowieso goed komt qua mooie muziek op elkaars begrafenis. (Hij: "Ja dikke doei, als ik x (z'n vriend) daar over laat beslissen wordt het afscheid nemen bestaat niet ofzo, denken mensen op m'n begrafenis, KAK, wat een wansmaak had die jongen, nee mag niet gebeuren, ik maak jou chef muziek bij deze" toen hebben we hilarisch slechte nummers besproken en nou ja, enorm veel pret. Vanochtend appje naar elkaar dat 't echt een topidee was, en dat we ook een mixtape willen voor iedereen die ze dan na de uitvaart meekrijgen en dan sowieso gaan luisteren natuurlijk, want he, laatste wens van de dode. Gevolg van dit alles is dat ik dus m'n halve verjaardagsmiddag besteed aan 't uitzoeken van begrafenismuziek :')
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens bespaar ik mezelf een heleboel ergernis door Facebookvrienden die pro ZP onzin posten gelijk te ontvrienden. Maar het is inderdaad schrikken als je ergens met een paar aardige intelligente mensen zit te eten en een van hen plotseling zegt dat ze Zwarte Piet wil behouden omdat ze zo'n fan is van het SInterklaasfeest. Ik ga de laatste tijd de discussie niet echt meer aan en de meeste mensen in mijn omgeving durven zich er niet meer over uit te spreken. Behalve mijn vriend, die me er vaak flink mee op stang jaagt ![]() Een ander familielid houdt er ook heel erg van om de hele tijd zwaar racistische opmerkingen te maken als grapje. Ik schaam me dood als ik daar in de buurt ben en hoop soms bijna dat iemand hem eens een keer goed op zijn bek timmert om het hem af te leren. Een tijdje geleden werkte ik ergens waar mijn directe collega's het er heel erg mee eens waren dat er bij de dodenherdenking op de Dam niet genoeg blanke schoolkinderen waren om de kransen neer te leggen ![]()
Laatst gewijzigd op 09-10-2014 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Phoebe, goed bezig! Je bent zelfs meer gemotiveerd dan ik.
Bij mij komt het weekend neer op: ik doe niets meer en dan moet ik in de week zelf continue aan mijn huiswerk, PO's enzo. ![]() Vanavond ga ik eerst skeleren met mijn zusje en daarna biertjes drinken met een vriend. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|