![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik heb nu een eigen site gemaakt waarop mijn vriendinnen en ik laten weten waar en wanneer we kunnen oppassen. Ik heb deze site de afgelopen 2 uren snel gemaakt en ik vroeg me af of jullie ergens fouten kunnen ontdekken (bijv. knoppen die niet werken, spelling- of grammaticafouten enz.) je hoeft het niet in dit topic te zetten, er is een speciale pagina voor aangemaakt op de site. De site heet: http://www.oppasregelen.simpsite.nl Alvast bedankt!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je daar niet beter een vraag van maken "Wie zou u willen als uw oppas?" met die checkboxjes. ![]() Wat als mensen meerdere contactmogelijkheden goed vinden? ![]() Plus mij is opgevallen dat het mogelijk is om vanalles in te vullen in de telefoonnummer veld en die is best groot, hoeft maar een regeltje te zijn. Het datum veld is ook groot, is het niet mogelijk om daat een datumselectie te plaatsen? Zo niet kan het denk ik zo wel gelaten worden. Qua ijden.. zal waarschijnlijk per datum verschillen dus mensen moeten dan dubbel typwerk doen, ik zou daar geen zin in hebben. Ik zou Datum en Tijden tot 1 veld samenvoegen. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dankjewel!
|
![]() |
<font color="#f42d23">: Probeer geen inline CSS te gebruiken.
Bij oppassers: Indien mogelijk plaats een foto en een kaartje hier. Mensen zien graag wie ze hebben als oppas. Plaats ook je waar en wanneer op dezelfde pagina (voor de gebruiksvriendelijkheid), en plaats de gegevens eventueel in een tabel. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
ARTistiek |
Komt dat zien! [portfolio site] Verwijderd | 25 | 15-01-2006 20:30 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HońeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |