Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat onderwerp trouwens wel wat thin lines bevatten. Ik ben geheel voor vrijheid van meningsuiting, maar moedwillig beledigen en provoceren... gaat wel. Als opening van een groter gesprek, misschien.
|
Artikel wat ik al eerder plaatste over Peterson en perfect verwoord wat er "mis" is met de man, en met het huidige klimaat.
https://www.currentaffairs.org/2018/...ual-we-deserve
||
Citaat:
Jesper klinkt als een wat zielige pipo die de verantwoordelijkheden en minder leuke kanten van het leven niet aan kan, gaat op zoek naar gelijkgestemden, vindt een groepje andere zielenpoten en warempel: er is één man aan het roer die lekker kan praten! Dan heeft deze man vast gelijk, want hij bevestigd wat ik al dacht: het ligt niet aan mij!"
|
Precies dat! En ik ben er van overtuigd dat het strategisch is. Net zoals ik dat van Baudet denk. Verzamel op deze manier schapen die denken "Jaaaaaa dit gaat over mij, eindelijk erkenning!!" en schakel daarna op naar grotere issues waarbij diezelfde schapen eenvoudiger volgen.
![]() |
|
om er maar een Carlin citaat bij te trekken (ongeveer): "I like people, just not in groups. Groups eat away critical thinking and before you know it you're wearing a stupid fucking hat"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb hem altijd super redelijk en intelligent gevonden, het zijn meer sommige van zn alt-right aanhangsels die hem als god verheven en er iets "engs van maken" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Omg dat heb ik laatst gedroomd! Ik kwam thuis en Jos lag met zijn beste vriendin in bed en ze vertelde me met een heel blij gezicht dat ze zwanger was en dat we het kindje met z'n drieën kunnen opvoeden. "Goed idee he!?" zeiden ze zielsgelukkig terwijl ik nog stond te bekomen van de schrik.
Maar dat terzijde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die boeken zijn overduidelijk ronduit kut. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom teh fuck moet je vertellen dat je die naam in Duitse media nooit tegenkomt? Wat is daar de relevantie van? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als ik had gezegd dat ik vrijwel nooit wat tegenkom over Ayn Rand in de media, behalve in De Correspondent, had je daar weinig aan gehad, omdat dan niet duidelijk was welke media ik bedoel. Ik zal het dus toch op de een of andere manier moeten inperken.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verzet van Roxane Gay Barbie met buikje elifecoach | 12 | 01-10-2017 21:24 | |
De Kantine |
De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545 Verwijderd | 35 | 07-03-2009 10:41 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |