Advertentie | |
|
18-02-2020, 18:41 | ||
Citaat:
Misschien kun je eens kijken naar iets kleins, als een ringetje? In het begin zal het misschien een beetje onwennig aanvoelen, maar al gauw merk je er niks meer van. Ik draag mijn ring(en) altijd aan een kant, maar als ikzelf ze opeens aan mijn andere hand zou gaan draag begrijp ik wel dat je je eraan kunt "ergeren" af en toe. Ben je links of rechtshandig? Ben je rechts, draag 't links en visa versa. Is fijner met schrijven enzo.
19-02-2020, 17:44 | ||
Citaat:
05-03-2020, 19:03 | ||
Citaat:
09-03-2020, 21:48 | |
Ik hou echt heel veel van sieraden!!! Je hoeft niet bang te zijn voor opmerkingen, want wanneer je sieraden goed combineert staat het altijd leuk. Als je het eng vindt kan je beginnen met een standaard ketting (bijvoorbeeld) die je misschien om de zoveel tijd van bedeltje wisselt. Daarna kan je opbouwen naar wat afwisseling en misschien naar layer-kettingen (die ik zelf heel leuk vindt). Als je wil experimenteren zou ik eerst gaan voor wat low-budget sieraden (denk bijvoorbeeld aan sieraden van de primark en kruidvat). Zorg alleen dat je geen goud met zilver combineert. Kijk voor wat inspiratie op pinterest! Veel plezier!
|
10-03-2020, 06:40 | ||
Citaat:
11-03-2020, 08:57 | ||
Citaat:
21-03-2020, 09:37 | |
Dankjullie wel voor de reacties trouwens.
Even een update, ik was gisteren jargi (YAY) en heb toen een ring en kettinkje gekregen. Ik draag ze nu twee dagen omdat ik nu toch weinig naar buiten ga (lang leve corona :/ ) en zo kan ik er aan wennen. Om eerlijk te zijn vindt ik het veel leuker staan dan ik dacht! Dus dat is een mooi pluspunt
21-03-2020, 21:48 | ||
Citaat:
Leuk! Corona hangt me nu al de keel uit tbh. Ik verveel me kapot... Super dat de ring en kettinkje goed bevallen!
04-05-2020, 18:36 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Een van de zeven zonden: ijdelheid Verwijderd | 45 | 06-04-2004 17:12 |