Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb het vermoeden dat het een troll is, in plaats van reli-gekkie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat dit vroeger zeker niet bestond (al zullen we dat natuurlijk niet met feiten kunnen aantonen zoals jij zo graag doet), omdat het besef van mensen omtrent man/vrouw verhouding en stereotypes zich pas vanaf een bepaald punt zijn gaan ontwikkelen. Ik heb nooit gezegd dat ik last van deze mensen heb of dat ik enige invloed wil hebben op hoe deze mensen leven. Waar haal jij dit vandaan? Denk je echt dat ik van plan ben om vanaf dit forum de wereld over te nemen? Zoals ik al zei, mijn enige doel is het opbrengen van de discussie en mensen aan het denken zetten. Ongeacht of deze mensen het met mij eens zijn. Hoe durf je een onderwerp als dit te vergelijken met een onderwerp als de doodstraf? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In mijns inzien kun je in een sprookje geloven en tegelijkertijd weten dat het niet ''echt'' is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat besef ik volgens u niet? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jemig, wat een discussie hier wel interessant om zo jullie meningen te lezen tho.
Mochten jullie benieuwd zijn naar wat er met de resultaten is gebeurd, dat kun je hier lezen als je dat wilt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Luister, jochie, misschien moet jij nadenken over dit soort dingen gewoon nog even laten voor wat het is en lekker met school bezig en met binnen en buiten spelen. |
![]() |
||
Citaat:
Vanuit een biologisch perspectief zijn er 2 genders. Homoseksueel enz. Is geen gender, dat is een GEAARDHEID. Als je dat niet begrijpt kan jij maar beter weer buiten gaan spelen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan is dat in ieder geval van tafel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verzet van Roxane Gay Barbie met buikje elifecoach | 12 | 01-10-2017 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Mannen onderdrukken vrouwen lieve vogel | 93 | 19-01-2013 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Transgenders. Verwijderd | 81 | 21-06-2012 08:23 |