Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond dit nieuws gisteren trouwens erg 'grappig':
https://twitter.com/nickmurftweets/s...65449234370561
|
Eetclub via Zoom, iedereen kookte thuis hetzelfde en dan samen koken en eten. Het was echt leuk en het voelde echt alsof je niet alleen bent.
![]()
|
Verwijderd
|
Er is maar heel weinig begrip voor de collega die er voor gekozen heeft om pbl uren in te zetten zodat ze haar man met zware copd niet in gevaar brengt en dat vind ik stom.
"Ja, ik zou me schuldig voelen als ik mijn team in de steek zou laten." "Maar je zou je niet schuldig voelen als je man door jou corona krijgt en daaraan overlijd?" Ja, nee, als je het zo stelt.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werd gebeld door het werk over een noodhospitaal in samenwerking met een andere organisatie. Als verpleegkundige zou ik daar aan de slag kunnen met corona patiënten die nog niet naar het ziekenhuis hoeven maar meer.zorg nodig hebben dan de woongroep kan bieden. Ik ben serieus aan het overwegen om dat te gaan doen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is ook wel een enorme kans op een ervaring die (hopelijk!!!!!) maar een keer voorbij komt. |
![]() |
||
Citaat:
Niet om je angst in te jagen, maar stel dat er toch problemen zouden zijn bij kinderen die in een zwangerschap besmet zouden raken kunnen we dat nog amper weten. Dit virus heeft voor zover we weten pas echt in december de kop op gestoken en aangezien een zwangerschap 9 maanden duurt en je ook niet persee alle dingen meteen na de geboorte weet zou het me wel onrust geven. Er zijn echt geruststellende berichten hoor en voor zover er gegevens zijn van andere Corona varianten en zwangerschap lijkt dat ook wel gunstig. Maar ook daar zijn de aantallen klein en is er weinig onderzoek. Ik zou het echt super goed vinden hoor als je op zo’n lokatie zou werken. En normaal zou ik het alleen maar toejuichen en echt super goed vinden. Alleen is je situatie nu even wat anders dan normaal ![]() Mijn enige echte advies is er goed over na te denken en doen waar jij je goed bij voelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eens oer dag of zo probeer ik bewust stil te staan bij "voelt dit nog goed, kan ik dit nog aan, klopt mijn hoofd nog bij mijn gevoel?" en zo lang dat nog positief is, blijf ik aan de gang, dus ook met de nodige risico's. Misschien niet het meest verstandige of wijze of slimste of hoe je het wil noemen, maar wel de manier waarop het voor mezelf leefbaar en werkbaar blijft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ouders schijten 7 kleuren en hebben het gevoel dat hun kinderen laboratorium muizen zijn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|