Advertentie | |
|
![]() |
|
Het lijkt mij niet handig omdat je dan ook geen losse jas meer hebt als je even naar buiten gaat met klasgenoten ofzo. Soms is het ook 's ochtends koud en 's middags niet. Ik vraag me ook af of je hier makkelijk in kan bewegen. Een skibroek lijkt me makkelijker of een thermobroek.
||
![]() |
Citaat:
Maar dan heb je weer losse delen, zal een pak uit een geheel niet warmer zijn? Om dat hij uit een geheel bestaat transporteert hij de warmte van boven naar beneden en vice versa. En als je een beetje een ruim zittend pak hebt zal je denk ik er ook makkelijk in bewegen. En deze pak die ik gezien heb is geheel gewatteerd van binnen, net als bij een slaapzak, en heeft nog als extra een teddy fleece laag/voering wat de pak goed warm maakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een lange jas hebt en een skibroek, moet dat warm genoeg zijn. Kou is vervelend, maar het is ook niet alsof het hier 4 maanden aan een stuk min 30 graden. Ik denk inderdaad dat een pak erg onhandig is omdat er momenten zullen zijn waarop het wellicht noet koud genoeg is voor een pak maar te koud voor een tussenjas. Dan heb je meer aan een aparte jas en broek. Voor kinderen heb je volgens mij van die skipakken waar je de broek en jas aan elkaar vast kunt maken als je wil, maar ook los van elkaar kunt gebruiken. Misschien is zoiets er ook voor volwassenen?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een ski broek met lussen die je aan een jas kan vast maken nog niet gezien, wel een soort ski broeken die lijken op een tuinbroek. |
![]() |
|
Het lijkt erop dat je overtuigd bent, aangezien je op alle logische argumenten om het niet te doen een antwoord hebt waarom je het wel wil doen. En als je het wil moet je het vooral doen, maar wat als je in de pauze naar buiten wil om even een snackie te halen ofzo (geen idee of dat overal mag in de brugklas maar je snapt wat ik bedoel), ga je je dan helemaal aankleden? En je moet sowieso zorgen dat je ruim op tijd op school bent om het ding uit te trekken en in je kluisje te proppen.
Het lijkt me gewoon enorm onpraktisch.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 |