Advertentie | |
|
![]() |
|
*heel herkenbaar..., ik durf ook nooit boos te worden..., omdat ik bang ben dat diegene mij dan niet meer aardig vindt en accepteert....
dan gaan mensne over je heen lopen en das ook nie echt goedig ![]() ik praat nu met een vertrouwenspersoon op school, hij gaat me leren om meer voor mezelf op te komen, en dus ook boos te worden als het nodig is..., misschien is het ook een idee voor jou?....
|
ik... wordt niet boos maar beheers... en beheers en beheers en beheers nog meer... mensen worden er bang van... maar kan er niks aan doen...
ik wil niet boos worden uit de angst dat ik mensen ga kwetsen... daar ik iemand ben die dat zou kunnen... en mensen mij zat vertellen in vertrouwen waarmee ik ze kan kwetsen... ik mag dus gewoon niet boos worden...
|
![]() |
Dat ken ik.
Als ik boos ben hou ik dat gewoon voor mezelf, ik ben bang dat als ik het vertel niemand mij aardig vind, en ik dus alleen ben. Ik denk dat dit gewoon iets is waar je over heen moet groeien, als je meer zelfvertrouwen krijgt zal je hier ook minder last van hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik kan het niet verwerken dat het uit is vragen blijven maar door me hoofd malen!!! meisje833 | 22 | 06-12-2004 16:32 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |