Advertentie | |
|
10-03-2003, 14:15 | |
ik hou ook niet van hamburgers (jakjakjak!!!), neem altijd grote patat met kipnuggets. (Ik heb namelijk ook een hekel aan alles waar ui of ketchup op zit)
10-03-2003, 14:55 | ||
Citaat:
10-03-2003, 15:13 | |
Chicken Tonight (alle smaken), scoort bij mij hoog, maar mijn aller-aller-aller grootste nachtmerrie is PINDASOEP. Jakjakjakjak!!!!! kots, braak....
10-03-2003, 19:14 | ||
Citaat:
|
11-03-2003, 10:18 | ||
Citaat:
Verder behoren bloemkool, rode kool en gember niet tot mijn favorieten en melk boven een temperatuur van 6 graden Celsius is zo vies.
|
11-03-2003, 10:30 | |
Verwijderd
|
En dat terwijl de meest gore rotzooi om te zien vaak enorm lekker smaakt.
Ik ben geen zeikerd met eten, maar je hoeft bij mij niet aan te komen met spruiten of macaroni/spaghetti. Aardappelpuree of vleesvervangers zijn vanzelfsprekend uit den boze, maar dat zou voor iedere smulpaap zo moeten zijn. |
11-03-2003, 12:10 | |
hmmm, heb een keer boerenkool voor in de magnetron van struik gehad. 't Rook vies, smaakte vies en heb het maar voor de helft opgegeten omdat ik het gewoon echt niet weg kreeg.
Verder lust ik best veel geloof ik. Alleen geen orgaanvlees en niet alle soorten vis
11-03-2003, 15:08 | |
hmm... wil je het ècht allemaal weten?
- alles wat op groente lijkt en koud is behalve wortels (sla, witlof, tomaat, enz.) - huzarensalade of alles wat daar ook maar iets van wegheeft, net alsof je kots zit te eten - groentensoep - nasi, bami, rijstachtig spul dus. en uhm... zo kan ik nog wel even doorgaan
11-03-2003, 18:41 | |
Prei, champions, paprika, bonen (alle soorten, groen 'kan nog' de andere vertik ik gewoon) wortel die warm is
Eten uit het hotel Central in Berlijn. Elk jaar gaat 5havo/vwo bij ons op school naar Berlijn en worden in 2 groepen gesplits. Central staat bekend om eten wat geen eten is. Ik heb het dit jaar zelf ervaren: HAREN in het eten, worteltjes en doperwtjes in een drapje: appelmoes ofzo? Gehaktbal dat geen gehaktbal is. etc... Tot overmaat van ramp wou er iemand een sinaasappel opeten en die was beschimmeld van binnen! Ik weet het, daar kunnen zijn ook niks aan doen maar dat was de druppel die de emmer deed overlopen. We hebben elke dag bij de McDonalds/Burger King gezeten. |
11-03-2003, 19:49 | |
goh, wat zijn er 'veel' mensen die heel gewone dingen (zoals bijvoorbeeld groenten en hollands food) niet lusten. lijkt me erg lastig.
ik hou persoonlijk niet echt van vis. ik ben ook niet echt een vleesfan, maar ik eet het wel. rood vlees eet ik niet, want ik vind het ongezond en ik kauw er urenlang op en dan wordt het zo'n vies drapje. maar over het algemeen eet ik wel vlees en sommige vleesdingen vind ik ook wel heel lekker (eigenlijk vooral het echt dure vlees zoals biefstuk enzo niet). kaas op brood, stukjes (blokjes) kaas en te veel gebakken kaas vind ik ook niet lekker, maar ik hou wel van geraspte kaas op bijvoorbeeld macaroni of een tosti (mits de kaas wel goed gesmolten is, die van bakker bart oid vind ik niet te eten, dan ga ik bijna over m'n nek). voorderest lust ik redelijk wat (sommige kleine dingen niet). maar vaak ben ik wel wat huiverig voor heel nieuwe dingen en ingrediënten.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |