Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ga naar www.eindexamen.nl en doe daar cijferberekening. Daar kan je het cijfer invoeren die je moet halen(doortellen naar elf dus) en dan zie je hoeveel punten enz je moet halen
|
![]() |
|
![]() |
dat kan niet.....met die tweede fase hoef je geen 8 tegenover een 4 te hebben........je mag een 4 en een 5 (niet in hetzelfde deel;dwz profieldeel en algemeendeel) en de rest mag dan allemaal 6 zijn. Dan ben je dus geslaagd. "Vroeger"kon je idd compenseren.....maar nu is dat allemaal anders he....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij VMBO moet je WEL compenseren inderdaad..
----------- Vmbo slaag en zak regeling Doe je examen vmbo, dan ben je geslaagd als: • al je eindcijfers 6 of hoger zijn, of • je één 5 hebt en al je andere cijfers 6 of hoger zijn, of • je één 4 hebt en al je andere cijfers 6 of hoger zijn, waarvan er tenminste één een 7 of hoger is, of • je twee 5-en hebt en al je andere cijfers 6 of hoger zijn, waarvan er tenminste één een 7 of hoger is en: • kunstvakken 1, lichamelijke opvoeding en het sectorwerkstuk (in de gemengde en theoretische leerweg) moeten 'voldoende' of 'goed' zijn. Let op: je doet weliswaar geen centraal examen maatschappijleer 1, maar het telt wel mee in de uitslagregeling! Let op: heb je examen in de basisberoepsgerichte of kaderberoepsgerichte leerweg gedaan, dan telt je cijfer voor het beroepsgerichte programma twee keer mee in de uitslagregeling. Een 7 is dus eigenlijk twee 7's! Doe je examen basisberoepsgerichte leerweg leerwerktraject, dan ben je geslaagd als: • al je eindcijfers voor Nederlands en je beroepsgerichte programma 6 of hoger zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk mag je dus 1 vijf hebben, of doen ze het zo dat al je 6en of hoger (6,3 6,1 6,4 ) =0,8 als je dat bij die 5 doet kom je toch uit op een 6 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen met het SE mogen docenten bij een 5,45 wél bepalen of dat een 5 of een 6 wordt (aldus een docent op onze school). daar ligt het dan aan of die docent je mag en aan je inzet enzo of je een 6 krijgt, maar wordt eigenlijk wel vaak gedaan. maar 't kan ook zijn dat die docent uit z'n nek zat te lullen. hoe dan ook heeft hij iedereen met een *,45 op z'n eindlijst (maatschappijleer 1) vorig jaar 0,05 hoger gegeven waardoor het getal dus omhoog werd afgerond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders moeten ze een 5,45 afronden naar een 5,5 en die weer naar een 6.. een 5,45 wordt gewoon een 5 (dus onvoldoende) |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XXI Mavie©2004 | 344 | 24-04-2014 09:56 | |
Algemene schoolzaken |
[ HELP ] wat nu te doen? brands | 4 | 01-02-2011 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht, gemaakt toen ik mijn leven zat was Verwijderd | 2 | 27-08-2010 14:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
[WLAN] Router uitkiezen, Koning | 27 | 17-11-2005 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 |