Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ach. Koop gewoon een potje murray's wax, dan wil je haar altijd want dat spul is echt supersterk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wordt je haar dan niet extreem vet enzo? (Was m'n haar wel elke dag maar ziet het er niet vet uit enzo?)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou gewoon naar een goede kapper gaan inderdaad. Of een thuiskapper ergens vandaan scharrelen. Hebben wij ook, is echt ideaal. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dude niet zo zeiken wanneer je nou naar de kapper moet.. Shit, je kan ijdel zijn of ijdel.. Maar jij gaat te ver.. Ten eerste je haar is niet eens zo lang, het is met een beetje wax makkelijk in model te houden.. Als het langer is, kan je het zelfs met haarlak en föhnen in model houden en het uitwassen is zelfs dan nog zo gedaan.. BTW om even eerlijk te zijn, je kapsel is een 13 in dozijn kapsel, dus het boeit niet of het in model zit..
|
Verwijderd
|
Ik vind je haar zo al heel kort, moet het nóg korter dan?
En in een week kan het toch nooit meer dan een cm groeien... ik denk niet dat iemand het verschil ziet hoor. Daarnaast, waarom moet je haar perfect zitten als je uit gaat? En waarom moet je haar perfect zitten op de eerste schooldag? |
![]() |
|
niet naar de kapper gaan..
gewoon lang laten groeien. ![]() Als het om een schoolfoto gaat zou ik het dan goed willen hebben.. aan die foto zit je een jaar vast.. dat je haar misschien niet perfect zit bij uitgaan een keertje.. boeiuh.. eigenlijk allemaal boeiuh.. je hebt een leuk koppie dus je kan bijna overal wel mee weg komen denk ik zo. ![]() SounD
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|