Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm, ben inderdaad vergeten die smarthop te vermelden
![]() Bij deze: http://www.azarius.com/productinfo.p...in=354&tabID=1 Leuk forum daar trouwens ook! |
![]() |
|
![]() |
Aightt...
Ik heb 2x Ayahuasca gedaan. Een met anderen erbij, en later een keertje alleen. Tijdens je trip word je wereld zo veranderd, er lijkt net alsof je al het leven op aarde even ervaart. Even een zijn met alle energie die al het leven uitstraalt. Je ziet bomen ademen en groeien. Het mooie van deze eco-drugs is dat je zoveel kunt leren als je het goed gebruikt. Zoals jij het hebt gebruikt is het niet helemaal de bedoeling. Je weet vast wel dat vroeger de Shamanen die 15 jarige jongens soms een paar weken van te voren al begonnen voor te bereiden op die ervaring. Je kan het beste op een goed dieet leven de weken ervoor. Die MAOI's werken sterk, en met die DMT erbij kun je weinig hebben, geloof me. Je kunt met Ayahuasca zow gruwlijk bad gaan. Een jongen op de eerste keer flipte helemaal en begon helemaal te huilen en te schreeuwen dat hij het zo eng vond, hij zag ineens allemaal dingen die hij had weggestopt. Ayahuasca is voor mij de sterkste drugs geweest die ik ooit heb geprobeert. |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, nog even voor de duidelijk. Dit was niet mijn trip report. Heb ik van het forum van Azarius geplukt. Dus weet totaal niet hoe of wat die kerel aan voorbereidingen heeft getroffen, en met welke insteek hij ayahuasca heeft gebruikt.
Ik ben het absoluut met je eens dat je van de trip enorm veel kunt leren, over jezelf, de natuur, de wereld etc. Vandaar dat ik deze drug ook niet 1, 2, 3 zal gebruiken. Wanneer de tijd rijp is ben ik wel van plan om het te overwegen. |
![]() |
|
![]() |
Tis zwaar en je doet het ABSOLUUT niet voor de lol. Bijna iedereen die tript op dit schikt zich de tering, en heeft het gevoel dat ie bijna dood gaat.
Ik heb het gebruikt om wat moeilijke dingen uit m'n leven te behandelen en een goede plaats te geven zodat ik herboren uit de trip kwam. Ik had psychotria virdis en banisterious caapi samen gevoegd, en 1 dosis opgedronken. 8 uur lang rond een matrasje gelopen, met constant allerlei trip-verhalen in m'n hoofd |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|