Advertentie | |
|
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de stoerste skoentjes ooit bestelt:
www.neck.nl > damesmode > links skoenen aanklikn > pagina 2 Ze hebben wel punten maar ze zijn de bom! Als ik ze nog ergens vind met zonder punt (zeeman oid, komt vast wel weer straks in de summertime) ga ik die ook aanschaffen.. ![]()
|
![]() |
Blauw shirtje met zwarte stippen--> H&M
Gestreepte grijze sokken--> H&M Frambozen Bubbelbadschuim--> Bodyshop Lolly's--> De Natuurwinkel Verzamelcd Billy Holiday--> V&D Straatjournaal--> Op straat Spijkerbroek Fornarina--> Zoe Zwarte Kniebeschermers--> Perry Sport
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha vet check die nep allstars voor 13 euro |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja daar komt mijn grote aankoop lijst weer...hoewel ik nog steeds in de rode cijfers sta kon ik het namelijk niet laten toch dingen te kopen:
shirtje van thrice (20 euro, veel te duur!!!) zeep en cleanser van lush (dat ene zeepwinkeltje in amsterdam) veel houte platen om houtdrukken te mkaen voor school (grafiekweek) teveel snoep en treinkaartjes |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was donderdag naar antidote, beans en the filaments en ik had geen geld meer om een antidote shirt te kopen maar een vriend van me die kocht er wel een. later ging hij dronken de pit in en kwam terug met een bij de hals uitgescheurd shirt. alleen de naden waren losgegaan. maar na t concert staat de zanger van antidote achter hem en kijkt in de hals welke maat t was, hij komt later dus terug met een nieuw shirt dat Roel toen ook kreeg en ik ben nu de blije eigenaar van een ondertussen gerepareerd Antidote shirt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|