Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel vaak met die series dat ik aan het einde van het seizoen wil weten hoe het verder gaat. Maar dan komt een andere serie en dan vergeet ik de vorige net zo makkelijk.
Nu gaat Everwood weer verder, jammer van GG, ik wil weten hoe het verder gaat met Jess en op Yale enzo. Maar dat ben ik over een maand toch al weer vergeten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoi!
Kent iemand het liedje dat gebruikt werd vorig seizoen op net 5 om Everwood aan te kondigen. Dus niet openingstune maar wat net 5 erbij had gezet. Ik wil dat nummer graag downloaden, maar weet geen titel of artiest. Ik hoop dat iemand kan helpen. Thnx SounD
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eindelijk, hier heb ik zo lang op zitten wachten. Gelukkig weet ik nu dat er iets leuks voor GG in de plaats komt en niet zoals vorig jaar dat ik weigerde het te kijken omdat niets zo goed is als GG en daardoor de eerste 2 eps miste. Nog maar 6 nachtjes.
![]() |
|
Blegh, ik keek op de site van Net5 om te kijken hoe laat het dinsdag komt, staat daar ook een heel verhaal over hoe het met Colin afloopt... wat heb ik hier nu aan? Nu hoef ik toch niet meer te kijken omdat het spannende er voor mij al af is
![]() Tuurlijk ga ik toch nog wel kijken, maar baal wel
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben blij dat Everwood weer terug is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja jemig! ik dnek ga effe in de tv-gids lezen want er stond iets in over Everwood, gaan ze meteen helemaal verklappen wat er gaat gebeuren! JEMIG ZEG!
![]() DOE NORMAAL! dat zet je dr toch niet in, nu weet iedereen al wat er gaat gebeuern. vreselijk, zelfs in de gids dus.. *ergert zich verder* |
![]() |
|
Hmm, Ephram (gespeeld door Gregory Smith) is zo'n lekker ding...
![]() ![]() ![]() *zucht dromerig* ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls + Everwood! Superdiede | 5 | 27-01-2004 12:00 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Twijg | 36 | 31-07-2003 22:24 | |
Films, TV & Radio |
Everwood bette4ever | 4 | 28-05-2003 09:01 | |