Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 18:39
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Mij maakt het niet zoveel uit, maar als ik een cellulitislijf in aantocht zie komen kijk ik gauw de andere kant op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 18:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-03-2004 @ 18:59:
Vanwaar al die slachtoffer rollen? Als je niet tevreden bent met je figuur of met je tint, kun je er toch niets aan doen?
En als je dat niet wilt, moet je ook niet zeuren en gewoon je trui aanhouden. Het is je eigen keuze toch?

Maar ja ik zal wel te makkelijk denken..
Ik kan er idd weinig aan doen dat ik zo'n klote figuur heb, maar het is niet mijn eigen keuze om nagestaard en uitgelachen te worden, en dat is de reden dat ik niet meer zwem.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:44
Saimun
Saimun is offline
Tegenwoordig zie je sowieso veel meer ook 'oudere' vrouwen in bikini lopen.. Maar ik vind het er niet vies uitzien, zolang ze maar hun bovenstukje aanhouden. Vind het geen fijn gezicht als een 40jarige vrouw aan het beach-tennissen is zonder enig 'anti-hang-middel'. BAH!
Maar ik durf wel in bikini! Weer lekker bruin worden Als je bruin bent zie je er ook meteen slanker uit
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:54
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik vind dat als je echt dik bent je beter een badpak aan kan doen maar dan heb ik het ook over mensen van 1.70 en 100 kilo ofzow.
en badpakken heb je best wel leuke ook met een openbuik.
kheb gezwommen dus ik ben een keer blij als ik die pakken een keer niet aan hoef
maar bikini is super
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 17:10:
doe dan een zonnebankkuurtje voor je op vakantie gaat in godsnaam.
Kaart ligt al klaar

Citaat:
Vanwaar al die slachtoffer rollen? Als je niet tevreden bent met je figuur of met je tint, kun je er toch niets aan doen?
In 90% van de gevallen is dik zijn gewoon een keuze.. en omdat ik dus niet met dat buikje de zomer in wil, fitness ik al een klein tijdje en let ik zeker op wat ik eet...

Citaat:
dus ik ga ook dit jaar weer lekker bikiniën, ook al ben ik spierwit...
lekker puh
Hè bah, hollanders herkennen op het strand
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:00
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
Marshall schreef op 14-03-2004 @ 14:05:
@ sluw

er is nix onsmakelijker in bikini dan dikke mensen hoor (dan maar witter dan wit, preuts en met lelijke voeten )

Ik heb het over die 2 kilo die elk meisje teveel denkt te wegen.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:06
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-03-2004 @ 19:59:
Hè bah, hollanders herkennen op het strand
duitsers zijn veel viezer
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:07
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
haaha nu moet ik denken aan zo'n meisje van een jaar of 8, 9,10. die was behoorlijk ehm....stevig, en had dus zo'n leuk klein bikinitje aan. ze zat zo door het zand heen te ploeteren met dr voeten. mn vriendin zo van ; nee, daar liggen geen hamburgers verstopt.

__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:08
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 14-03-2004 @ 20:06:
duitsers zijn veel viezer
die liggen meteen in een diepe kuil afgeschermd van het hele strand.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:20
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 17:18:
hmmm doe mij inderdaad maar het zwembad met de comfortable lounge-ligstoel en een glanzende Juan die je steeds weer cocktails brengt.
dat had ik drie weken geleden nog..zucht ik wil terug.

Ontopic: Ik vind in bikini gaan niet erg, zeker niet nu ik al n bruin kleurtje heb. Ik vind mn figuur wel okee, niks hangt of drilt dus boeiend.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:25
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind uitpriemende schaamharen wel erger.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:29
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Bah ja idd, het is wel fijn als men zich scheert voordat ze een klein broekje aantrekken, die bosjes aan de zijkant zijn niet zo charmant.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:34
Saimun
Saimun is offline
Oe het beeld van een vrouw met overtollig schaamhaar staat nog altijd op mijn netvlies gebrand..
En dat terwijl het al vijf jaar geleden is dat deze narigheid plaats heeft gevonden..
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:35
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 14-03-2004 @ 20:20:
dat had ik drie weken geleden nog..zucht ik wil terug.

Ontopic: Ik vind in bikini gaan niet erg, zeker niet nu ik al n bruin kleurtje heb. Ik vind mn figuur wel okee, niks hangt of drilt dus boeiend.
ohmygod, inclusief shiny Juan?

En vieze shag bij de bikinilijn is erg ranzig jaa!!ieee
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 14-03-2004 @ 20:29:
Bah ja idd, het is wel fijn als men zich scheert voordat ze een klein broekje aantrekken, die bosjes aan de zijkant zijn niet zo charmant.
Zullen we ook eens over de dames hebben
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:36
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-03-2004 @ 20:35:
Zullen we ook eens over de dames hebben
ging toch over vrouwen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 20:36:
ging toch over vrouwen
Oh

ik las
Citaat:
Bah ja idd, het is wel fijn als een man zich scheert voordat ze een klein broekje aantrekken, die bosjes aan de zijkant zijn niet zo charmant.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:42
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 16:27:
Ik heb er nu al zin in al die stringsletjes af te schrikken met mijn walgelijke bierpens in een veel te krappe ballenknijper
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:54
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ha ha ik heb de 1e dag geen last van andere mensen mijn spierwitte huid weerkaatst al het zonlicht, dus die worden lekker verblind en de dag daarna ben ik rood en de dag daarna ben ik bruin hurey leve de zon
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:44
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 20:35:
ohmygod, inclusief shiny Juan?
Ja, een stuk of tien

Waren ook veel dikke amerikanen , die mensen hebben echt geen zelfrespect...hoe kúnnen ze er zo bij lopen? allemaal ontzettend dik, en dan nog schreeuwen etc. Wel zeer vermakelijk off course
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:48
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 14-03-2004 @ 21:44:
Ja, een stuk of tien

Waren ook veel dikke amerikanen , die mensen hebben echt geen zelfrespect...hoe kúnnen ze er zo bij lopen? allemaal ontzettend dik, en dan nog schreeuwen etc. Wel zeer vermakelijk off course


amerikanen vooral van die amerikaanse tiffany's met plateauzoolslippers.Ik kijk te vaak dismissed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-03-2004 @ 18:59:
Vanwaar al die slachtoffer rollen? Als je niet tevreden bent met je figuur of met je tint, kun je er toch niets aan doen?
En als je dat niet wilt, moet je ook niet zeuren en gewoon je trui aanhouden. Het is je eigen keuze toch?

Maar ja ik zal wel te makkelijk denken..
Jij denkt inderdaad te makkelijk ja

Ik kan het wel begrijpen. Ik voel mezelf ook niet altijd even gemakkelijk als ik op het strand of in het zwembad loop en ik zie van die superstrakke kerels, met blokjes en enorme spierbundels en dan kijk ik naar mijn eigen studentenpens. Maar ach, ik denk altijd maar zo, zij moeten blijkbaar de helft van hun tijd besteden aan het in de sportschool hangen en weinig eten/drinken teneinde zo schraal te blijven, terwijl ik tenminste lol heb. Die beach gods en goddesses worden later de grootste grijze muizen.,
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:13
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 16:27:
Ik heb er nu al zin in al die stringsletjes af te schrikken met mijn walgelijke bierpens in een veel te krappe ballenknijper
Hahahahahahaha

Wat mooi
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Sluw schreef op 14-03-2004 @ 20:00:
Ik heb het over die 2 kilo die elk meisje teveel denkt te wegen.
Geloof me, 2 kilo kan heel veel uitmaken..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:36
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 21:48:


amerikanen vooral van die amerikaanse tiffany's met plateauzoolslippers.Ik kijk te vaak dismissed
Hehe en van die superdikke vrouwen met n doorzichtige oranje pareo om hun reuzachtige middel geknoopt. Ja, en waar komt die passie voor plateauzolen vandaan? Dat is echt jaren 90!
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:36
Verwijderd
je zou geen bikini moeten dragen als je vetrollen over je bikini broekje hangen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:39
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 14-03-2004 @ 20:07:
haaha nu moet ik denken aan zo'n meisje van een jaar of 8, 9,10. die was behoorlijk ehm....stevig, en had dus zo'n leuk klein bikinitje aan. ze zat zo door het zand heen te ploeteren met dr voeten. mn vriendin zo van ; nee, daar liggen geen hamburgers verstopt.


Hahahaha, echt vet grappig weetje, dikke mensen.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:42
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Ik stoor me echt niet aan dikke mensen in bikini, ze gaan hun gang maar...
Zoals iemand al zei is je figuur je eigen verantwoordelijkheid, dus als je ermee zit moet je niet zeuren maar er werk van maken.
Ikzelf ben er mischien een beetje te obsessief mee bezig, maar ik wil me prettig voelen in bikini, daar heb ik best wat voor over (dus sinds een maand ben ik er extra mee bezig 4 a 5 keer per week sportschool in plaats van 2 keer, eindeloze series buikspier oefeningen(wasbordje!), gezond en weinig eten)
Dit doe ik alleen voor mezelf, ik voel me er beter door. Dikke mensen moeten gewoon genieten van de zomer en als ze zich schamen moeten ze er wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dark Psycho schreef op 14-03-2004 @ 20:07:
haaha nu moet ik denken aan zo'n meisje van een jaar of 8, 9,10. die was behoorlijk ehm....stevig, en had dus zo'n leuk klein bikinitje aan. ze zat zo door het zand heen te ploeteren met dr voeten. mn vriendin zo van ; nee, daar liggen geen hamburgers verstopt.

leuk indd, kindertjes belachelijk maken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:50
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 14-03-2004 @ 20:07:
haaha nu moet ik denken aan zo'n meisje van een jaar of 8, 9,10. die was behoorlijk ehm....stevig, en had dus zo'n leuk klein bikinitje aan. ze zat zo door het zand heen te ploeteren met dr voeten. mn vriendin zo van ; nee, daar liggen geen hamburgers verstopt.

jammer dat er geen stevige vader in de buurt was die je een stevige rotschop gaf. Een kind, kom op zeg.

Over te dik in een bikini, ik vind echt dikke mensen met maatje 46 vaak wat minder mooi eruit zien in een bikini maar als ze dat willen moeten ze dat zeker doen. Ik ben zelf ook niet slank maar ga me toch echt niet in een groot zwempak vertonen ofzo, ik ben geen oude taart.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:50
druiveke
druiveke is offline
vinden jullie eva nederland van temtation island te dik voor een bikini?
zij heeft ook ni echt een mager buikje he...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:57
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 22:02:
Jij denkt inderdaad te makkelijk ja

Ik kan het wel begrijpen. Ik voel mezelf ook niet altijd even gemakkelijk als ik op het strand of in het zwembad loop en ik zie van die superstrakke kerels, met blokjes en enorme spierbundels en dan kijk ik naar mijn eigen studentenpens. Maar ach, ik denk altijd maar zo, zij moeten blijkbaar de helft van hun tijd besteden aan het in de sportschool hangen en weinig eten/drinken teneinde zo schraal te blijven, terwijl ik tenminste lol heb. Die beach gods en goddesses worden later de grootste grijze muizen.,
ja, het is niet eerlijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik hou sowieso niet van het strand maar lekker boeiend dat ik niet perfect ben. nog minder boeiend als andere mensen dat niet zijn. Ik heb liever dat het hele strand vol met te dikke dames in bikini ligt dan dat er alleen maar van die superdunne dames met silicone tieten rondlopen. Daar hangt vaak zo'n ongelovelijke onmogelijke attitude onheen, nee dat is gezellig. Geef mij maar een heel stel dikke dames, dan voel ik me nog perfecter ook.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:37
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 14-03-2004 @ 16:21:
ik voel me echt verschrikkelijk in een bikini en ik zou het liefst nooit mn handdoek afdoen op het strand. ik kan wel huilen als ik eraan denk dat het weer zo warm word. ik doe er dan ook alles aan om af te vallen...maarja.
nergens voor nodig, chick
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:17
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2004 @ 22:02:
Jij denkt inderdaad te makkelijk ja

Ik kan het wel begrijpen. Ik voel mezelf ook niet altijd even gemakkelijk als ik op het strand of in het zwembad loop en ik zie van die superstrakke kerels, met blokjes en enorme spierbundels en dan kijk ik naar mijn eigen studentenpens. Maar ach, ik denk altijd maar zo, zij moeten blijkbaar de helft van hun tijd besteden aan het in de sportschool hangen en weinig eten/drinken teneinde zo schraal te blijven, terwijl ik tenminste lol heb. Die beach gods en goddesses worden later de grootste grijze muizen.,
Het scheelt je in ieder geval een midlife-crisis als je het nu al kan accepteren ....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:21
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-03-2004 @ 22:28:
Geloof me, 2 kilo kan heel veel uitmaken..
hangt er vanaf hoe lang je bent
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Sluw schreef op 15-03-2004 @ 12:21:
hangt er vanaf hoe lang je bent
Ik denk dat het pas niet veel meer uitmaakt als je boven de 1.75/1.80 bent. Ikzelf ben 1.68 en het maakt heel veel uit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:32
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
! am mE schreef op 15-03-2004 @ 12:22:
Ik denk dat het pas niet veel meer uitmaakt als je boven de 1.75/1.80 bent. Ikzelf ben 1.68 en het maakt heel veel uit.
ik ben 1.80

Maar groot en dik vind ik erger dan klein en dik, je wordt dan zo'n enorme koe
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:33
Verwijderd
Als je klein en dik bent wordt je zo`n propje, ik probeer dat effect te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Sluw schreef op 15-03-2004 @ 12:32:
ik ben 1.80

Maar groot en dik vind ik erger dan klein en dik, je wordt dan zo'n enorme koe
Maar jij hebt dan ook een goddelijk lichaam (en volgens mij ben je maar 1,78 )

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:04
Verwijderd
ik zwem elke week dus draag de hele winter door al bikini's dus dat zal niet zo een probleem worden. Zolang iemand er niet onverzorgd uitziet is het oke, maar al het bloot van onverzorgde mensen met verwaarloosde lichamen zie ik liever niet in bikini.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:06
Verwijderd
ik vind mezelf wel iets te mollig voor bikini, maar heb maar daar vorig jaaar over heen kunnen zetten, zolang ik die mensen niet ken kan t me niet szoveel schelen..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:42
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
Ultrasonic schreef op 15-03-2004 @ 13:01:
Maar jij hebt dan ook een goddelijk lichaam (en volgens mij ben je maar 1,78 )
Hahahaha haai

In mijn paspoort staat 1.80
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:29
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik vind dat je zelf moet weten waarin je loopt. Ik erger me niet aan dikke mensen in bikini's, wat maakt mij dat uit.
Wat ik wel lelijk vind ik schaamhaar dat onder het broekje uitkomt of van die sletachtige types met alleen string aan (en soms wel 40 jaar oud)... Maar dan kijk ik gewoon de andere kant op.

Citaat:
druiveke schreef op 14-03-2004 @ 22:50:
vinden jullie eva nederland van temtation island te dik voor een bikini?
zij heeft ook ni echt een mager buikje he...
Foto?
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Sluw schreef op 15-03-2004 @ 13:42:
Hahahaha haai

In mijn paspoort staat 1.80
In die van mij staat dat ik 1,83 ben maar we weten allebei dat dat ook niet klopt

Maar goed dat is off-topic
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:12
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind onverzorgde mensen erger dan dikke mensen. Denk aan overtollig schaam en okselhaar en verwassen uitgelubberde badcreaties.
Maar waar trek je de lijn? Ook 100plussers hebben het recht zich op het strand te vertonen en als ze een bikini aanwillen of zelfs topless willen gaan hebben ze daar recht op, ik kijk alleen de andere kant op. Voor mij ligt die grens echt op rollen en putten, wat knuffelvet is okay. Al vind ik het veel mooier zonder vet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:17
druiveke
druiveke is offline
Foto? [/B][/QUOTE]

dit is eva van temptation island.
je ziet haar niet er in bikini opstaan maar als je vanavond ernaar kijkt dan weet je wel wie ik bedoel... (een betere foto kon ik niet vinden )







de foto werkt precies niet

http://www.temptationisland.vt4.be/
en dan koppels en daar zie je 'eva nederland'

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:21
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
Mij maakt 't helemaal niks uit hoe mensen er op het strand/zwembad uitzien. Niemand kiest z'n uiterlijk uit. Wel vindt ik dat mensen moeten zwemmen, zonnen enz als ze dat willen en zich er niet van laten weerhouden door andere mensen. Nobody is perfect. Zelf draag ik altijd bikini's. I like them .
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:16
Tweeker
Tweeker is offline
Tsja, ik vind zelf dat ik een nogal dikke kont heb dus dan doe ik liever zo´n wat groter bikinibroekje aan, dan voel ik me wat fijner... maarja zoals iedereen hier zegt± je moet het zelf weten.
__________________
On the whispers of the night, I'll dance until the morning light
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 15-03-2004 @ 12:33:
Als je klein en dik bent wordt je zo`n propje, ik probeer dat effect te voorkomen.
lukt je verdomd goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Lichaam & Gezondheid te dik voor een bikini?
druiveke
104 28-08-2005 17:55
Psychologie Wat-roept-het-bij-je-op-topic #6
WolterB
490 30-07-2005 22:35
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40
Lichaam & Gezondheid bikini/badpak
druiveke
29 16-08-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.