Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 19:23
Verwijderd
Hoe zou je jouw stijl (zelf) omschrijven? En dan hoef ik echt niet te horen of je jezelf kakker/alto/punker/skater/hip/ buiten alle hokjes vindt, maar hoe kijk je tegen je eigen kledingkast aan?

Wat voor kleuren zie je veel, wat voor stoffen, wat voor winkels zijn je favorieten? Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bent? Laat je je beinvloeden door anderen, volg je de mode, zet je je er tegen af? Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 19:31
Verwijderd
Haha goed bezig hoor Even de boel een beetje opleuken hier

Weer even ontopic: ik heb veel verschillende dingen in m'n kast hangen. Vaak merkkleding, maar ook wel basics van H&M. Veel rood en blauw, maar ook wel zwart en wit.
Ik wissel veel kleuren af, af en toe heb ik periodes dat ik groen helemaal geweldig vind, en nu ben ik op de roze-tour.
Als ik grof ga winkelen, ga ik meestal naar Amsterdam. In m'n hometown Emmeloord is vaak niet veel leuks te vinden.
Winkels? Dat is heel verschillend, maar ik kom wel regelmatig in de Bendorff en Maison de Bonneterie. Ik volg de mode wel redelijk, maar het is geen dagelijkse bezigheid ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:36
Nasischijf
Avatar van Nasischijf
Nasischijf is offline
beetje wisselende stijl, ik heb dan ook van alles wat nu weer veel felle kleuren enzo, met merk maar ook merkloze dingen, merk boeit mij niet zo. Als het maar leuk is. Maar ik denk dat ik toch wel meer richting "hip"ga, met veel retro.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:38
Susanne
Susanne is offline
Laat ik er maar voor uitkomen als jullie er nog niet achter waren > ik ben een massakonijn, ik zou graag willen dat ik naar (tweedehands)zaakjes zou kunnen gaan, daar wat kopen en er iets creatiefs mee doen, of zelf iets maken zoals Noé dat kan, maar helaas ben ik niet zo aangelegd, m'n kast bestaat dan ook vooral uit de dingen die ik m'n hele leven al draag.. zo heb ik nog allerlei truien van zeilkampen of toernooien die ik nog steeds draag, ik verander dus niet van stijl ofzo.. vind ik ook niet nodig verder, ik ben wel tevreden
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hmm, tsja, mijn stijl..

Veel zwart, ook wel andere kleuren maar zwart is toch wel de basiskleur zeg maar. Ik heb opvallend veel wijduitlopende rokken tot net onder de knie. Favortie winkel is de H&M, daarom heb ik in het algemeen wel genoeg aan Leiden, anders ga ik naar Amsterdam (Episode <3, niet dat ik er nou echt bergen kleding vandaan haal maar goed). Ik koop geen merken, niet bewust iig, het maakt me echt alleen maar uit hoe het eruit ziet. De mode maak ik wel mee, maar ik ga er niet bewust mee om, ik koop geen dingen omdat ze in de mode zijn, maar het is wel handig als dingen die ik leuk vind in zijn, dan kan ik er tenminste makkelijk aan komen

En jammergenoeg ben ik niet altijd zo geweest als ik nu ben, zo'n vier jaar geleden was ik nog een onwijze alto met wijde broeken en HIM-truitjes , en daarna een halve gothic
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:41
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
Bwaaa... hoe ik mijn eigen beschrijf?
ik ben eerder naar de kant van een snob
oh ja ... geen hokjes ok


mijn lievelings winkels?
- ralph lauren; scapa sports; mexx; esprit; ...
(maar dit doe ik niet speciaal voor de merken ofzo, ik ga vooral die winkels binnen omdat ik me goed voel in de kleding ... en wat anderen van denken PHHHUUUU !!!!)
mijn kleuren?
- vooral blauw (jeans) en rood of licht blauw (meestal polo shirtjes)
en voor in de winter ook wel eens bruin
en nu voor in de zomer: gele schoenen
of ik vaak verander?
neej ... vroeger droeg ik zo van die brede broeken, zoals skaters dragen .... maar dat vind ik nou HELEMAAL NIETS MEER
nu draag ik gewoon wat ik leuk vind ... en ik kan niet echt met zekerheid zeggen of ik vaak verander... tis toch altijd iets anders wat ik vind (maar toch dan weer het zelfde ... aargghhh te moeilijk om te zeggen)
of ik mee doe met de rest?
ik probeer van niet ... ik probeer gewoon mijzelf te zijn
ik heb wel van die puma schoentjes ... maar ja , als je dat leuk vind koop je dat toch gewoon
verder... neej doe niet echt iets mee (toch niet meer zoiets als : skater, punker; snob; ...)
of ik veel merken koop?
bwa ja omdat ik dat gewoon leuke kleding vind (en eigenlijk ook wel omdat mijn moeder altijd zo een winkels binnen gaat, dus van kleins afaan zie ik al die merken)
en tweedehands: ja doe ik ook ! (maar dat is meestal nog nieuw ... zo inkoopprijs dan )

genoeg?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Eigenlijk een beetje van alles. Het liefts draag ik een jurkje/rokje of een zwarte broek en dat combineer ik dan met een truitje of t-shirtje. Eigenlijk heb ik nooit de zelfde stijl. Komt misschien omdat ik meerdere dingen mooi vind. Ook m'n kleding koop wel overal. Ik let ook nooit op wat voor merk het is. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo belangrijk. Zolang ik het maar mooi vind, het een beetje goed zit en niet te duur is.

Soms laat ik me wel beinvloeden wat andere mensen dragen. Dan vind ik het dat die persoon er leuk uit ziet en dan kijk ik of ik ook zoiets kan vinden, maar dan meestal in een ander kleurtje of net een ander model.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:42
Verwijderd
Ik ben niet creatief genoeg voor kleur
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:49
Gordijn
Gordijn is offline
Mm, als ik in mijn kast kijk zie ik vanalles.
Maar ik draag het liefste iets zwarts met een kleurtje erbij, het meeste is oranje rood en zwart. En dan erg graag ook niet de kleren waar heel de school loopt.

Ik ben dol op lange wijde zwarte rokken, loop ik ook meestal in, maar ik zie er, ehm, niet gothic uit ofzo. Tenminste, dat vind ik zelf.
Ik ben wel geswitched van stijl, want vroeger ( heeeeel lang geleden, ehm, 3 jaar ofzo) vond ik dit soort dingen ook al leuk, maar hee, ik durfde daar niet in te lopen, want zodra ik zoiets aan trok begon mijn achterlijke klas te bleren over hoe dom ik er wel niet uitzag.
Nu schijt het me niks meer. ( Zit nu ook wel met verstandigere mensen in de klas)
Merken interesseren me niks, maar ik ben ook geen tweedehandsfreak.
__________________
OLEE
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Veel zwart, veel 2e-hands. Veel handmatig aangepaste dingen. Ik wil ook nog wel eens uitwijken naar rood of wit. En zo nu en dan een spijkerbroek. Voor feestjes zet ik meestal een pruik op of vlecht ik wat nephaar in en draag ik meestal rokjes. Maar in het dagelijks leven draag ik meestal een broek + truitje (liefst met wijde hals of mn trouwe cure-shirt) en een zwart colbert erover. In mn make-up ben ik ook redelijk basic de laatste tijd, gewoon even wenkbrauwtjes maken, half ooglijntje en mascara. Mn haar zit meestal gewoon in een staart met een paar plukken van voren los.

Oftewel, ik zie eruit als een zwerver.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:56
Verwijderd
Veel H&M, echter ook veel merk, ik dig accessoires ookal gebruik ik ze vaak niet. Ik was altijd al met mijn lifestyle bezig, echter ik zit in een positieve spiraal omhoog qua stijl en eigen ontwikkeling. [ ]

Ik heb heel veel blauw in mijn kast zitten, maar eigenlijk vind ik alleen Marine blauw mooi, en de rest doet mij niet zo. Opvallend veel polo's, in roze blauw en groen met blauw wit gestreept, vind het een prettig kledingstuk want door de kraag heb ik het idee dat ik iets langer lijk.

Verder koop ik in vlagen, de ene maand hang ik echt in de stad, de andere maand ben ik geen enkele keer in de H&M geweest. Wil vaak dingen kopen maar koop ze niet, en ook aardig vaak een miskoop gehad

Wat ik ben? wannabhip-jeweettok.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:00
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben die-hard metal en sta iedere dag weer de pan uit te heerschen.

Alleen dan in de vorm van een wat bekakte hippe alto.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:09
Verwijderd
mengeling van skate en kak ofzo...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 20:56 :
Verder koop ik in vlagen, de ene maand hang ik echt in de stad, de andere maand ben ik geen enkele keer in de H&M geweest. Wil vaak dingen kopen maar koop ze niet, en ook aardig vaak een miskoop gehad
Dat heb ik ook.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:43
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Ik heb niet echt een kleur die ik vaak draag. Gewoon veel shirtjes met prints en spijkerbroeken, n beetje casual dus. Favo winkels zijn de H&M en Bijenkorf. Verander eigenlijk niet echt van stijl, maar mijn smaak verandert natuurlijk wel. Maar niet zo dat ik mijn hele garderobe in n dag verander, dus gewoon geleidelijk oude vodden inruilen voor nieuwe spulletjes.
Ik kijk niet naar merk, maar heb er wel redelijk veel van. Laatste tijd koop ik erg veel bij de H&M -goedkoop dus.

hm nu zijn alle vragen wel beantwoord dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:45
Laïs
Laïs is offline
Mengelmoes van kleuren. Veel rood. Roze. Zwart ook wel een beetje.
Lichte,soepele stoffen, linnen of gewoon zacht katoen dat over je huid glijdt. [oooh. wat sensueel :-|] . gééén synthetische brol.
Mijn winkels zijn h&m,witte uil & shanti, het merendeel van mijn kleren komt daarvan. & tweedehands ook wel,gekregen van vriendinnetjes.
Toen 14 was, begon ik me wat alternatiever te kleden, en ik ben nog altijd zo,nu,alleen nog wat meer geevalueerd. dus mijn stijl is niet echt veranderd.
Ik laat me niet echt beinvloeden,wel door een bepaald vriendinnetje,haar opmerkingen trek ik me wel aan,meer dan die van anderen.
De mode van nu vind ik verschrikkelijk. De collectie van h&m is echt .
Ik koop geen merken,zo goedkoop mogelijk als het kan.
__________________
girls in liquid.

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:54
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik draag vooral veel blauw. Uhm, hoe omschrijf ik mn stijl? beetje baggy broeken, maar ik heb ook wel wat 'strakke' broeken. Redelijk wat verschillende kleuren in mn kast maar draag ze niet tegelijk.
Ik hou van vestjes en draag die dan ook veel, verder gewoon shirtjes, niet te truttig. Tja, lastig want ik heb verschillende kleren.
h&m dingen gemixt met waterlooplein/episode achtige dingen.
En schoentjes, blauwe (meisjes)vans, zwarte osiris of blauwe/rode(oldschool)pumatjes.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:56
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik vind mijn stijl een kruising van hip/skate/emo/en een beetje kak
vanalles wat eiegnlijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 20:58
Verwijderd
Ik heb niet echt een stijl. Ik draag wel redelijk veel kleur. Ik draag al jaren hetzelfde en heb het nogal moeilijk met kleding weggooien. Ik heb dus nog vet veel dingen van 8 jaar geleden ofzo en ja die draag ik nog steeds.
Ik heb geen favo winkels, ik winkel zowiezo haast nooit. Ik koop geen dure kleren en altijd maar 1 paar schoenen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:36
Verwijderd
gewoon gay, doet het altijd goed
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:41
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Gadje schreef op 30-05-2004 @ 21:56 :
ik vind mijn stijl een kruising van hip/skate/emo/en een beetje kak
vanalles wat eiegnlijk
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:48
Uziel
Avatar van Uziel
Uziel is offline
Op zich heeft cut_off wel een punt

donno ik draag van alles. Ooit droeg ik beige spijkerbroeken met blousjes. Die periode is al LANG over...

Toen ging het naar alto-kleding... Flink wat Oversized en baggy broeken. En van die band-sweaters enzo. Maar die draag ik ook niet meer.

Nu is het wat meer mode-gericht... normale broeken, maar liefst niet te strak. Liefst beetje sportief of Style...
Kwa shirts het liefst gewoon longsleeves met style (hoe noem je die dingen normaal)...
En in de winter Koltruien (staat lekker rustig en intelligent) en af en toe een sweater.

Kwa kleuren:

Ik vind Donkergroen met Oranje helemaal tegek...
En Beige met Rood...
Ook Bruin met Donkergroen is goed.
Verder valt alles te combineren desnoods met Zwart en Wit natuurlijk.

Winkels:

Ik koop momenteel bijna alles bij de Otto (net zoiets als Wehkamp)
Verder kom ik in de V&D en heel zelden in de H&M...
__________________
Sterk als een boom... Verlies nooit je gevoel van eigenwaarde...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:48
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
alternatief en sportief in 1
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:50
Verwijderd
Wat voor kleuren zie je veel:
vooral veel wit,maar verder heb ik van elke kleur wel iets

wat voor stoffen: geen idee,let ik niet zo op

wat voor winkels zijn je favorieten: winkels die "hippe" kleding verkopen die afwijkt van de massa

Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bent:geleidelijk aan veranderen mensen,niet in een keer,dat is een proces

Laat je je beinvloeden door anderen, volg je de mode, zet je je er tegen af: ik volg de mode een beetje,probeer wel mijn eigen stijl er een beetej doorheen te gooien

Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop: voornamelijk merk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Kleur, vooral zwart, wit en blauw. Ook wel aardig wat rood.
Broeken: heupbroeken die een beetje afzakken, flared. of broeken van de h*m mannencollectie
Verder ook veel rokjes, plooirokjes en korte spijkerrokjes
Daarboven polo's/shirtjes/blousjes/vestjes/hoodies.. wat niet.
T meeste komt bij h*m vandaan, maar ook wel uit gewone andere winkeltjes, niet speciaal 1 winkel ofzo.
Merken heb ik niets mee
Schoenen: etnies, circa's, allstars, oude afgetrapte vans, ballerina's, oosterse schoentjes
Mn broer en ik beïnvloeden elkaar qua stijl.
mn stijl verandert niet snel of vaak, maar meer geleidelijk. en k kan er ook heel verschillend uit zien, de ene dag heel kak en de andere baggy, of juist weer heel meisjesachtig
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 22:14
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik draag zowat alleen maar zwart.
Ik ben me de laatste tijd wel wat 'normaler' aan het kleden, ik draag veel minder bandshirts etc. Gewoon zwart is bij mij het totaalbeeld.
Qua schoenen draag ik eigenlijk alleen kisten, ik wilde laatst eens gaan kijken voor wat zwarte skateschoenen voor in de zomer, maar ik kan toch niet echt lopen op die dingen.
Merken geef ik weinig om.
Vaste winkels heb ik ook niet echt, maar ik ben dan ook geen shop type
Mijn stijl verandert niet veel maar ontwikkelt zich ewoon een beetje en de laatste tijd loop ik er gewoon wat netter bij
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:18
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Wat voor kleuren zie je veel: van alles


wat voor stoffen: over het algemeen katoen

wat voor winkels zijn je favorieten: america today, h&m, kamikaze, the old man (TOM's), skatewinkels over t algemeen en anderen

Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bent: eigelijk ben ika ltidj wel zo geweest als ik nu ben. ik ging al vanaf jong met mijn skatende broer mee kleren kopen dus het is altijd wel aan de "stoerdere" kant geweest. soms heb ik ook een ingeving en dan wil ik opeens een dagje meisje meisje zijn, maar dat lukt nooit zo goed . ik ben eigelijk heel merkvast als ik iets heb gevonden wat ik relaxed vind dan koop ik er ook vaker van. vb carhartt en etnies. soms is dat ook wel een beetje saai eigelijk

Laat je je beinvloeden door anderen, volg je de mode, zet je je er tegen af: ik laat me wel beinvloeden door andere en mode maar in mate

Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop: ik koop over t algemeen meer merken ja. maar voor de basic ook wel goedkoop

opgeruimt en netjes
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:22
Uziel
Avatar van Uziel
Uziel is offline
Citaat:
justakid schreef op 30-05-2004 @ 23:18 :
Heel verhaal en FOTO
OMG zoveel
__________________
Sterk als een boom... Verlies nooit je gevoel van eigenwaarde...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:25
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
de ghelft draag ik niet hoor
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:33
Verwijderd
donker en zwart, verder is het niet één bepaalde stijl.
wat wijde lompe kleren voor het comfort, wat vrouwelijkere shit; rokjes, kant. tuttig is soms leuk, netjes is soms leuk... soms nonchalant, dramatisch, als het maar donker is. en een hoop bandshirtjes, ook leuk.

en, dus, mijn 'stijl' verandert constant of hij bestaat niet. ik vind het leuk om dingen te hebben die je niet al teveel ziet ja, maar ik zal er niet wakker van liggen. verder, merken schmerken, als het maar leuk is en betaalbaar, 2e hands dus ook regelmatig.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:37
merels
Avatar van merels
merels is offline
woow nien, ik wist wel dat je veel carharrt had maar zoveel?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 10:58
Verwijderd
Mja stijl stijl.

Laten we het een combi van bagy/metal/stylo noemen dan ben ik wel tevreden.
Kheb zoveel verschillenden stijlen. De ene dag vind ik het "hip" om in een ijshockey-shirt rond te lopen en de andere dag een bandshirt.


Achja.. ligt allemaal maar aan de stemming maar in het algemeen het donkere spul.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:00
Verwijderd
Ik ben gek op kleuren. Vooral geel / oranje / blauw.
Specifieke winkels heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 30-05-2004 @ 23:18 :

[afbeelding] opgeruimt en netjes
Omg, jij wordt gesponsord door carhartt ofzo
Je board is wel stoer bewerkt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:12
bij
Avatar van bij
bij is offline
Mijn stijl : vanallesennogwat
__________________
z.o.z.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:22
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Wat voor kleuren zie je veel uhhh groen, zwart en rood
wat voor stoffen fijne stoffen , katoen enzo, alles behalve synthetisch oh en satijn

wat voor winkels zijn je favorietenveel verschillende winkels..voor shirtjes en rokjes Hennes voor broeken meestal Bijenkorf..en ook wat 2ehandswinkeltjes en Zara soms ..

Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bentik koop al van kinds af aan bij de Hennes.. maar in de 1e klas was mijn gemiddeld aantal modemissers per jaar nog te hoog...

Laat je je beinvloeden door anderentuurlijk kijk ik wel eens naar mensen met n leuke stijl maar volledig kopieren doe ik niet , en ik vind het ook dom als dat bij mij gebeurt dus..

volg je de modeik probeer er mn eigen draai aan te geven .. oh wat klinkt dit trouwens fout

zet je je er tegen afik zet me af tegen de stomme dingen die ''in'' zijn... en dan kan ik er ook de hele dag over lopen zeiken en dan hoef je ook echt niet in een Carsbroek ofzo langs te komen lopen want dan krijg je de volle laag..

Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop? Merken niet superveel, hoogstens een spijkerbroek hier of daar maar ik koop liever iets goedkoper , zodat je dan meer in kan slaan..Alhoewel ook ik droom over Marc Jacobs..2ehands is ook leuk alleen moet je wel goed zoeken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2004, 12:56
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
Spare schreef op 31-05-2004 @ 12:24 :
Omg, jij wordt gesponsord door carhartt ofzo
Je board is wel stoer bewerkt
sint surprise gemaakt door mijn bro onder t idee "carhartt - girl"
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:24
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik heb redelijk veel kleuren, als is het de laatste tijd veel groen en een beetje rose. ik koop redelijk veel bij de hennes, maar dat komt vooral omdat het basic is en goedkoop. hier in doetinchem is t winkelen echt kut, ik ga vaak naar arnhem en zou wat vaker naar amsterdam ofzo gaan maar zonder ov is dat lastig. Stofjes en zo wil ik iets wat niet synthetisch is en plakt. gewoon katoenen stofjes en ja verder interesseer ik me daar te weinig voor.
ik koop soms een simpel shirtje en dan maak ik er een opdruk op, of ik maak randjes kant oid aan een hempje, maar verder ben ik niet creatief genoeg om hele kledingstukken te ontwerpen.
merken heb ik niet zo veel, ongeveer alleen spijkerbroeken van merken, shirtjes maakt me niet zo heel veel uit. ik koop liever een paar goedkope shirts dan een dure die dan van een merk is.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:16
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Wat voor kleuren zie je veel:
van alles

wat voor stoffen:
meest katoen

wat voor winkels/merken zijn je favorieten:
heb niet echt een favoriet qua winkels, ga het meest naar skatewinkels en soms de h&m, america today, chill out en 2e hands. heb veel van nikita, verder veel verschillende merken; carhartt, ezekiel, alprausch, volcom, roxy etc.

Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bent:
ben altijd veel meer met jongens dan met meisjes omgegaan en hou niet zo van die tut mode dingetjes. voel me niet fijn in een strakke broek en hakken maar ook niet in "alto" kleren. sinds ik me echt in kleding, muziek etc verdiep is het wel een beetje skate/hiphop iets geweest en ik was ook al gek op piercings en tattoos toen ik 11 was. maar ik heb ook zeker wel veel girlie dingetjes en loop niet in wijde slobber truien.

Laat je je beinvloeden door anderen, volg je de mode, zet je je er tegen af:
een beetje.

Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop:
meest merken, maar simpele dingen gewoon bij de h&m.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 31-05-2004 @ 13:56 :
sint surprise gemaakt door mijn bro onder t idee "carhartt - girl"
Ik vind het wel geslaagd alleszins
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik mijn kast opentrek zie ik als eerste een enorme teringzooi. ik flikker alles er namelijk gewoon in en ik heb zoveel shirtjes dat het er niet allemaal netjes in past.
Maar veel (heel veel) nogal wijde bandshirts, vooral zwart, en een paar girlies, die me eigenlijk te klein zijn. Verdere overheersende kleuren zijn blauw en rood (maar dat kan ik nu effe niet aan, want dat vloekt bij m'n haar).
M'n broeken zijn ook allemaal baggy, en m'n schoenen zijn vans of allstars en zien er allemaal ranzig en afgetrapt uit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:34
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 20:23 :
Hoe zou je jouw stijl (zelf) omschrijven? En dan hoef ik echt niet te horen of je jezelf kakker/alto/punker/skater/hip/ buiten alle hokjes vindt, maar hoe kijk je tegen je eigen kledingkast aan?

Wat voor kleuren zie je veel, wat voor stoffen, wat voor winkels zijn je favorieten? Verandert je stijl vaak of ben je eigenlijk altijd een beetje zo geweest zoals je nu bent? Laat je je beinvloeden door anderen, volg je de mode, zet je je er tegen af? Koop je veel merken of juist alleen maar tweedehands en goedkoop?
ben gewoon normaal geloofik kwa hokje. ik draag veel groen hoewel het vorige jaar meer was. ik verander niet echt van stijl hoewel ik nu wel wat liever eruitzie geloof ik maar dat komt door de plooirokjes enzo. ik laat me redelijk beinvloeden door anderen als ik het dan ook leuk vind dan doe ik het wel na maar ik kopieer niet iemand helemaal. ik koop liefst goedkoop en soms een merk als ik dat mooi vind en ik heb zelfs pas een tweedehands broek gekocht maar dat was voor het eerst dat ik wat 2ehands kocht.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:20
Verwijderd
winkels ik plunder vaak de h&m, omdat mijn bankrekening het soms niet toelaat om véél shirtjes bij skateshops te kopen (alhoewel ik die shirtjes vaak leuker vind dan h&m shirtjes, maargoed).
kleuren veel zwart, maar ook veel lichtroze, blauw, groen, wit
kleren ik draag vaak te grote broeken van de h&m mannencollectie, of iets strakkere broeken met te lange pijpen. rokjes draag ik bijna nooit, eigenlijk alleen maar in de zomer. 3/4 broeken draag ik best vaak in de zomer. Verder draag ik vaak t-shirtjes met prints/effen t-shirtjes en soms bandshirtjes.
schoenen DVS, vans, oldskool puma's, globe, een zooi teenslippers en binnenkort waarschijnlijk ook etnies

verder laat ik me niet heel erg beïnvloeden door anderen, een beetje. ik heb altijd al zulke kleren gedragen. Op de basisschool ging ik veel met jongens om, en wilde ik zelfs jongenskleren aan nu draag ik (gelukkig) wat meisjesachtigere kleding, maar ik draag bijv. gee hele strakke broeken, omdat ik ze gewoon niet lekker vind zitten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:30
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik heb echt zoveel verschillende dingen in de kast hangen, en dat komt voornamelijk omdat ik zo ontzettend wispelturig en wisselend ben. Ik heb best veel basic in m'n kast hangen, maar ik hou ook erg van printjes. Mijn stijl is erg uitlopend: De ene dag draag ik een noanoa rok, de andere dag heb ik meer zin in een baggy broek met all stars. Dat ligt maar net aan m'n bui.

Qua kleuren? Hmm... veel rood, zwart, donkerblauw. Af en toe heb ik wat 'uitspattingen' (roze en groen) maar, ik draag liever niet al te felle kleuren.

Ik heb eigenlijk geen 'vaste' winkels, al kom ik wel vaak bij de h&m. Ik loop ook vaak binnen bij de vaak wat 'alternatievere' winkels en boetiekjes, omdat dat daar niet de halve wereld in loopt. Ook hou ik van skate en surf winkeltjes.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:20
merels
Avatar van merels
merels is offline
qua kleur overstemt groen, voor de rest heb ik van alles wel wat, red. veel rood en ook wat zwart.
winkels zijn verschillend, voor goedkope dingen ga ik naar de hennes, zoals shirtjes en broeken zijn wat duurder en ook koop ik heel af en toe tweedehands. Kleine boetiekjes vin dik ook leuk.
Kledingstijl is verschillend, echt strakke broeken draag ik haast niet, wijde ook niet. Meestal strak model die dan iets uitloopt zodat ie alsnog lekker zit. Rokjes droeg ik wel, toen een jaartje niet en nu weer wel, alleen korte of losse tot de knie over net over de knie.
Vroeger was ik jongensachig in de trant van dat ik jongensdingen deed. Maar toch wel meisjes kleren.
Mn smaak is iets veranderd wel, maar dat is geleidelijk gegaan en wat ik nu draag is wel blijvend verwacht ik. Beetje net zoals muziek.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:30
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
in mijn kast hangt van alles, veel (band)shirtjes die aan gort geknipt/scheurt zijn. veel rokjes veel leggings/pantys/maillots.
de andere dingen is vage zooi van mn moeder/zusje die alleen maar te dragen zijn als je het op een bepaalde manier combineert en ook veel 2de hands, lekker goedkoop en als je een beetje gevoel voor stijl hebt (ha-ha) hoef je echt geen dure zooi te kopen. combineren is de shit
ik blijf wel veranderen, geleidelijk, maar de "grote lijnen" blijven toch wel hetzelfde.
make-up en haar doe ik niet zo heel veel aan, altijd simpel ogen omlijnen en mascara, eigenlijk precies hetzelfde als mn moeder () mn haar doe ik altijd in een invlecht zodat je niet ziet dat ik uitgroei heb
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:03
fubar
Avatar van fubar
fubar is offline
ik heb zo'n beetje alle kleuren in mun kast hangen, behalve: bruin, goud, zilver en paars......
vorig jaar was ik helemaal into rood, dus heb ik heel veel rood.... dit jaar ben ik vooral erg gek van knalroze/knaloranje en groen!! alleen heb ik daar (nog) niet zoveel van...
voor de rest heb ik voor de zomer vooral lichte broeken...
ik koop meestal kleren bij V&D, C&A en wat onbekendere winkeltjes... in ieder geval geen dure. Ik draag eigenlijk vrijwel nooit merkkleren...
__________________
(FUBAR)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:34
Novska
Avatar van Novska
Novska is offline
Ik heb net grote kastopruiming gehouden (is 'ie wat minder overvol). Altijd als ik dat doe heb ik het idee, dat het echt nodig is nieuwe kleding te kopen (al heb ik nog steeds veel)... Erg fijn om dan te shoppen, want voor mijn idee 'moet' het dan wel
Het meeste in mijn kast is van katoen, wat jeans, wat linnen, wat zijde. Heb ook nog een rokje van suede .

Momenteel ligt er veel rose en turqoise in mijn kast, naast zwart en groen en ik heb altijd wel veel blauw in m'n kast. Rood staat me niet (vind ik). Ook heb ik veel riemen en andere accesoires in m'n kast, in alle kleuren. \

De mode hou ik wel bij, maar 'k loop niet mee, koop alleen als ik het echt mooi vind. Verder ben ik bikini en teenslipperverslaafd Veel merken koop ik niet, meer kopen is leuker. Ik haal m'n kleding overal vandaan, zoals H&M, Mango, America today, Amedée, en tweedehandswinkeltjes.

Ik verander niet elk seizoen van stijl, maar vroegaah was ik toch iets alternatiever die gekke kleding vind ik nu te kinderachtig.
__________________
i want you, t(r)oy
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:50
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Allerlei kleuren; blauw, zwart, rood, bordeauxrood, groen, wit etc. Ik hou alleen niet van pastelkleuren en neonkleuren.

Ik ben ongeveer vanaf de eerste klas (toen ik kleedgeld kreeg) ongeveer zo, al verandert het natuurlijk steeds wel een beetje, maar niet drastisch.

Ik laat me niet bewust beïnvloeden door anderen en ik volg de mode ook niet bewust, maar ik heb er ook niets tegen. Als bepaalde dingen mode zijn (geweest) zie je ze veel in de winkel en wat ik daar van leuk vind koop ik gewoon.

Merken hecht ik geen waarde aan en koop ik ook niet veel van. Veel vrij goedkope kleding van H&M, Waterlooplein en 2e hands winkeltjes. Soms een merk, maar aanzienlijk minder, vroeger wel meer trouwens (toen vond ik dat kennelijk belangrijker).

Ik hoef er niet uniek uit te zien in alleen eigen creaties of tweedehands spullen, maar probeer wel een beetje te combineren, zodat het bij mij past en ik er niet bij loop zoals iedereen die bij H&M winkelt.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:14
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
dit is eigenlijk helemaal niet interessant voor een ander..
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Jouw stijl van schrijven
Kitten
70 21-02-2010 22:11
Verhalen & Gedichten Jouw stijl van schrijven
Vogelvrij
43 14-01-2010 20:38
Werk, Geld & Recht [Fototopic] Welke stijl wil jij hebben in je huis?
Balance
39 12-05-2009 21:02
Lifestyle Wat is jouw levensstijl?
AdoraBat
63 17-03-2009 10:00
Verhalen & Gedichten Paradijs
John Keating
6 20-11-2006 12:53
Verhalen & Gedichten Thema's, Motieven en Stijl
InsaneClown
14 05-02-2003 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.