Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom loop ik te hard van stapel? en waarom loopt hij niet te hard van stapel? hij is mijn oom ja, maar aangetrouwd, en dan van mijn oudtante de leeftijd maakt mij niet uit, ik val op karakter. en waarom is het te vaag? en amerika? ik ga daar wonen....zei ik al vanaf dati k 4 was dus.
||
![]() |
Citaat:
ja heb soms ook t gevoel dat ik alle moeilijke dingen aantrek. maar hijs aangetrouwd, getrouwd met de zus van mijn oma, hij heeft een 28 jaaro udere vrouw.......en nu valt ie op een meisje van 20... ![]() ik weet dat de familie raar zal reageren maar stel dat dit zo lang blijft, dan zou ik t evengoed doen. Ik ben echt verliefd ja, ik wil constant bij hem zijn al vanaf de eerst dag dat ik hem zag. Het leeftijdsverschil boeit ons niet......
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk kun je zeggen dat het leeftijdsverschil je niet boeit, maar realiseer je goed dat als hij met pensioen gaat, jij misschien nog bezig bent met het klimmen naar de top van je carrière... Ik zou er echt heel goed overnadenken of het alle problemen, die je ongetwijfeld gaat krijgen, waard zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja maar het is een aangetrouwde oom, had dus net zo goed een gewone man kunnen zijn. Ja hij is getrouwd maar hoevaak gaan mensen tegenwoordig wel niet scheiden omdat ze verliefd worden op een ander? EN mijn familie zal t niet in dank afnemen nee, Im sure for that, maar dat deden ze ook niet toen mijn tante een 23 jaar oudere man trouwde, uiteindelijk respecteren ze je wel, en dat is een zaak voor later. het gaat nu om hoe serieus mijn gevoelens zijn voor hem, en hoe serieus zijn gevoelens voor mij. en hij zegt zelf, you can do with you life what you want, but only if you want'.
||
![]() |
Citaat:
nee ik ken hem pas vanaf me 12de omdat ik voor die tijd nooit naar amerika ging. ik ben ook heel bang voor de reacties van de familie en hij ook, daarom houden we het ook zo errug geheim. En ik zie hem niet echt als mijn 'oom'. Omdat mijn tante al zo oud is en hij er atlijd zo jong naastliep, leek hij net haar zoon ofzo. Zeker deze vakantie zag ik t leeftijdsverschil hele erg en vond ik hem helemaal niet mijn oom. Hij houdt onwijs veel van mijn tante en hij is erg gelukkig met haar, heeft ie gemaild. Maar waarom wordt ie dan verliefd op mij? dan zit er iets mis in je relatie. Hij is er erg serieus mee bezig en zegt dat we beide goed na moeten denken over wat we voelen, en dat hij haar niet zomaar kan verlaten. kijk, dan zijn zijn gevoelens toch best serieus als hij meteen over haar verlaten praat? wat vind je dan van hem?
||
![]() |
Citaat:
Ik snap best dat mensen op een bepaalde manier gaan reageren na zon verhaal als dit gelezen te hebben, maar dat je dan meteen voor dom uitgemaakt wordt. Het heeft helemaal niks met domheid te maken. Erg bekrompen.
Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 23:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit is heel moelijk voor me, ik ga naar bed, al weet ik nu dat ik niet kan slapen, dit zit zo vreselijk in me hoofd, het is nu kwart voor 4 smiddags in Amerika, vraag me af wat hij aan t doen is, vast gezelling in gesprek met ze vrouw. Hoewel dat betwijfel ik, hij schreeuf in de mailtjes dat hij de hele dag aan me denkt en me errug mist, en dat hi jspeciaal naar kantoor kwam op een dag dath ij vrij was om mij te mailen. zijn gevoelens zijn volgens mij serieus.....
![]() |
||
Citaat:
Voor hetzelfde geldt worden jullie samen heel gelukkig. Maar ik zou eerst maar eens een paar maanden met hem mailen en nadenken, ik bedoel, de situatie is nou niet ideaal om halsoverkop naar amerika te verhuizen..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit klinkt beetje als een opvlieging ofzo ![]()
||
Citaat:
stel...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Beetje jammer dat mensen nu dingen gaan zoeken om te doen alsof ik hier alles verzin. Sjonge jonge, geloof me, ik wou zelf ook dat het allemaal anders was. En die opmerking van die andere: Mooi verzonnen je zou schrijfster moeten worden. Ik heb betere dingen te doen dan zulke verhalen te verzinnen. Voor iedereen: als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks, ik weet dat t extreem overkomt, maar stel dat dit jou overkomt en mensen geloven je niet en doet alsof je alles verzint terwijl t alleen maar de pure waarheid is.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maare, succes ermee! Ik zou hem vergeten als ik jou was... Dat werkt nooit! |
Ads door Google |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus tja...
||
![]() |
Citaat:
Nogmaals, ik heb betere dingen te doen dan zulke verhalen te verzinnen.
|
![]() |
Ik vind dat jij verkeerd bezig bent en hij toruwens ook. Denk nou eens na en niet alleen maar kijken naar je verliefdheidsgevoelens. Sorry dat ik een beetje bot overkom, maar als ik het zo hoor ben je je tijd aan het verspillen. Oke, je hebt verder gedacht dan alleen je verliefdheid. Dan zou je toch moeten inzien dat het niets zal worden? Hij is getrouwd met je tante en woont in Amerika. Jij hebt hier op dit moment je leven en hij daar. Het zal alleen nog maar meer shitzooi veroorzaken als je hiermee doorgaat.
Ik weet hoe shit het is om in zo'n situatie te zitten, want ik ben ook meer dan drie jaar verliefd geweest op iemand die zo onbereikbaar was die overigens niet verliefd was op mij, maar als ik wist wat ik nu weet, had ik allang vanaf dag één dat ik wist dat ik verliefd werd, afstand genomen, want het heeft me zoveel energie gekost en ik ben er uiteindelijk niets mee opgeschoten. Dus mijn advies zou zijn: Verbreek het contact en ga lekker je eigen dingen doen. Ik zeg dit nu heel makkelijk en weet hoe moeilijk het is om afstand te nemen van iemand als je helemaal hotel de botel bent, maar open je ogen toch.. Heeft hij het trouwens met zijn vrouw hierover gehad of hadden anderen trouwens niets door dat er iets tussen jullie speelden?
|
Verwijderd
|
goh, na ALLES te hebben gelezen (ik ben nu nog lekker actief
![]() maar één ding wil ik wel zeggen: IK weiger te oordelen over mensen zonder dat ik ze (voldoende) ken of meen te kennen. ik probeer nooit op geruchten of vage berichten af te gaan. misschien zouden meer mensen dit moeten proberen. veroordeel mensen niet te gauw. en inderdaad, ik heb er nu zelf niet om gekozen, maar je kan perfect anoniem hier topics posten zonder dat je daarvoor verdacht ofzo hoeft te zijn.. dat is nu net het mooie aan het forum. in ieder geval.. wat je ook beslist.. ik wens je toch veel sterkte toe want het zal moeilijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Je kan niet, en compleet anoniem willen blijven, en ook nog zodanige verhalen plaatsen en er dan vanuitgaan dat de meeste mensen je geloven. Je kan het heel makkelijk oplossen door de mensen meer van jezelf te laten zien door middel van foto's oid, of je kan moeilijk gaan doen. Er zijn zat personen voor jou geweest die net zoals jou ongelovelijke verhalen hebben zitten op te hangen waarvan achteraf geen letter van waar was. Waarom zou jij anders zijn? |
![]() |
|
dus als ik het goed begrijp ben je nu drie weken (op een soort vakantie) verlieft op een man van 42? En nu wil je dat hij zijn vrouw dumpt en jij wil naar Amerika verhuizen?
Nou eehm... ik persoonlijk vind dat geen goed plan! Verlieftheid gaat altijd een keer over. En jullie moeten allebij veel opgeven om jullie gevoelens de kans te geven. Nou doe dat lekker niet! blijf gewoon met 'm mailen en ga daar misschien in de herfstvakantie of in een andere vakantie weer logeren. En als jullie over 2 jaar nog steeds zo zeker er van zijn dat jullie elkaar willen dan kun je altijd nog kijken wat de mogelijkheden zijn. Maar nu drastische acties lijkt me niet slim.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dit verhaal is bijna een film. Sorry, maar ik geloof bijna niet dat het waar is. Echter als het waar is, snap ik dat je met een groot dilemma zit. Ten eerste trek je niets aan van negatieve reacties. Ookal ben je erg snel verliefd, dat kan je niet veranderen, dat zal minder worden naarmate je ouder wordt.
Ik raad je echter aan je niet in dit avontuur te storten, want dat is het wel. Jij hebt niets te verliezen, je bent jong en ongebonden. Echter je oom moet zijn relatie aan de kant gooien en voor hem is het dus nog moeilijker dan voor jou. De keuze ligt ook niet bij jou, maar bij hem. Je moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn tegen hem, maar uitleggen aan hem dat hij de keuze moet maken, omdat hij getrouwd is en jij je niet wil bemoeien met het huwelijk dat hij heeft. Ik probeer het nu simpel te zeggen, maar dat is het niet. Als je er nog verder over wil praten, kun je me toevoegen op msn: marksnowboarder@hotmail.com Sterkte! ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|