Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2001, 17:31
Deniece
Deniece is offline
weet iemand dat?
looptijd, rente, vrijheid van aflossing.. enz enz
thnx..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2001, 21:28
cmoi
cmoi is offline
- plicht om het betrokken onroerend goed, goed te onderhouden en brandverzekering erop, e.d.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 23:12
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
je moet kunnen aflossen enzo, dus je moet ook genoeg inkomen hebben.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 13:02
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Er worden bovenop de logische eisen zoals minimaal inkomen en een vast arbeidscontract nog een paar eisen aan de hypotheek gesteld:

De hypotheek (het onderpand van een hypothecaire lening) mag bijvoorbeeld niet onderverhuurd worden, het moet een onroerend goed zijn en het dient fatsoenlijk onderhouden te worden.

De looptijd, rente, vrijheid van aflossing zijn afhankelijk van het soort hypotheek wat je hebt. Ook zijn deze dingen deels van elkaar afhankelijk. Als je bijvoorbeeld geen vast aflossingsschema hebt, maar je gewoon mag aflossen wanneer jij dat wilt, dan is de rente van die lening bijvoorbeeld heel erg hoog.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, misschien dat ik dingen heb genoemd die je nog niet wist of misschien heb ik je tips gegeven om naar sommige dingen nog even te kijken.. Vreselijk moeilijki is het niet, economie is eigenlijk vrij logisch..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 14:13
Deniece
Deniece is offline
well thnx.. okay maarem ik ga dus uit van een annuiteitenhypotheek, spaarhypotheek en een lieaire hypotheek... de rente enzo is tog allemaal wel op te zoeken bij de rabobank of whatever?!..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Huis kopen, tips?
Nona
496 07-04-2011 21:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Verwijderd
500 15-06-2008 13:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wereldarmoede
Gatara
5 27-06-2007 10:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Strategisch stemmen
Blood Fire Rage
338 22-11-2006 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.