Oud 11-12-2018, 23:23
EchtNietNiek
EchtNietNiek is offline
Er zit dus een meisje in mijn klas, soms duwt ze mij wel eens of geeft een tikje tegen mijn oor. Als ik vraag waarom ze dit doet dan zegt ze: omdat je klein bent. Hoewel ik dit niet echt een goed antwoord vind. Ga ik gewoon door. Het is trouwens niet om mij te pesten
Ik vind het meisje zelf wel leuk, ze namelijk heel afgankelijk van de mensen om haar heen.
Ze praat niet veel met mij maar word wel eens rood als we oogcontact hebben. Zijn er manieren waarop ik nog misschien indruk kan maken? Ik ben namelijk zelf niet zo’n expert

Alvast bedankt!

Jongen, 13 jaar

Laatst gewijzigd op 11-12-2018 om 23:24. Reden: Spellingsfouten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2018, 16:10
-Hellshooter-
Avatar van -Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Het meest standaard antwoord wat je kunt krijgen: Wees jezelf Je hoeft niet echt indruk te maken, maar je kunt wel kijken of je iets leuks kunt doen met haar. Probeer er achter te komen wat ze leuk vindt om te doen, wellicht dat ze iets leuk vindt, wat jij ook leuk vindt. Dat zou je dan samen kunnen doen. Voor de rest, babbel gewoon wat. Vertel eens wat over jezelf, of over wat je hebt meegemaakt aan haar en probeer daarmee reactie uit te lokken. Wellicht dat er meer gespreksstof ontstaat.
__________________
*Blub*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 19:50
EchtNietNiek
EchtNietNiek is offline
Bedankt voor je reactie, maar het is gewoon moeilijk. Ze loopt de hele tijd met haar vrienden / vriendinnen mee en is bijna nooit alleen. Hoe kan ik dit fixen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 16:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Met name: In de titel zeg je dat je het niet zeker weet. Maar bij het begin bericht is het alsof je weet dat ze je leuk vindt. Weet je het nou zeker of niet?

Verder een tip: Ja, blijf jezelf idd. Maar verder: app is met haar. Of begin een livegesprek dan weet je misschien wat meer (en dat meisje zelf ook) waar je aan toe bent.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 19:29
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Er zit dus een meisje in mijn klas, soms duwt ze mij wel eens of geeft een tikje tegen mijn oor. Als ik vraag waarom ze dit doet dan zegt ze: omdat je klein bent. Hoewel ik dit niet echt een goed antwoord vind. Ga ik gewoon door. Het is trouwens niet om mij te pesten
Ik vind het meisje zelf wel leuk, ze namelijk heel afgankelijk van de mensen om haar heen.
Ze praat niet veel met mij maar word wel eens rood als we oogcontact hebben. Zijn er manieren waarop ik nog misschien indruk kan maken? Ik ben namelijk zelf niet zo’n expert

Alvast bedankt!

Jongen, 13 jaar
Iets beter opletten met Nederlands, moet je een heel end mee komen
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe zie in wanneer zij mij leuk vind...
Verwijderd
13 26-08-2016 13:13
Liefde & Relatie ik wil verkering met een meisje
ilovekimberly
41 25-10-2011 16:24
Liefde & Relatie Kenmerken van een meisje: leuk vinden of alleen vrienden??
meknow
13 03-10-2009 02:19
Psychologie Iedereen moet mij leuk vinden?
extran
9 21-12-2008 18:37
Liefde & Relatie vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!!
sunflower83
8 04-06-2004 15:17
Liefde & Relatie umz ja
kleinedraak
9 14-02-2004 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.