Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 12:18
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Hallow,

Ik weet niet of dit probleem hier hoort, maar dat merk ik dan vanzelf wel.
Ik heb de laatste paar weken steeds dingen die ik vergeet; dingen die ik aan tafel zeg maar die ik dan niet meer weet, die ik dan vergeet. Dan reageert mijn moeder op mij en dan volg ik er niets van. Voorbeeld; ik zei aan tafel dat ik moest plassen en kreeg een rilling over mijn rug. Toen zei mijn moeder; Dat komt omdat je moet plassen. Op dat moment dacht ik; hoe weet jij nou weer dat ik moet plassen?! En nog meer van dat soort dingetjes. Ook als ik me wil bedenken dat ik de afgelopen dagen heb gedaan, weet ik wel watik heb gedaan, maar er zit geen tijd aan vast. Ik kan me niet voor de geest halen of dat nou gister was, of woensdag, of zaterdag... Ik weet niet hoe dit komt, misschien omdat het zoiezo al heel erg druk is in mijn hoofd. Misschien zijn er meer van jullie die dit ook hebben? Of die dit kennen?

(Misschien is het ook wel handig om te weten dat het erg vol is in mijn hoofd, met allerlei gedachten en gevoelens en van alles en nog wat)

Kan iemand helpen?
Liefs,
Riëlle
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 12:20
Verwijderd
Heb ik ook wel eens, vooral als ik het heel druk heb. Als ik dingen echt wil onthouden, dan schrijf ik ze op (in m'n agenda, op de kalender, op een blaadje, ...) of ik vraag het m'n vriend, dat werkt wel aardig over het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik heb dat soort gevallen ook wel eens. Wel vaak eigenlijk. Het kan bij mij komen omdat ik het druk heb of omdat ik ergens heel erg mee (in mn hoofd) zit, dan heb je al gauw dat je anderssoortige dingen gauw vergeet. De laatste tijd heb ik last van een combinatie avn die twee, dus die situaties die jij beschrijft heb ik regelmatig ja.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:52
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Misschien is het ook wel handig om te weten dat het erg vol is in mijn hoofd, met allerlei gedachten en gevoelens en van alles en nog wat
Ik denk dat dat het is, zoals de rest ook al aangaf. Ik heb hetzelfde als ik het druk heb, dan wordt het allemaal een beetje wazig en ongeordend in me kop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 14:37
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb dat ook heel erg.. maar vooral als ik het druk heb of me ergens heel erg druk over maak...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:38
Verwijderd
ik ken dat heel goed, ik heb er nu een paar jaar last van, bij mij is het omdat mijn concentratie weg is denk ik. ik vergeet afspraken, spullen en dat soort dingen. misschien helpt het om een boekje te maken waar je wat dingen in opschrijft ofzo? (tja, ik vergeet dan het op te schrijven of erin te lezen maar ik weet niet hoe dat bij jou is?) af en toe denk ik echt dat ik ik alzheimer heb, mja, das onzin natuurlijk, het is gewoon omdat ik hele andere dingen aan mijn hoofd heb en mijn gedachtes niet kan ordenen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.