Oud 18-05-2011, 21:26
vinnie15
vinnie15 is offline
Mijn vriendin heeft dit gedaan voor dat ze mij had wat vinden jullie hier van?
Ze is in januari 15 jaar geworden.

jongen van 21 die aan haar borsten heeft gezeten
jongen van 18 die aan haar borsten heeft gezeten en seks gespreek aan de telefoon
jongen van 16 / 17 gepijpt poging tot sex lukte niet, gezeten aan haar borsten
jongen van 16 aan haar borsten gezeten
jongen van 15 met haar geschuurd
Jongen van 18 aan haar borsten gezeten en gerookt bij hem

Vriendin heeft dit me verteld over haar wat ze heeft gedaan voor mij.
Ik heb nu wel al 8 maandjes verkering en ben super gelukkig maar soms erger ik me hier een beetje aan..
Wat vinden jullie van wat ze heeft gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2011, 21:31
Verwijderd
Nou ten eerste eerlijk. Ten tweede verleden moet je soms laten. Ze kan veranderd zijn ( was misschien ook een beetje experimentig )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 21:34
MarcA
MarcA is offline
Eeehm ja, als ik heel eerlijk ben, vind ik het al wel een beetje veel dat als ze 15 is ze dit allemaal gedaan heeft. Maar waar je blij mee mag zijn is dat ze nog niet echt seks met iemand gehad heeft.
Ik kan me voorstellen dat je er een beetje over in zit, maar praat er met haar over. Vraag waarom ze het gedaan heeft en of ze het weer zou doen. En vecht er wel echt voor he? 8 maanden is niet niks, zou willen dat ik het er al op had zitten
En dan alsnog als je gelukkig met haar bent, who cares wat ze voor jou heeft gedaan?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 21:58
vinnie15
vinnie15 is offline
Ja het is soms beetje lastig als je er aan denkt en dan word ik soms boos op haar en dan heb ik achteraf weer spijt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 22:00
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Moet zij weten, is al gebeurd, niks meer aan te doen.
Ze is vast wel veranderd, zo niet (want het klinkt best wel sletterig), dan merk je dat gauw genoeg.
Ze is vast een hele lieve vriendin voor je, dus maak het niet kapot door iets wat al lang is gebeurd, zet je er maar overheen, je kan toch niet tijdreizen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 22:04
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Wat is er zo erg aan schuren?
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 22:04
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
uiteindelijk moet je er toch aan wennen dat iemand seksuele handelingen heeft verricht voordat diegene bij jou kwam I guess, hoewel ik zelf wel een beetje neurotisch zou worden van dit ietwat 'sletterige' gedrag.

overigens heb je dit ook al op seksualiteit staan en dubbel posten mag niet.
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 13:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Deze staat al op seks en ik kan hem niet mergen denk ik.

Edit: nope.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 14:12
Verwijderd
Het is wel erg veel voor een vijftienjarig meisje, maar wees blij dat ze nog geen sex heeft gehad en hier eerlijk over is.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 14:35
Verwijderd
Ben ik nou de enige die het vreemd vindt dat hij hier zo mee zit? Het is niet alsof ze met Jan en alleman in bed heeft gelegen of zo. Daarbij ga ik ook niet tot in de details tegen toekomstige vriendjes vertellen wat ik allemaal met wie uit heb gespookt, maar als het gesprek er wel op komt en daarna gaan ze het tegen me gebruiken, dan kunnen ze meteen oprotten.

@TS: Op een gegeven moment kom je op een punt waarop bijna ieder meisje wel eens eerder iets met anderen heeft gedaan en daar moet je gewoon mee leren omgaan. Je kunt moeilijk een probleem maken van het feit dat ze voor jou ook een leven heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 16:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ben ik nou de enige die het vreemd vindt dat hij hier zo mee zit? Het is niet alsof ze met Jan en alleman in bed heeft gelegen of zo. Daarbij ga ik ook niet tot in de details tegen toekomstige vriendjes vertellen wat ik allemaal met wie uit heb gespookt, maar als het gesprek er wel op komt en daarna gaan ze het tegen me gebruiken, dan kunnen ze meteen oprotten.

@TS: Op een gegeven moment kom je op een punt waarop bijna ieder meisje wel eens eerder iets met anderen heeft gedaan en daar moet je gewoon mee leren omgaan. Je kunt moeilijk een probleem maken van het feit dat ze voor jou ook een leven heeft gehad.
Helemaal mee eens! Zeker als je vijf of zes jaar verder bent en dan nog bij elkaar bent dan lach je om deze vraag, want normaliter heeft eenieder wel wat sex/zoen ervaring op gedaan met exen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 20:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Aan haar borsten gezeten, gerookt bij hem, met hem geschuurd.. Ik weet niet, maar vind dit allemaal echt niet zo boeiend.. Kan aan mij liggen maar.. Het enige in mijn ogen 'echte' wat er staat is met die jongen van 16-17, pijpen en poging tot seks. Maar dat is 1 jongen, dus.. Tsja, ze is misschien wat vroeg maar ik denk dat je het veeeeel erger maakt dan het is!

Je zegt dat je je eraan ergert.. Maar wat wil je dat ze er nu nog aan doet dan??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 20:25
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 09:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 17:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 17:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:33
Liefde & Relatie vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt
Jij-Jij
123 30-06-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.