Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 20:37
shy girl
shy girl is offline
hai mensen, ik weenie of k het op dit forum erover mag hebben, maar kzal het zo kort mogelijk proberen te zegge..
ik am nu ongeveer anderhalf jaar.soms een maand nie soms iedere week..ligt er maar net aan wat ik meemaak en hoe k me voel..het lijkt alsof er voorlopig geen eind aan komt..de wil is er nie helemaal..mn psych zegt ook da t het bij mezelf begint ze heeft er alles aan gedaan ( geprobeerd in ieder geval) om het te stoppe, ti s wel vaak minder ma toch vind ik dat ik ookw eer nie zo kan doorgaan.. maar de vraag is of ik nu door moet gaan met therapie want mn psych is zwanger en volgens haar en nogeen therapeut ben ik klaar om daar weg te gaan en kan i khet alleen..maar kheb het gevoel dat dat nie werkt maar toch weer wel omda k er met niemand over kan praten in mn vriendenkring ofzo..maarja wat heb ik aan therapie als het toch nie werkt..??? misschien heeft iemand tips ofzow wat ik kan doen? alvast thnxxxx
Advertentie
Oud 29-07-2003, 20:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
shy girl schreef op 29-07-2003 @ 21:37:
hai mensen, ik weenie of k het op dit forum erover mag hebben, maar kzal het zo kort mogelijk proberen te zegge..
ik am nu ongeveer anderhalf jaar.soms een maand nie soms iedere week..ligt er maar net aan wat ik meemaak en hoe k me voel..het lijkt alsof er voorlopig geen eind aan komt..de wil is er nie helemaal..mn psych zegt ook da t het bij mezelf begint ze heeft er alles aan gedaan ( geprobeerd in ieder geval) om het te stoppe, ti s wel vaak minder ma toch vind ik dat ik ookw eer nie zo kan doorgaan.. maar de vraag is of ik nu door moet gaan met therapie want mn psych is zwanger en volgens haar en nogeen therapeut ben ik klaar om daar weg te gaan en kan i khet alleen..maar kheb het gevoel dat dat nie werkt maar toch weer wel omda k er met niemand over kan praten in mn vriendenkring ofzo..maarja wat heb ik aan therapie als het toch nie werkt..??? misschien heeft iemand tips ofzow wat ik kan doen? alvast thnxxxx
Haaj shy girl!

Een goudentip heb ik niet... *helaas*

Is het overigens misschien een idee om een andere vorm van therapie uit te proberen? Een therapie waar je wel baad bij habt? In principe heb je niet veel te verliezen... (...)
in ieder geval veel succes toegewenst!

Joyce
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-07-2003, 20:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-07-2003 @ 21:50:
Haaj shy girl!

Een goudentip heb ik niet... *helaas*

Is het overigens misschien een idee om een andere vorm van therapie uit te proberen? Een therapie waar je wel baad bij hebt? In principe heb je niet veel te verliezen... (...)
in ieder geval veel succes toegewenst!

Joyce
P.S. mijns inziens mag je wel over 'a.m.' praten, zolang je niet uitvoerig beschrijft op welke manier je jezelf pijnigt e.d.
Daar is in dit geval geen sprake van...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-07-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 29-07-2003 @ 21:53:
P.S. mijns inziens mag je wel over 'a.m.' praten, zolang je niet uitvoerig beschrijft op welke manier je jezelf pijnigt e.d.
Daar is in dit geval geen sprake van...
Het onderwerp am is niet toegestaan op het forum. Je mag wel je problemen vertellen, maar verder niet uitwijden over am of wat dan ook. Ik geloof dat het in deze topic niet het hoofdonderwerp is, voorlopig blijft ie dus iig open.
Oud 29-07-2003, 22:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wat ik begrijp uit jou verhaal, is dat de therapie alleen helpt in de vorm van, dat je je verhaal kwijt kan en niet dat je ook stopt of iig minder am't.
nu heb je er een psycholoog voor. maar als het jou vooral helpt je verhaal kwijt te kunnen kan je volgens mij ook naar een maatschappelijk werker gaan om te praten.
dan heb je iemand.
tja, ik weet het niet.
vraagje: hoelang volg je die therapie al?
je kan namelijk niet verwachten dat zoiets na een paar maanden al gelijk helpt

succes ermee, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 30-07-2003, 13:42
gothicje
gothicje is offline
als je therapie niet helpt kan je gewoon stoppen en eventueel op zoek gaan naar een andere vorm
en als jij voelt dat je het nog niet alleen kan moet je hun dat gewoon duidelijk maken het is ten slotte jou leven en je weet het meest van jezelf hoe je je voel
doe wat jou het beste lijkt...
__________________
since you've been gone
Oud 11-01-2004, 01:59
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hoe kan de psych in vredesnaam zeggen dat het ok is om te stoppen.
ik bedoel, je amt nog, dat is al reden om niet te stoppen met therapie.
Je doet het zo goed, en je klimt steeds hoger op. ophouden is nu niets dat jou ligt als je het mij vraagt...ook al hebben we al een jaar geen 'echt' contact.... 'k geloof niet dat stoppen met therapie veel goeds zal brengen.
Wanneer je amt is er zo ie zo iets 'niet ok', probeer het haar te zeggen of te schrijven (iets dat je zo goed kan!).

[sorry voor het late bericht]
en block me maar fb'en als het de moeite waard is....like i care...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 11-01-2004, 02:02
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
btw. take care shy girl. you're not thát shy anymore

sweet dreams


beesje
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 11-01-2004, 08:52
Verwijderd
De pmfunctie is er niet voor niks gekomen: Je kunt iemand ook een pm of een mailtje sturen, lijkt me, hier hoef je een topic van bijna een half jaar oud niet voor te uppen. (Ook omdat er in dat half jaar misschien al weer erg veel veranderd is in haar situatie.)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #127!
Verwijderd
497 02-05-2008 23:55
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117
indigo
497 05-01-2008 18:56
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32
Psychologie Wat als anderen zeggen dat je ziek bent...
Sterretje*
18 21-06-2004 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.