Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 22:45
Verwijderd
Ik merk het de laatste tijd eigenlijk steeds meer, als mensen iets zeggen of iets doen wat ik niet kan hebben staan ze meteen in mijn ogen in het negatieve beeld en hoef ik ze niet meer te spreken eigenlijk..

Mensen die ik vertrouw en waar ik goed bevriend mee ben en heel erg belangrijk voor me zijn haat ik heel erg en ik hoef ze echt niet meer te spreken...

Nu hoeft niet iedereen altijd aardig tegen mij te zijn ofzo maar soms slaat het gewoon in 1x helemaal om .. herkent iemand dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 22:49
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Nee, niet echt om eerlijk te zijn...

Mijn beste vrienden heb ik gemaakt vanaf de middelbare school en ik heb eigenlijk met geeneen ruzie gekregen...

:/

Basisschool had ik niet superveel vrienden, vooral omdat ik toen heel erg andere (te serieuze) instelling had. Ik was ook wat slimmer dan de meesten.

Middelbare school maakte het niveau wat gelijker.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yup ik ken dit wel

ik haat mijn vriendin nog steeds
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:17
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-01-2004 @ 23:45:
Ik merk het de laatste tijd eigenlijk steeds meer, als mensen iets zeggen of iets doen wat ik niet kan hebben staan ze meteen in mijn ogen in het negatieve beeld en hoef ik ze niet meer te spreken eigenlijk..

Mensen die ik vertrouw en waar ik goed bevriend mee ben en heel erg belangrijk voor me zijn haat ik heel erg en ik hoef ze echt niet meer te spreken...

Nu hoeft niet iedereen altijd aardig tegen mij te zijn ofzo maar soms slaat het gewoon in 1x helemaal om .. herkent iemand dit?
Herken ik best wel heel erg. Alleen ik sta dan nog best open voor die mensen als ze me willen spreken. Misschien ben ik dan niet zo enthousiast.
Maar het voordeel is ook weer dat als ze dan weer iets (kleins) leuks doen, ik dat slechte ook weer meteen vergeten ben.
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:23
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Idd, ken ik wel...maar dit is steeds van tijdelijke duur.
Meestal kan ik er dan later opnieuw mee opschieten.
Als dit niet zo is, komt het gewoon dat ik niet genoeg belang aan deze persoon hecht.(je kent het wel, van die mensen met wie je wel kan praten, maar feitelijk niet erg nauw aan het hart liggen)
Met de beste vrienden komt het dus steeds goed.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 06:41
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Droyd schreef op 10-01-2004 @ 00:23:
*knip*
Ja, zoiets
Is te lui om het voor haarzelf te typen...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 08:40
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Gelijk haten is wel weer een enorme omslag...

Ik ken het wel een beetje, maar dan minder erg, denk ik.


>> L&R btw.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:04
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Haten is inderdaad een groot woord, maar het is wel zo dat mijn 'gevoelens' voor bepaalde mensen zeer snel beïnvloed worden. Iemand waarmee ik het op het ene moment ontzettend goed kan vinden, hoeft vaak maar iets kleins verkeerd te doen of ik denk al veel negatiever over die persoon en ga twijfelen aan de vriendschap met diegene.
Op zich een slechte eigenschap, dat weet ik, maar er is helaas zo weinig aan te doen.
Gelukkig ben ik dan ook wel weer zo dat ik wel contact houd met degene waar ik op dat moment wat negatiever over denk zodat het ook eigenlijk altijd wel weer goed komt omdat het dan wél weer gezellig is of dat ik merk dat diegene toch wel te vertrouwen is en ik goed met hem of haar kan praten.
Vaak ben ik ook 'boos' op iemand zonder dat ik het laat merken omdat ik diep van binnen weet dat het onredelijk is dat ik zo over de persoon in kwestie denk.

@Evatjuhhh: als jij die personen écht haat, waarom noem je het dan vrienden... je zegt dat ze belangrijk voor je zijn, maar misschien zijn ze belangrijk voor je omdat je gewoon vrienden nodig hebt. Als je nou eens minder met ze om zou gaan en zou proberen nieuwe vrienden te maken, wie weet dat je het daar wel veel beter mee kan vinden en die personen niet haat!?
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:40
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik kan het meisje op wie ik verliefd ben regelmatig niet uit staan en soms kan ze niks fout doen. Is wel een beetje standaard
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:47
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 10-01-2004 @ 12:04:
Haten is inderdaad een groot woord, maar het is wel zo dat mijn 'gevoelens' voor bepaalde mensen zeer snel beïnvloed worden. Iemand waarmee ik het op het ene moment ontzettend goed kan vinden, hoeft vaak maar iets kleins verkeerd te doen of ik denk al veel negatiever over die persoon en ga twijfelen aan de vriendschap met diegene.
Op zich een slechte eigenschap, dat weet ik, maar er is helaas zo weinig aan te doen.
Gelukkig ben ik dan ook wel weer zo dat ik wel contact houd met degene waar ik op dat moment wat negatiever over denk zodat het ook eigenlijk altijd wel weer goed komt omdat het dan wél weer gezellig is of dat ik merk dat diegene toch wel te vertrouwen is en ik goed met hem of haar kan praten.
Vaak ben ik ook 'boos' op iemand zonder dat ik het laat merken omdat ik diep van binnen weet dat het onredelijk is dat ik zo over de persoon in kwestie denk.
Het lijkt wel alsof je voor mij spreekt. Ik heb/doe precies hetzelfde
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:59
Verwijderd
Puberteit, heet zoiets. Groei je als het goed is vanzelf overheen .
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 13:59:
Puberteit, heet zoiets. Groei je als het goed is vanzelf overheen .
Ik wilde het ook net zeggen:

Welcome to puberty
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:13
L*c
Avatar van L*c
L*c is offline
k snap wat je bedoeld
__________________
ya tebya lyublyu
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 12:59:
Puberteit, heet zoiets. Groei je als het goed is vanzelf overheen .
idd ja, gaat wel over hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:38
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik denk niet dat ik dat heb. Maar ik heb dus in mijn klas een meisje wie ik erg mag en waar ik ook goed mee kan opschieten. En twee weken terug had ze ruzie met een andere meisje en toen begon ze ook opeens raar tegen mij te doen. Niet meer praten enzo. Vond ik wel ontzettend sneu van d'r, maar ik kan snel iemand haten, en na de vakantie was het weer over dus geen probleem meer. Maar het enige is dat ik haar niet zo snel meer zal vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-01-2004 @ 23:45:
herkent iemand dit?
Ja. Als slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:38
Lief muisje
Avatar van Lief muisje
Lief muisje is offline
Ik erger me vooral de laatste tijd heel erg
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 11:00
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
had ik ook last van toenk net zo oud was... ligt aan de leeftijd, gaat wel over...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 12:32
Verwijderd
Jawel, bij sommige mensen verschilt het per dag... , en dat kan aan van alles liggen, maar soms stoor ik mij er zo aan, dat ik denk: ahhh, jij krijgt geen aardig woord mee van mij.

Maar 'haten' , nee..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:01
choups
Avatar van choups
choups is offline
Zoiets flikte een van mijn goeie vrienden gister
Opeens stoor ik haar, weet niet waarom, zei ook niet .
Is heel pijnlijk dat wel
__________________
altijd feest
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:07
Snoopy=]
Avatar van Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-01-2004 @ 23:45:


Mensen die ik vertrouw en waar ik goed bevriend mee ben en heel erg belangrijk voor me zijn haat ik heel erg en ik hoef ze echt niet meer te spreken...

Je kunt toch niet iemand hate...... en belangrijk voor je late zijn?
En hoe kun je nou bevriend zijn met iemand die je haat.......

sorry maar ik snap dit stukje niej
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:54
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Ik heb nu vette ruzie met mijn (al 7 jaar!!) "beste" vriendin.

zou was ong. 8 weken geleden boos op mij (dat had ik via via gehoord) en deed ook vaag tegen mij, ik heb haar gevraagd waarom ze boos was, bleek dat zij mij arrogant vond!! mijn allerbeste vriendin vind je arrogant!! dat kom je ook niet leke dag tegen!! maar ik probeer het weer goed te maken, maar dan opeens vertelt ze dingen over een andere goede vriendin van haar en mij en heb ik zoiets van: nu mag jij es een keertje aardig doen en het oplossen, ik loop niet meer achter je aan!!!

toen heeft ze begin deze week (eindelijk) een mail gestuurd met de vraag waarom ik boos was, nd\adat ik het een uitgelegd had negeerde ze mij opeens helemaal voor 200%, ik snap haar niet!!¿¿
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.