Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2013, 21:28
Verwijderd
Het is tijd voor weer eens een kwaliteitstopic van biesloak.

Ik heb dus een weekje geleden een leuk meisje leren kennen op internet. Ze heeft echt alles wat ik zoek in een meid en zelfs meer!!! We hebben dus de afgelopen week zitten appen/chatten noem maar op. Ik heb haar na 2/3 dagen al gevraagd of ze wou afspreken en dat vond ze prima. Stelden we maandag voor (morgen dus) en we hadden nog geen concrete afspraak gemaakt alleen dat het morgen zou zijn

Nu wil ik dus een concrete afspraak maken , maar telkens als ik er over begin doet ze alsof ze helemaal vergeten is dat we morgen gaan afspreken en als ik zeg van we gaan morgen toch afspreken.... Zegt ze van ja wat dan :')

Dus ja ik heb haar geappt van hoelaat gaan we dat nou precies doen en waar wanneer etc. Heb alleen geen reactie... Sinds 7 uur niet meer

Dus ja wat wil ze nou? Wil ze wel of wil ze niet?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2013, 21:38
Verwijderd
vraag het aan haar of ze wel wil afspreken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:46
Verwijderd
Ik heb het vandaag al gevraagd en ze zei ja , maar nu doet ze dus oppeens zo...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 09:10
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Er vanuit gaande dat ze je wél ziet zitten, want ze kan natuurlijk ook zo doen omdat ze je niet ziet zitten:

Je pretendeert initiatief te nemen, maar doet dat vervolgens niet. Je vraagt aan háár of jullie morgen afspreken (logisch), en daarna waar, wat en hoe.
Persoonlijk vind ik dat onaantrekkelijk. Dan moet ik alles gaan verzinnen terwijl jij me mee uit vraagt.
Ik zou gewoon zeggen: Zullen we morgen afspreken om (tijdstip) (locatie)?
Als ze dan nog steeds vaag is, is het duidelijk dat ze je niet wil.
Nu kan het nog zo zijn dat het haar ergert dat zij alles moet verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 09:33
Verwijderd
Ze wil waarschijnlijk niet afspreken maar durft dat niet te zeggen. Als je zekerheid wilt, zou ik inderdaad eens een concreet voorstel sturen. Als ze alleen maar reageert met "dan kan ik niet" zonder dat ze aangeeft wanneer ze wel kan, dan weet je ook al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 09:40
Verwijderd
Zij wil het contact zoals het nu is, online geklets, jij wil IRL contact. Beetje als knuffelen en seks. Als zij toch geen seks wil, ga dan niet oneindig knuffelen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 09:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze wil waarschijnlijk niet afspreken maar durft dat niet te zeggen. Als je zekerheid wilt, zou ik inderdaad eens een concreet voorstel sturen. Als ze alleen maar reageert met "dan kan ik niet" zonder dat ze aangeeft wanneer ze wel kan, dan weet je ook al genoeg.
Citaat:
Zij wil het contact zoals het nu is, online geklets, jij wil IRL contact. Beetje als knuffelen en seks. Als zij toch geen seks wil, ga dan niet oneindig knuffelen
Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 14:07
Verwijderd
Het ging niet door
Helaas
Nu ben ik sad
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 22:38
Padzorz
Padzorz is offline
Stuur haar gewoon: "Kijk, laten we (dag) afspreken. Ik wil gaan (activiteit) met jou."
Vrouwen vinden het aantrekkelijk als de man de leiding neemt en zelf dingen voorstelt om te doen. Neemt veel druk van haar weg, moet ze zich alleen maar thuis liggen afvragen en stressen wat ze moet aandoen.
Als ze niet reageert of twijfelt dan moet je haar gewoon laten vallen en een andere zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 22:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"Ik heb dus een weekje geleden een leuk meisje leren kennen op internet."
Je kent haar een week, dus het is niet zo heel vreemd dat ze nu niet met je wil afspreken. Natuurlijk is het jammer en flauw dat ze eerst zei wel te willen afspreken, maar waarschijnlijk wilde ze je ook niet compleet afwijzen. Als ik me even in haar verplaats kan ik me best voorstellen dat ze (nog) niet af wil spreken met iemand die ze nog niet zo lang kent. Houdt contact, geef haar wat tijd en probeer dan nog eens of ze iets af wil spreken (tip: doe een concreet voorstel!).
Als jij haar leuk genoeg vind heb je die extra week of weken alleen online contact er vast wel voor over. En mocht het toch tegenvallen ben je weinig slechter af als wanneer je nu de hoop opgeeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 09:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
"Ik heb dus een weekje geleden een leuk meisje leren kennen op internet."
Je kent haar een week, dus het is niet zo heel vreemd dat ze nu niet met je wil afspreken. Natuurlijk is het jammer en flauw dat ze eerst zei wel te willen afspreken, maar waarschijnlijk wilde ze je ook niet compleet afwijzen. Als ik me even in haar verplaats kan ik me best voorstellen dat ze (nog) niet af wil spreken met iemand die ze nog niet zo lang kent. Houdt contact, geef haar wat tijd en probeer dan nog eens of ze iets af wil spreken (tip: doe een concreet voorstel!).
Als jij haar leuk genoeg vind heb je die extra week of weken alleen online contact er vast wel voor over. En mocht het toch tegenvallen ben je weinig slechter af als wanneer je nu de hoop opgeeft.
Dit. Hou gewoon wat contact de komende tijd. Zie hoe het gaat. Heb geen verwachtingen verder. Dan is het gewoon gezellig, en mocht ze later wel willen afspreken kun je altijd kijken wat er van komt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 14:14
Verwijderd
Oh ik had helemaal gemist dat dit pas een weekje speelde. Beetje creepy om meteen te willen afspreken maar goed. Hoe kun je nu weer sad zijn omdat iemand die je pas een paar dagen kent niet wil afspreken?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Oh ik had helemaal gemist dat dit pas een weekje speelde. Beetje creepy om meteen te willen afspreken maar goed. Hoe kun je nu weer sad zijn omdat iemand die je pas een paar dagen kent niet wil afspreken?
Ja oke t valt reuze mee :')
Maar ze heeft uitgelegd waarom en nu praten we weer zoals eerst
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 15:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat ze gewoon niet wil, maar niet goed weet hoe ze het moet zeggen.

Edit: ik had de laatste post gemist. Welke reden gaf ze?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 17:58
Verwijderd
Ze zei dat het ze te vroeg vond ja
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 01:04
Anoniemxx
Avatar van Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Hebben jullie al ens geskypet? Misschien is ze niet wie ze zegt dat ze is
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie al ens geskypet? Misschien is ze niet wie ze zegt dat ze is
Jawel meerdere keren zelfs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wil ze een relatie of...?
antonymous1234
5 11-07-2016 00:30
Liefde & Relatie Wat wil ze nou?
Quarles
6 04-04-2011 14:58
Liefde & Relatie Wat wil ze
killer_kamal
8 07-09-2010 16:59
Liefde & Relatie Wat wilt ze nou ?
Pazionate
3 09-11-2008 15:37
Verhalen & Gedichten God wat is ze mooi...
Soullar
12 21-06-2003 18:39
Liefde & Relatie gezoend, maar wat wil ze...
Kirk22
12 03-08-2002 22:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.