Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 12:07
robertoo
Avatar van robertoo
robertoo is offline
hardstikke leuke film vond ik, beetje een mengeling tusse the mummy (weet niet waarom maar de sfeer vond ik gewoon) en national treasure ( das dan weer logisch), zat gewoon goeie aktie in, beetje cliche verhaal maar toch weer leuk dat er 2 lijnen zijn die elkaar dan weer tegen komen. en die ZEER subtiele humor... daar moet je wel om lachen. wat vinden jullie???

hier de imdb link

Dirk Pitt (Matthew McConaughey) is een schatzoeker, beroemd en berucht om zijn ontdekkingen.

Voor een nieuwe opdracht zit Dirk in Lagos, Afrika. Onverwachts krijgt hij een munt in handen waar een historische legende aan verbonden is. Een legende waar hij al jarenlang door is geobsedeerd.

Hij weet zijn beste vriend Al Giordino (Steve Zahn) over te halen het mysterie op te lossen in Mali, één van de gevaarlijkste landen in Afrika. Al snel komen ze erachter dat het verhaal leidt naar wat de inheemse bevolking ‘Het Dodenschip’ noemt, een langverloren oorlogsschip met een onwaarschijnlijke geschiedenis en een geheime schat.

Onderweg ontmoeten de twee vrienden de mooie en uitmuntende dokter Eva Rojas (Penelope Cruz) die in hetzelfde gebied de bron van een dodelijke ziekte wil achterhalen. Ze moeten hun krachten bundelen om de gevaren van het gebied te overleven en de grote mysterieëen te ontrafelen.

Dirk, Al en Eva moeten vertrouwen op hun daadkracht, inventiviteit, heldhaftigheid én humor om het avontuur in de Sahara te trotseren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 15:12
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Wat een rot film.
Echt zo standaard verhaal
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 16:08
Nebula
Nebula is offline
Mèh. Ik wacht wel op Indiana Jones IV.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 16:20
robertoo
Avatar van robertoo
robertoo is offline
Citaat:
Nebula schreef op 21-06-2005 @ 17:08 :
Mèh. Ik wacht wel op Indiana Jones IV.
jah zeker, wie niet maar in de tussentijd is dit wel leuk om te zien vind ik.

over indiana jones IV gesproke:

Calista Flockhart, de vriendin van Harrison Ford, wordt ook op het witte doek de geliefde van de acteur. Het ziet er naar uit dat de 44-jarige actrice zijn vriendin gaat spelen in de nieuwe Indiana Jones film. Dit meldt de website Moviehole.net.

De 'Ally McBeal'-actrice laat weten erg geïnteresseerd te zijn in de rol. Vooral als ze haar 62-jarige vriend Ford 'flink onder handen kan nemen in een gevecht'. Op de vraag wat Harrison er van vindt als Flockhart zijn vriendin gaat spelen in de film zegt hij: "Ze moet haar eigen beslissingen nemen."

De ex-vriendinnen van het karakter Indiana Jones, gespeeld door de Amerikaanse actrices Kate Capshaw en Karen Allen, maken ook hun opwachting in de film. De opnames voor de film met de avonturier starten volgend jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kom op met dat plaatje!
perfectme
500 17-02-2006 12:30
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heluuuup ik zoek aardrijkskunde werkstuk Sahara
Kimmetje112
2 15-04-2004 17:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap bevrijd de Westelijke Sahara!
Sweet_Hadar
25 08-01-2004 17:10
Huiswerkvragen: Exacte vakken THE SAHARA DESERT---> HEEEL belangrijk, en waarschijnlijk weet je het wel!
dolores_temp
1 15-10-2001 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.