Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 19:08
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
Over twee weken mag ik eindelijk beginnen met creatieve therapie, maar stiekem vind ik het best wel spannend (lijkt me logisch ook)

jullie ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2005, 19:24
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Mijn ervaring: het hangt heel erg van de docent af hoe het is. Ik heb twee docenten gehad waarbij ik de ene heel erg leuk vond en het ook erg naar mijn zin heb gehad bij die, ik had ook meer inzet enzo waardoor het ook gewoon een stuk beter ging.
De andere docent was (en is) een dom wijf dat niks van mensen begrijpt (of iig zo doet ze tegen mij) en daar botste het sinds dat 1 mee. Daar was ik dan ook een stuk minder productief en een stuk geirriteerder.

Maar over het algemeen vond ik het creatieve gedeelte wel heel leuk steeds, alleen tja, de docent was soms wat minder. Bij ons was er veel afwisseling tussen groepsopdrachten en eigen invulling. We hadden ongeveer 1 op de 4 keer een groepsopdracht en de andere keren eigen invulling. De groepsopdrachten waren steeds erg verschillend. Er waren ook jongeren die ook nog individuele opdrachten kregen maar ik heb zelf bijna alle individuele opdrachten geweigerd omdat het me niet leuk leek. De eigen invulling vond ik altijd erg fijn om te doen en was bij eigen invullings-opdrachten altijd erg productief.

Wij moesten altijd aan het eind van de les ons gemaakte werk laten zien en bespreken, dat vond ik altijd een vervelende gedeelte want ik wil mijn werk liever niet bespreken als ik er zelf niet tevreden over ben. Ook mochten wij nooit ons werk weggooien omdat zij vond dat we het toch moesten bewaren (alleen toen ik de laatste jeer creatief had mocht ik wel alles wat ik niet mooi vond verscheuren, echt zo fijn was dat)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 13:28
Verwijderd
Dr zijn al vaker topics over geweest.
Misschien kun je meer vinden via de zoekfunctie.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 17:40
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Ik studeer muziektherapie (onderdeel creatieve therapie) en ik vind deze manier van therapie geven heel efficient
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:21
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik heb al heel veel creatieve therapie gehad. Bij ons was het bijna altijd op individuele basis. Ik vond het meestal wel fijn om te doen, maar soms ook heel moeilijk. Ik heb ook het gevoel dat ik er veel aan heb gehad. Maar het ligt idd ook wel aan de docent of je er veel aan hebt. Want als we een invaller hadden vond ik het niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Creatieve Therapie richting Drama Amersfoort
Yvieliefie
3 17-03-2011 22:54
Studeren Creatieve Therapie richting Drama
Yvieliefie
0 17-03-2011 22:48
Studeren Creatieve Therapie.
Moow17
0 09-01-2010 15:02
Studeren pabo, creatieve therapie of sph?
sweetblondgirl
21 19-07-2005 23:21
Psychologie Creatieve therapie
Bren-
39 22-12-2004 20:18
Algemene schoolzaken Opleiding Creatieve Therapie
Black Bird
17 01-12-2002 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.