Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2006, 20:31
imyours
imyours is offline
Hey,

Ik zit met een probleem en wou graag even mijn verhaal kwijt en ben ook erg benieuwd wat anderen ervan vinden.
Ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden...

Sinds 1 maand is het uit met mijn vriend. En deze maand was een break het was dus niet echt uit, maar we besloten een maand afstand te houden, want dat wou mijn vriend graag zelf ben ik erg tegen break's en pauzes maar goed.
Nu is de ''break'' dus voorbij en ik had hem gemaild hoe hij nu over alles dacht enzo.
Ik kreeg van alles als antwoord terug, maar het kwam erop uit dat hij nog steeds twijfelde.
Nu wil hij dus van de week bij mij komen voor 2 dagen zodat we elkaar opnieuw leren kennen en om te kijken of de vond opnieuw overslaat.

Maar dat vind ik eigenljik onzin ik bedoel je gaat toch voor iemand of je doet het niet toch ?
Ik snap dat we het in het begin wat rustiger aan moeten doen, maar elkaar opnieuw leren kennen ?
Het is pas 1 maand uit!?
Maar goed als hij dus komt die 2 dagen wil hij dus ook blijven slapen en alles, maar hoe wil je dat doen als je met elkaar moet omgaan als vrienden ?
Ook zegt hij in de tijd dat wij elkaar ''opnieuw leren kennen'' leven we dus gewoon los van elkaar we mogen doen en laten wat we willen.... dus ook met ander meiden of jongens zoenen als je dat zou willen?
Sorry maar dit vind ik allemaal erg raar klinken hoor.
Ik hou nog zoveel van hem het liefste zou ik gewoon voor hem gaan maar dat hele idee erachter vind ik maar niks.
Hoe denken jullie erover en wat zou je doen als je in mijn schoenen stond ?
Moet ik ermee instemmen of kan ik hem maar beter uit mijn hoofd zetten ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2006, 20:54
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik zou geen energie in zo'n jongen steken
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 20:59
imyours
imyours is offline
Tja ging dat maar zo makkelijk ''zucht''
Ik hou gewoon nog teveel van hem...
En als ik eraan denk dat ik nog kans maak bij hem lijk ik wel gek om die kans niet te grijpen toch?
Maar aan de andere kant lijkt het wel alsof hij mij zo ook kan gaan gebruiken ?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 20:59
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als je het zelf onzin vindt waarom stem je er dan in eerste instantie al mee in?

Ik vind het ook maar een vreemde zaak en ben ook geen voorstander van dit soort vage omslachtige oplossingen waar toch alleen maar gezeik van komt. Op het moment dat hij zoiets debiels voorsteld twijfelt hij toch al aan de relatie en denk ik dat het het beste is om er dan meteen een punt achter te zetten.

Ik zou hem confronteren met hetgeen je hier hebt gepost en hem vragen om duidelijkheid. Als je die niet krijgt dan zou ik er een eind aan maken want hier schiet je gewoon geen fuck mee op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:01
imyours
imyours is offline
Ik heb ermee ingestemt, omdat ik hem niet kwijt wil en nog zoveel van hem hou...
En hij had veel problemen met zichzelf en hij wou dat allemaal voor hem op een rijtje zetten. Ik ben er ook nooit voor geweest want vaak komt er idd alleen maar gezeik van (zo zie je maar weer). maar door zijn problemen werd het toch een ander verhaal....
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Problemen of niet, als hij een maand de tijd neemt om na te denken, mag je toch wel van hem verwachten dat hij ook iets nuttigs met die tijd heeft gedaan en jou duidelijkheid en een antwoord kan geven. Óf hij gaat voor je, óf niet. Maar dan moet hij niet met van die vage omslachtige regeltjes en probeerseltjes komen en voorzichtig roepen dat hij het misschien wel weer wil gaan proberen, maar tevens ook complete vrijhgeid wil met anderen. Wat heb je daar nou aan??

Tuurlijk snap ik best dat je alles voor die jongen over hebt als je nog zoveel van hem houdt en hem persé niet kwijt wil. Maar dat betekent niet dat je zomaar alles moet toelaten, want dan is het hek van de dam. Stel duidelijk je eigen grenzen, vraag om duidelijkheid en als hij je dat niet kan geven, dan moet je daar zelf maar voor zorgen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Zijn probleem kan maar beter de moeite waard zijn geweest om jou in zulke grote onzekerheid te laten.

Verder is iemand die met zulke omslachtige oplossingen aan komt zetten volgens mij niet helemaal goed bij zijn hoofd. Je weet toch wel of je om iemand geeft of niet of ligt dit nu aan mij? Ook snap ik niet helemaal wat zijn persoonlijke problemen met jullie relatie te maken hebben maar ik ken verder de details niet dus daar ga ik verder ook niet over oordelen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het maar een zeer vreemde situatie vind waar ik zelf in ieder geval niet mee in zou stemmen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:13
imyours
imyours is offline
Hij kwam met deze oplossing, omdat hij bang is dat het anders te snel gaat.
In het begin van onze relatie ging alles namelijk heel snel en hadden we weinig tot geen contact met anderen...
Dat was natuurlijk ook niet goed vandaar dat hij het nu op deze manier wil.
Want in onze relatie hadden we geen eigen leven meer...
Maar dan ook helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:19
Verwijderd
Ik zal het even voor je vertalen naar mannentaal. Hij ziet je niet meer zitten, maar wil nog wél altijd iets te neuken hebben. Daarom kiest hij deze vage middenweg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:21
imyours
imyours is offline
En daar heeft hij 2 uur reizen voor over ??
Dan kan hij toch ook wel voor een meisje uit de kroeg kiezen bij hem in de buurt ?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:21
Mooneh
Avatar van Mooneh
Mooneh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2006 @ 22:19 :
Ik zal het even voor je vertalen naar mannentaal. Hij ziet je niet meer zitten, maar wil nog wél altijd iets te neuken hebben. Daarom kiest hij deze vage middenweg.


Eh, ja. Dat klopt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
imyours schreef op 02-01-2006 @ 22:13 :
Hij kwam met deze oplossing, omdat hij bang is dat het anders te snel gaat.
In het begin van onze relatie ging alles namelijk heel snel en hadden we weinig tot geen contact met anderen...
Dat was natuurlijk ook niet goed vandaar dat hij het nu op deze manier wil.
Want in onze relatie hadden we geen eigen leven meer...
Maar dan ook helemaal niet.
Dan kan ik wel begrijpen dat hij een beetje afstand wil nemen en het allemaal wat rustiger aan kan doen. Alleen ik blijf het vreemd vinden dat hij een maand 'pauze' wou inlassen. Het moet toch wel mogelijk zijn om hier een normale oplossing voor te vinden?

Je kan bijvoorbeeld met hem afspreken om hem 3 x per week te zien. Doordeweeks 2 dagen en op de zondagen ofzo. Dan heb je 3 doordeweekse dagen voor jezelf en de zaterdag om te stappen. Dan ga je bijvoorbeeld vrijdag met hem stappen en zaterdag met vriendinnen.

Hiermee hebben jullie allebij wat meer tijd voor jezelf wat zeker wel nodig is in een relatie. Je wilt immers niet heel de dag op mekaars lip zitten. Dan kan ik me best voorstellen dat je daar knettergek van wordt.

Maar nogmaals met de oplossing die er nu is zou ik absoluut geen vrede hebben. Je weet nu totaal niet waar je aan toe bent terwijl jij wel weet wat je wilt. Dit lijkt me absoluut niet de bedoeling.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
imyours schreef op 02-01-2006 @ 22:01 :
Ik heb ermee ingestemt, omdat ik hem niet kwijt wil en nog zoveel van hem hou...
Waarom wil je hem niet kwijt als hij zo weinig toekomstperspectief geeft in jullie relatie?

En waarom hou je van iemand die vage regeltjes en omgangsvormen verzint om jou als neukmateriaal te houden zonder al dat relatiegedoe eromheen?

Als je antwoord weet te verzinnen op deze vragen snap je ook meteen dat je er niet mee moet instemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:31
imyours
imyours is offline
Bedankt wammus voor je reactie

Alleen het probleem is ik loop sowieso 4 of 5 dagen per week stage dus dat gaat al niet daarbij moet hij 2 uur rijden voordat hij bij mij is en blijft hij vaak 2 dagen.
Wat dus vaak in het weekend is....
Daardoor is het bij ons denk ik ook mis gelopen.
Omdat we dan altijd in het weekend bij elkaar zijn want doordeweeks hebben we het beiden te druk.
Dus dan moet ik hem denk ik maar minder zien ik zal het eens aan hem voorstellen want ik ben al dat vage gedoe nu wel meer dan zat!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:35
imyours
imyours is offline
Citaat:
N00dles schreef op 02-01-2006 @ 22:29 :
Waarom wil je hem niet kwijt als hij zo weinig toekomstperspectief geeft in jullie relatie?
- Simpel omdat we die break namen vanwege zijn problemen die wou hij eerst allemaal op een rijtje zetten. En nu wil hij langzaamaan het contact weer opbouwen. Daarbij hou ik nog zielsveel van hem en wil hem gewoon niet meer kwijt. Als jij ooit zielsveel van iemand gehouden hebt snap je vast wle wat ik bedoel.

En waarom hou je van iemand die vage regeltjes en omgangsvormen verzint om jou als neukmateriaal te houden zonder al dat relatiegedoe eromheen?
- Jullie maken ervan dat hij mij als neukmateriaal wil gebruiken, maar ik heb hem gezegt dat ik geen seks met hem wil in geen enkele vorm als hij bij mij komt ( daar heb ik nog geen reactie op ik had hem gemaild). En we gaan nu juist kijken of we nog een relatie kunnen opbouwen.

Als je antwoord weet te verzinnen op deze vragen snap je ook meteen dat je er niet mee moet instemmen.
- Nou ik heb antwoord gegeven op je vragen en weet nog steeds niet waarom ik er nou niet meer zou moeten instemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
imyours schreef op 02-01-2006 @ 22:21 :
En daar heeft hij 2 uur reizen voor over ??
Dan kan hij toch ook wel voor een meisje uit de kroeg kiezen bij hem in de buurt ?
Ja, dat kan, maar dat kost je ook minstens twee uur en je hebt zeker niet altijd succes.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:40
imyours
imyours is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2006 @ 22:38 :
Ja, dat kan, maar dat kost je ook minstens twee uur en je hebt zeker niet altijd succes.
Haha nee dat is waar, alsof je met je ex wel altijd succes hebt
Overal kan het fout gaan of anders gaan dan je verwacht of hoopt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
imyours schreef op 02-01-2006 @ 22:31 :
Bedankt wammus voor je reactie

Alleen het probleem is ik loop sowieso 4 of 5 dagen per week stage dus dat gaat al niet daarbij moet hij 2 uur rijden voordat hij bij mij is en blijft hij vaak 2 dagen.
Wat dus vaak in het weekend is....
Daardoor is het bij ons denk ik ook mis gelopen.
Omdat we dan altijd in het weekend bij elkaar zijn want doordeweeks hebben we het beiden te druk.
Dus dan moet ik hem denk ik maar minder zien ik zal het eens aan hem voorstellen want ik ben al dat vage gedoe nu wel meer dan zat!
Je zal zelf naar een goede compromis moeten zoeken. Wat ik noemde waren alleen maar wat voorbeelden die je zelf maar een beetje naar je eigen situatie moet ombuigen.

owieso lijkt het me dat hij echt wel wat om je geeft als hij er 2 uur reistijd voor over heeft om 2 dagen bij je te zijn. Mischien dat dit in een later stadium van je relatie (of mischien nu al ik ken die gast natuurlijk niet en ik speculeer ook maar een end heen. ) ook een probleem kan gaan vormen want echt ideaal is het natuurlijk niet.

Kan je niet proberen om een doordeweekse dag vrij te nemen van je stage en op zaterdagen te gaan werken? Dan kan je het een beetje spreiden. Alleen zit je dan wel met de 2 uur reistijd maarja daar valt ook wel wat op te bedenken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2006, 21:42
imyours
imyours is offline
Tja maar hij kan alleen maar doordeweeks werken dus dan heeft het alsnog geen nut
En ik moet sowieso om het weekend werken dus veel blijft er dan niet over hé? helaas...
Maar ja ik zal maar veel met hem moeten praten en kijken hoe we het allebei naar onze zin kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:46
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Als je elkaar hooguit 2 dagen in de week ziet, kan er volgens mij geen sprake zijn van 'op elkaar uitgekeken raken' of 'het gaat te snel' of 'we hebben meer vrijheid nodig'. Dat zijn dan stuk voor stuk fabeltjes die volgens mij verhullen dat hij het wil uitmaken, maar dat niet over zijn lippen krijgt, en het dan maar op deze manier laat doodbloeden.

Natuurlijk begrijp ik je verder wel. Hij heeft op dit moment alle kaarten in de hand. En jij wil de weinige kansen die je nog krijgt best met twee handen grijpen. Ik zou net hetzelfde doen, en achteraf tegen iedereen die het horen wil beginnen zeuren dat het eigenlijk helemaal nergens op slaat.

Maar hij heeft ondertussen al een maand gehad om alles op een rijtje te zetten. Blijkbaar is daar niks uitgekomen. Waarom zou dat nu plots wel lukken? Ik zou zeggen: laat 'm komen, maak het uit, drink samen een tas thee en ga dan een avondje monopoly spelen of zoiets. Veel meer zal er op den duur toch niet meer inzitten.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:47
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Precies.

Met een beetje overleg kan je een heel eind komen. Laat in ieder geval wel heel duidelijk merken dat je het hier niet mee eens bent en dat hij een keuze zal moeten maken anders maak je het alleen nog maar moeilijker voor jezelf en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 02-01-2006 @ 22:46 :
Als je elkaar hooguit 2 dagen in de week ziet, kan er volgens mij geen sprake zijn van 'op elkaar uitgekeken raken' of 'het gaat te snel' of 'we hebben meer vrijheid nodig'. Dat zijn dan stuk voor stuk fabeltjes die volgens mij verhullen dat hij het wil uitmaken, maar dat niet over zijn lippen krijgt, en het dan maar op deze manier laat doodbloeden.

Natuurlijk begrijp ik je verder wel. Hij heeft op dit moment alle kaarten in de hand. En jij wil de weinige kansen die je nog krijgt best met twee handen grijpen. Ik zou net hetzelfde doen, en achteraf tegen iedereen die het horen wil beginnen zeuren dat het eigenlijk helemaal nergens op slaat.

Maar hij heeft ondertussen al een maand gehad om alles op een rijtje te zetten. Blijkbaar is daar niks uitgekomen. Waarom zou dat nu plots wel lukken? Ik zou zeggen: laat 'm komen, maak het uit, drink samen een tas thee en ga dan een avondje monopoly spelen of zoiets. Veel meer zal er op den duur toch niet meer inzitten.
Ja dat is ook een oplossing. Ik zou hier ook voor kiezen maarja als de TS liever de lange en pijnlijke weg wil dan heeft ze vast wel wat aan m'n tips.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:56
imyours
imyours is offline
Ja ik heb dan zeker wel wat aan je tips
Ik wil toch nog eerst met hem praten voor ik het definitief uitmaak of definitief voor hem kies, maar dan moet hij natuurlijk ook voor de volle 100% voor mij gaan.

En al murphy wat jij zei :

Als je elkaar hooguit 2 dagen in de week ziet, kan er volgens mij geen sprake zijn van 'op elkaar uitgekeken raken' of 'het gaat te snel' of 'we hebben meer vrijheid nodig'.

Ik neem aan dat je dat bedoelde tijdens de relatie ?
Hij woonde tijdens onze relatie bij mij in.. dus toen was dat niet zo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 22:29
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
imyours schreef op 02-01-2006 @ 22:56 :
En al murphy wat jij zei :

Als je elkaar hooguit 2 dagen in de week ziet, kan er volgens mij geen sprake zijn van 'op elkaar uitgekeken raken' of 'het gaat te snel' of 'we hebben meer vrijheid nodig'.

Ik neem aan dat je dat bedoelde tijdens de relatie ?
Hij woonde tijdens onze relatie bij mij in.. dus toen was dat niet zo.
Zo meende ik het inderdaad, maar ook wel een beetje naar de nabije toekomst toe.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 22:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
pyres schreef op 02-01-2006 @ 21:54 :
ik zou geen energie in zo'n jongen steken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2006, 09:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Wat een vaag gedoe allemaal.

Allereerst, waarom mailen jullie elkaar met de problemen. Wat is er gebeurd met de doodnormale conversatie. Krijg je meteen meer helderheid in zaken.

Ten tweede, jij mailde hem als eerst na een maand, behoort dat initiatief niet van hem te komen. Ik bedoel; hij wou de pauze, hij zeurt, mag hij toch ook weer bij jou aankloppen.

Ten derde; praktische bezwaren zouden NIET de doodslag voor een relatie mogen zijn, is dat het wel, dan kan ik je adviseren en nu mee te kappen.

Ten vierde: als ik het zo lees, dan komt het op mij over dat die jongen niets meer voor je voelt, niet meer verliefd is etc. Anders heb je namelijk geen maand nodig voor een break. Heb je dat wel nodig en je twijfelt dan nog na een maand, gaat die gast ook niet volledig voor je, zijn ze gevoelens weg en je kan het maar beter laten zo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 13:31
imyours
imyours is offline
Ik heb hem niet als eerste gemaild. Ik heb al eerder gezegt volgens mij ''we hebben wel contact gehouden wel weinig maar heel enkel een mailtje maar toch''.

En ik heb besloten dat ik hem wel laat komen, maar ik ben niks met hem van plan ik wil gewoon even praten en dat heb ik hem ook gezegt.
Ook wil ik hem vertellen dat ik absoluut niet met hem verder wil.
Want ik heb erover nagedacht en het werkt zo helemaal niet.
Als hij echt echt van me hield dan was hij wel eerder gekomen, dat weet ik zeker.
Hoe kut ik me er ook onder voel het is vast het beste.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
imyours schreef op 03-01-2006 @ 14:31 :
Ik heb hem niet als eerste gemaild. Ik heb al eerder gezegt volgens mij ''we hebben wel contact gehouden wel weinig maar heel enkel een mailtje maar toch''.

En ik heb besloten dat ik hem wel laat komen, maar ik ben niks met hem van plan ik wil gewoon even praten en dat heb ik hem ook gezegt.
Ook wil ik hem vertellen dat ik absoluut niet met hem verder wil.
Want ik heb erover nagedacht en het werkt zo helemaal niet.
Als hij echt echt van me hield dan was hij wel eerder gekomen, dat weet ik zeker.
Hoe kut ik me er ook onder voel het is vast het beste.


Het klinkt heel hard maar ik denk inderdaad dat je zo het beste af bent. Hij zal waarschijnlijk wel wat geschokt reageren maar als je jou situatie goed uitlegt en verteld wat zijn rol daarin is geweest dan zal hij het vast wel begrijpen. Zo niet dan is het gewoon een grote l0ser die niet helemaal snapt hoe het werkt maar dat is verder niet jou probleem. Laat hem er ook niet jou probleem van maken want jij bent niet degene die hier "fout"zat. Dat is hij en daar zal hij dan maar de consequenties van moeten dragen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:21
Draakje83
Avatar van Draakje83
Draakje83 is offline
Nou voor mij is het helemaal geen vaag gedoe. Volgens mij willen jullie hem gewoon niet begrijpen.
Hij wil gewoon weten hoe zij is als vriendin i.p.v. lover. Imyours is duidelijk verliefd en hij wil gewoon weten hoe dat is als dat over is. Die verliefdheid gaat sowieso ooit over of wordt in ieder geval minder. Dan moet het toch ook nog steeds leuk zijn?

Dat de meeste van jullie vallen over die maand pauze. WTF! Zo erg is dat nou toch ook weer niet? Alsof je niet een maand zonder relatie kunt. Vraag me af hoe dat dan moet met een relatie waarbij een van de twee in het leger zit.. Tijd voor jezelf is trouwens heel belangrijk. Ok, het is misschien egoistisch, maar een beetje aan jezelf denken is nooit echt verkeerd. Je kan dan een beetje nadenken hoe je verder wil met je leven. Waar wil je naartoe? Wat wil je worden? Hoe kan je van iemand anders houden, als je niet van jezelf houdt.

Ik moet trouwens zeggen dat de kans erin zit dat het alsnog niets wordt. Maar wat dan nog? Dan zat er waarschijnlijk toch niet echt iets in EN nu kun je dan tenminste fatsoenlijk verder. Het kost ietsje meer tijd, maar het eind is denk ik wel iets bevredigender.

Verder wil ik nog even zeggen dat je kennen en kennen hebt. Je kan iemand al jaren kennen, maar of je hem nu ECHT kent...
Deze jongen wil gewoon een andere kant van je leren kennen, Punt.
__________________
Isketch.net rules ^_^
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 16:09
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Waarom ik val over een maand pauze:
Als je verliefd bent wil je niet zonder degene. ALs je veel van iemand houd heb je geen twijfel, niet over het gedeelte houden van iig, waarom dan die maand pauze. DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET MENSEN IN HET LEGER. Want dat gaat niet over je twijfel over een relatie, je houden van , dan gaat het om werk, en dat moet nou eenmaal gebeuren. Tuurlijk kan je dan even zonder degene, dat is tijdelijk! met het uitzicht van elkaar weerzien en weer gelukkig zijn., je houdevn van wordt er niet minder van, je verliefheid ook niet!

Ik ben van mening dat een gezonde relatie, met een verliefdheid of een houden van geen maand pauze nodig heeft, helemaal niet als er in die maand nauwelijks contact is, en na een maand nog steeds twijfel is. Dan gaat hij er haar dus ook niet meer opnieuw leren kennen, zijn verliefdheid is gewoon over, en hoopt op deze manier het openieuw weer te vinden.
Wat natuurlijk compleet bull is.

Dit is mijn mening.

@ ts: Ik denk dat je er op die manier goed aan doet! i
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:22
imyours
imyours is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 03-01-2006 @ 17:09 :
Waarom ik val over een maand pauze:
Als je verliefd bent wil je niet zonder degene. ALs je veel van iemand houd heb je geen twijfel, niet over het gedeelte houden van iig, waarom dan die maand pauze. DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET MENSEN IN HET LEGER. Want dat gaat niet over je twijfel over een relatie, je houden van , dan gaat het om werk, en dat moet nou eenmaal gebeuren. Tuurlijk kan je dan even zonder degene, dat is tijdelijk! met het uitzicht van elkaar weerzien en weer gelukkig zijn., je houdevn van wordt er niet minder van, je verliefheid ook niet!

Ik ben van mening dat een gezonde relatie, met een verliefdheid of een houden van geen maand pauze nodig heeft, helemaal niet als er in die maand nauwelijks contact is, en na een maand nog steeds twijfel is. Dan gaat hij er haar dus ook niet meer opnieuw leren kennen, zijn verliefdheid is gewoon over, en hoopt op deze manier het openieuw weer te vinden.
Wat natuurlijk compleet bull is.

Dit is mijn mening.

@ ts: Ik denk dat je er op die manier goed aan doet! i
Dank je wel en ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 17:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Beetje vaag van hem en dat na een maand bedenktijd. Als ik jou was, zou ik hem vertellen dat je het idee een beetje raar vind en een duidelijk antwoord wilt. Jullie kunnen beter even vrienden blijven om te kijken hoe het gaat. Om in 2 dagen de vriendschap op te bouwen is nogal suf.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 19:25
imyours
imyours is offline
Hey brunetjuh

Die 2 dagen waren niet om in die tijd een vriendschap weer op te bouwen, maar om mee te beginnen. Ik heb hem namelijk al een maand niet meer gezien.
We hebben alleen heel af en toe ene mailtje naar elkaar gestuurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Teveel in mijn hoofd
aboe
4 24-09-2004 16:33
Liefde & Relatie In de war...
blurred
21 15-07-2004 17:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Te laat!
Ieke
0 08-12-2003 20:09
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Psychologie nogal in de war
Verwijderd
2 29-04-2002 08:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.