Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat dacht jij na de moord?
Het zijn altijd toch wel Marokkanen 13 20.63%
Het stond in de krant, bovendien: wie zouden het anders gedaan moeten hebben? 3 4.76%
Ik geloofde gewoon wat in de krant stond. 15 23.81%
Ik had twijfels bij de snelle conclusies van de media. 12 19.05%
Ik trek geen conclusies uit aannames maar wacht totdat alles bewezen is. 20 31.75%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 16:03
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 15:20 :
Je liegt echt, een marokkaan zegt meestal kk J, maar christen? Dat heb je echt puur verzonnen!
Dus wacht, je sluit absoluut zonder enige twijfel uit dat er NOOIT een Marokkaan is geweest die kankerchristen heeft gezegd?

Knap hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 16:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 15:20 :
Je liegt echt, een marokkaan zegt meestal kk J, maar christen? Dat heb je echt puur verzonnen!
En ik ken genoeg Marokkanen, heb zelfs een in de familie zitten...je moet een beetje ophouden met dat stigmatiseren
Hoor dat, mij zonder de minste kennis van zaken voor leugenaar uitmaken, maar ik ben ondanks al het voorbehoud dat ik maak aan het stigmatiseren...

Wow, dus je kent wel 1 Marrokaan en op basis daarvan weet je dat geen enkele Marrokaan dat zou doen. Wow, dat is nog eens generaliseren, Michiel Smit zou diep moeten buigen.

Nou ik heb fabelfantastisch nieuws voor je, ik ken wel 7 Marrokanen, en ik kan je vertellen dat ondanks dat geen van die 7 zoiets zou doen, er wel degelijk hopeloze gevallen zijn die dat doen.

Op de stelling dat alle Marrokanen zich zo gedragen kun je me niet betrappen, dus edit die scheldpost maar gauw, op stromfront e.d. vind je de mensen die stigmatiseren, ik doe daar niet aan. (hoewel ik toe moet geven dat jouw reactie heel erg tekenend is voor het langetenencomplex)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 16:27
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 09-05-2006 @ 15:20 :
Je liegt echt, een marokkaan zegt meestal kk J, maar christen? Dat heb je echt puur verzonnen!

En ik ken genoeg Marokkanen, heb zelfs een in de familie zitten...je moet een beetje ophouden met dat stigmatiseren
Ow, zeggen ze alleen maar KK J, dan is het goed. Ik was al even bang dat ze lelijke dingen zeggen. Voor de rest: zie T_ID
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:21
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Arcades schreef op 09-05-2006 @ 17:27 :
Ow, zeggen ze alleen maar KK J, dan is het goed. Ik was al even bang dat ze lelijke dingen zeggen. Voor de rest: zie T_ID
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.