Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 23:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand die op een andere politieke partij stemt als jij?

Of nog erger: die voor een andere voetbalclub is als jij??

TS begint: ik ben er het levende bewijs van dat het wel mogelijk is, want ik heb momenteel iets met iemand die allebei is...

En jullie?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2007, 23:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zou een relatie kunnen hebben met iemand die op een andere partij stemt, maar ik acht het niet waarschijnlijk ooit een relatie te hebben met iemand die stemt op een religieuze partij of een partij die de VVD of rechtser is.

Ik heb niets met voetbal, dus dat maakt verder niet uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ervan uitgaande dat ik een relatie zou kunnen hebben ja. het maakt me echt niet uit, zolang diegene maar geen zieke ideeën heeft. En zulke dingen kunnen altijd leuke discussies opleveren ofzo, ik val iig bijna altijd op mensen die tegen me ingaan. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:31
Verwijderd
Een andere politieke partij: Ja hoor, zo lang het maar links is heb ik er geen moeite mee. SGP, CDA, VVD of rechtser wordt wat moeilijker.

Voetbal: Boeit me niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:36
Verwijderd
Politieke partij:

Ik denk het wel, zolang diegene maar wel een beetje normale ideeën hebt zie ik het probleem niet zo. Maar rechtser dan VVD, nee. Ik denk niet dat ik dat zou werken gezien mijn soms nogal radicaal progressieve standpunten.

Voetbal:
voetbal moet verboden worden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Politieke partij:

Ik denk het wel, zolang diegene maar wel een beetje normale ideeën hebt zie ik het probleem niet zo. Maar rechtser dan VVD, nee. Ik denk niet dat ik dat zou werken gezien mijn soms nogal radicaal progressieve standpunten.

Voetbal:
voetbal moet verboden worden
Wat vind je dan bijvoorbeeld van een partner die ChristenUnie aanhangt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan bijvoorbeeld van een partner die ChristenUnie aanhangt?
Dat zou niet werken. Gewoon, omdat je gewoon hele andere waarden hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:58
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wat vind je dan bijvoorbeeld van een partner die ChristenUnie aanhangt?
Christenunie, mwa. De echte fanatiekelingen zullen bij de SGP zitten denk ik.
Christenunie zal ik wel overleven denk ik, mits ze mij niet gaat lastigvallen met religieus gezever, en als ze zondag naar de kerk gaat moet ze zachtjes doen zodat ik niet wakker word, want zondag wil ik uitslapen.
Gelukkig heeft Vlindertjuh dat niet, hoewel haar moeder al wel heeft aangegeven dat ze het op prijs stelt als we in de kerk trouwen...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Christenunie, mwa. De echte fanatiekelingen zullen bij de SGP zitten denk ik.
Christenunie zal ik wel overleven denk ik, mits ze mij niet gaat lastigvallen met religieus gezever, en als ze zondag naar de kerk gaat moet ze zachtjes doen zodat ik niet wakker word, want zondag wil ik uitslapen.
Gelukkig heeft Vlindertjuh dat niet, hoewel haar moeder al wel heeft aangegeven dat ze het op prijs stelt als we in de kerk trouwen...
Ik had een ex die per se in de kerk wilde trouwen. De heer zij geprezen dat dat inmiddels een ex is.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zeg Eye of Sauron, is Vlindertjuh een undercover van je?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:01
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Zeg Eye of Sauron, is Vlindertjuh een undercover van je?
Nopes, ik ben zijn vriendinnetje. Ik ben via firefox aangemeld en EoS via IE. EoS heeft het forum in geel en ik in wit en nog vergist ie zich
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Allebei dikke care. Voetbal interesseert me echt geen hol. En een verschillend politiek standpunt hoeft geen belemmering te zijn voor een relatie.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:40
Verwijderd
ik zag de topic-titel en dacht: ow, leuk: forumkoppeltjes maken, maar nee hoor een serieus onderwerp blegh

iig:
ik zou het erger vinden als iemand fanatiek voetbalfan zou zijn, dan als iemand actief VVD-er zou zijn. op zich stem ik links, maar ik zat ooit op een feestje met een SP-extremist en die wilde ik op een gegeven moment gewoon echt heel grof doodmaken...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:41
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
ik zag de topic-titel en dacht: ow, leuk: forumkoppeltjes maken, maar nee hoor een serieus onderwerp blegh
Je mag het altijd anders opvatten, ik zal EoS wel zijn post laten aanpassen
(ik vind het zelf dan ook leuker)
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:42
Verwijderd
of start een nieuwe!

wie vind je bij elkaar passen en waarom?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik dacht dat het een doorgeeftopic was. Zou jij een relatie kunnen hebben met een <vul in>? De volgende antwoordt en verzint een nieuwe.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het een doorgeeftopic was. Zou jij een relatie kunnen hebben met een <vul in>? De volgende antwoordt en verzint een nieuwe.
dat is ook nog leuk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik dacht dat het een doorgeeftopic was. Zou jij een relatie kunnen hebben met een <vul in>? De volgende antwoordt en verzint een nieuwe.
Nee, zou jij een relatie kunnen hebben met degene boven je

Ontopic: Wat Juice zei. Oh sorry, Uice.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2007, 00:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
We veranderen gewoon de opzet van dit topic!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:47
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
of start een nieuwe!

wie vind je bij elkaar passen en waarom?
Done, leef je uit zou ik zeggen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:47
Verwijderd
ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met Tink, want we hebben niet dezelfde maat en zij is te hetero
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Heb ik een keer een serieus onderwerp bedacht. Vrouwen, bah.
Ga maar spammen in vlinder's topic...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:50
Verwijderd
*pruillipje*
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 00:54
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
*pruillipje*
Ik mocht zijn topic niet veranderen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een relatie kunnen hebben met iemand die op een andere partij stemt, maar ik acht het niet waarschijnlijk ooit een relatie te hebben met iemand die stemt op een religieuze partij of een partij die de VVD of rechtser is.

Ik heb niets met voetbal, dus dat maakt verder niet uit.
Dit. Daaraan wil ik nog toevoegen dat ik ook geen relatie hoef met iemand die een extreme voetbalfanaat is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2007, 10:26
Verwijderd
Ja, ik stem D66 en mijn vriendin is GroenLinks-lid. Maar goed, dat is natuurlijk ook geen enorm verschil. VVD, SP PvdD of PvdA zou ik misschien ook nog mee kunnen leven, maar goed, als mijn vriendin VVD of SP zou stemmen zou ik haar daar snel genoeg vanaf kunnen helpen met wat feitenkennis. Bij PVV, CDA, CU, SGP of een andere partij zou ik er niets mee beginnen of het uitmaken.

Oh en voetbal boeit me niet. Ik kijk alleen wielrennen en snooker, en daar ben ik ook niet "voor" iemand. Dat is voor primitievelingen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Politiek: Verschilt in de mate van afwijking van de voorkeur, en hoe ze er mee bezig zijn. Alleen partijen met extreme standpunten (wilders, SGP, etc) en als de persoon er dan echt compleet achter die standpunten staat, zou ik niet kunnen hebben. CU en VVD zou ik eventueel nog tolereren. Verder maakt het me niks uit.

Voetbal: /care, zolang die persoon er maar niet naar wil kijken als ik iets anders wil zien.

En in de praktijk maakt het me niks uit, mijn vriend stemt meestal links, dus dat zit goed, en we hebben allebei niks met voetbal.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Partij vind ik geen heel probleem, maar het gaat meer om de waarden die iemand daarachter heeft zitten. Als iemand CU of SGP stemt is de kans enorm groot dat die persoon tegen abortus/eutenasie is en ik ben daar echt enorm voor en in de toekomst is er een kans dat ik eutenasie ga uitvoeren dus lijkt me nogal moeilijk samenleven. Hetzelfde geld ook voor andere dingen, de extremen staan me niet aan dus dan wordt het lastig.

Voetbal interreseert me niet, ik denk dat ik meer moeite heb met iemand die een enorme fan van voetbal is, ongeacht welke club aangezien ik het afgrijselijk vind.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:49
Verwijderd
Ik zou in de eerste plaats waarschijnlijk niet verliefd kunnen worden op iemand die een heel andere politieke voorkeur heeft dan ik, dus of ik daarmee een relatie zou hebben komt helemaal niet ter sprake.

Verder ben ik niet 'voor' bepaalde clubs, laat staan bij voetbal.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voetbalclub uiteraard wel. Ik ben wel fan van een club, maar ik vind het maar triest als mensen niet kunnen accepteren dat iemand anders fan is van een andere club.

Bij een politieke partij ligt het er aan of we op een normale manier kunnen discussiëren. Soms zijn mensen zó overtuigd van hun eigen gelijk, dat ze een ander geen eigen mening gunnen. Ik kan dat zelf ook nog wel eens hebben, maar in een relatie moeten beiden partijen dat dus echt van zich af kunnen zetten. Anders werkt het totaal niet.

@TS: jij hebt toch pas een paar weken met haar? Is dat dan 'het levende bewijs'?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:06
Verwijderd
Haha.

Politiek: Het liefst iemand die ook gewoon links is, dus hooguit PvdA en anders haal ik diegene wel over met mijn sterke argumenten. Iemand die Wilders aanhangt maakt geen schijn van kans. Dat is een enorme afknapper.

Voetbal: Het liefst iemand die ook mijn club aanhangt maar ik maak er verder geen punt van als het niet zo is. Behalve als het een Ajacied is. ;x

Dus Wildersfan of Ajacied kan niet. En verder wel.

Edit: Nee dat van Ajax meen ik niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:27
Verwijderd
Hm, andere politieke partij zou ik geen punt vinden, zo lang het niet de SGP of de PVV of de Partij voor de Dieren is. Ik weet zelf toch al nooit waar ik op moet stemmen en doe dan maar D66. CDA vind ik trouwens niet zo'n punt, maar dat komt omdat ex-lief dat ook vaak stemde.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Politiek: Bij de partijen SP. GL, PvdA, D66 en VVD heb ik niet zo veel problemen mee. Echter met religieuze partijen en partijen zoals de PVV hoeven ze bij mij niet aan te komen.

Voetbal: Ik kijk (bijna) geen voetbal. Heel soms een wedstrijd tijdens het EK en WK, maar dan ben ik niet partijdig. Sowieso ben ik nooit partijdig als het om sport gaat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:31
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Het kan mij allebei niet schelen. Politiek interesseert me niet dus daar praat ik niet over, en voetbal interesseert me nog minder. Alleen wedstrijden van het Nederlands elftal kijk ik, maar dan is toch iedereen zo'n beetje voor dezelfde dus ja.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het kan mij allebei niet schelen. Politiek interesseert me niet dus daar praat ik niet over, en voetbal interesseert me nog minder. Alleen wedstrijden van het Nederlands elftal kijk ik, maar dan is toch iedereen zo'n beetje voor dezelfde dus ja.
Ik ben dan altijd voor de tegenstander. Hoe sneller ik van die beschamende 'Oranje-gekte' af ben, hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Voetbal interesseert me niet zo.

Een andere politieke voorkeur moet kunnen vind ik. Zolang haar ideeën maar niet al te radicaal zijn kan het gewoon. Maar goed, het enige moment dat ik me echt met politiek bezighoud, is als er tweede kamer verkiezingen zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan altijd voor de tegenstander. Hoe sneller ik van die beschamende 'Oranje-gekte' af ben, hoe beter.
hé, dat doe ik ook altijd, maar van die mensen met een iq van 10 kunnen dat nooit zo waarderen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Alleen wedstrijden van het Nederlands elftal kijk ik, maar dan is toch iedereen zo'n beetje voor dezelfde dus ja.
Nee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Bij voetbal hoop ik altijd op vette overtredingen en veel kaarten, want dan gebeurt er tenminste nog iets En verder kan die sport me werkelijk aan mn reet roesten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:47
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik dacht altijd van niet...

Totdat ik mijn vriend trof, en dat gaat toch alweer enige tijd goed!

Gelukkig hebben we wel dezelfde voetbalclub en issie niet zó politiek geinteresseerd. Als ie echt diehard Geert Wilders fan was, dan werd het toch wat lastiger...
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig hebben we wel dezelfde voetbalclub en issie niet zó politiek geinteresseerd. Als ie echt diehard Geert Wilders fan was, dan werd het toch wat lastiger...
Hij is nu gematigd Wilders-fan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nee, gelukkig niet zeg.. Hij zwerft een beetje, maar heeft het niet zo op GroenLinks/SP, waar ik het vooral zoek.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, gelukkig niet zeg.. Hij zwerft een beetje, maar heeft het niet zo op GroenLinks/SP, waar ik het vooral zoek.
Waar stem je op als je 'zwerft'?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:53
Verwijderd
Ik denk D'66.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hij stemt niet

Maar de vorige keer had ie eventueel CDA willen stemmen, want dat deed zn moeder ook Alleen toen was ie -Thank God- zn stembiljet kwijt.

Ik ben me er van bewust dat deze post mijn vriendje niet in het beste daglicht zet.... maar verder issie heel lief hoor
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Hij stemt niet

Maar de vorige keer had ie eventueel CDA willen stemmen, want dat deed zn moeder ook Alleen toen was ie -Thank God- zn stembiljet kwijt.

Ik ben me er van bewust dat deze post mijn vriendje niet in het beste daglicht zet.... maar verder issie heel lief hoor
Brr.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Brr.
Ik deel je mening inzake deze kwestie.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, gelukkig niet zeg.. Hij zwerft een beetje, maar heeft het niet zo op GroenLinks/SP, waar ik het vooral zoek.
Zet nooit meer GroenLinks en SP in één zin als je weet wat goed voor je is
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:34
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb heel lang beweerd dat ik geen relatie met iemand kon hebben die rechts was... Maar nu heb ik een vriend die VVD gestemd heeft. Zolang we erover kunnen discussieren is het ok. Over veel dingen zijn we het ook wel eens
Iemand met hele andere ideeen over de wereld en die bijvoorbeeld SGP/CU/PVV zou stemmen zou lastiger worden

Iemand die fanatiek voetbalfan is lijkt me ook niet ideaal, maar is niet iets wat ik zou uitsluiten. Vriend en ik (en al mijn exen?) houden niet van voetbal
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 15:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben dan altijd voor de tegenstander. Hoe sneller ik van die beschamende 'Oranje-gekte' af ben, hoe beter.
Oh, daar zou ik serieus wel moeite mee hebben.
Ik vind dat dat het misgunnen van iemands lol is en dat kan ik erg slecht hebben. Zo'n iemand is voor mij dan niet sociaal genoeg om een relatie mee te hebben.

Ook al heb ik dan volgens sterrenmeisje een IQ van 10.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Ex-prostituees moeilijk aan de man
supergirl#1
13 30-10-2009 14:56
Liefde & Relatie zou jij dit kunnen?
Verwijderd
28 31-07-2004 19:26
Seksualiteit Seksspeeltjes
Heartbeat
52 11-04-2003 12:54
Liefde & Relatie LOVE enquete
defrag
52 28-03-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.