Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 01:59
NaRuTo
NaRuTo is offline
Hoi ik wilde jullie vragen en eingelijk ook paar tips hebben om een meisje echt geil te maken.. niet dta ik gelijk met me handjes bij der kut zit.. maar rustig enzo.. en als we het 'doen' met wat moet ik beginnen? beffe? vingeren? etc. ik wil het rustig rustig niet gelijk mijn pik in de kut steken oid \o\ wie o wie helpt mij plz..

Ik zou het fijn vinden als jullie nou een verhaal voor me kon maken met waarmee ik beginnen moet en standjes etc.

btw ben nog maagd dus ik weet nie veel van die dinge dus graag jullie TIPS en geen flauwe kull post hier posten aub alleen nuttige..

Danku. Gerard
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 05:05
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Ik ga er maar vanuit dat je eerst met haar aan het zoenen bent.

Tijdens het zoenen langzaam met je handen haar lichaam aftasten, niet meteen haar borsten vastgrijpen maar eerst langzaam je handen om haar middel, een beetje vasthouden is goed, laat je handen over haar dijbenen glijden, ga met je handen door haar haar, kus een beetje in haar nek, zeg zachtjes iets liefs in haar oor en adem in haar oor (ademen op de geile manier niet één of andere telefoonhijgstem ofzo ).

Tegen de tijd dat je haar borsten langzaam aan het betasten bent kun je ook je benen laten meewerken (kan ook eerder), met jouw been tussen haar benen en dan tegen de binnenkant van haar dijbenen. Een beetje duwen en trekken kan ook , pak dr bij de bips vast en trek haar tegen je lichaam aan terwijl je heviger gaat zoenen, etc, gebruik je bolle verstand en ga op je gevoel af, je moet ook op haar signalen letten, je zal vanzelf wel merken als het goed gaat.

Het beste is om zelf eerst iets uit te doen, bijvoorbeeld je trui eerst of je tshirt ofzo, het kan best eng zijn de eerste keer maar gewoon doen, schijt. Kleed elkaar dan langzaam uit terwijl het zoenen en strelen doorgaat, als het dan echt kinky begint te worden kan je de binnekant van haar dijbenen gaan strelen met je handen, dan krijgen ze de message meestal wel. Als jullie eenmaal naakt zijn, kan je haar op een heerlijke befbeurt verwennen, stop niet meteen je pik in dr bek, das aso. Zoen langzaam naar beneden langs haar borsten over haar buik en maak haar vagina een beetje 'open' (zodat je er wat beter 'bij kan' met je tong) en begin rustig cirkeltjes te likken om haar clitorus. (dat ding aan de bovenkant - zie afbeelding 1)

Vraag vooral of je het goed doet! Meisjes hebben liever dat je wat aanwijzingen vraagt dan dat je daar voor jan lul je tong aan het fitnissen bent. Terwijl je de clitorus met de tong stimuleert kun je eventueel ook een paar vingers in de vagina doen, gewoon heen en weer bewegen, maarja, kga ook weer niet alles uit zitten leggen het is bijna 6 uur sochtends.

Ok als zij jou wilt pijpen dan moet je er maar van genieten, ik kan je niet veel tips geven behalve dat je haar ook aanwijzingen zult moeten geven. ('sneller likken' - 'ja neem hem weer zo in je mond' - 'kun je weer zo zuigen?').

ok, jullie zijn alletwee bloedgeil, je wilt je grote lul in dr kut rammen om het zo maar te zeggen, ik stel voor dat je eerst maar met standje 1 begint. Je doet eerst een condoom om natuurlijk en gaat dan rustig op haar liggen (tussen haar benen zodat je haar niet plet). Laat haar je penis naar haar vagina leiden en begin langzaam hen en weer te bewegen. Als je haar clitorus optimaal wilt stimuleren moet je omhoog bewegen en je rug krommen. (zie afbeelding)

Luister naar elkaar en als je denkt dat je te snel klaar gaat komen kun je altijd stoppen en haar weer verder verwennen met je tong.

Op zn hondjes kan ook, je stimuleert dan vooral haar Gspot.



veel plezier en laat ons weten hoe het af is gelopen, pm me maar als je het hier niet durft te posten want ik wil weten of je mn advies hebt gebruikt en of het goed lukte

En de belangrijkste tip : blijf cool, wees lief en geniet.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:16
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 16-05-2004 @ 06:05 :
I*verhaal*
De expert. hehe
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:13
NaRuTo
NaRuTo is offline
Hey hoiikbeneengans SUPER ERG bedankt echt waar.. jouw tips ga ik ZEKER volgen.. ik zal je ook PMen als het gebeurd is weet nog nie wanneer maar komt heus wel.

Paar vragen;

1) Als ik der bef moet ik dan alleen cirkeltjes gaan draaien met me tong bij der clitoris.. kan ook aan zuigen oid toch?
2) als ik der vinger he, hoe diep moet ik met me vinger (tot de 1e,2e of 3e streep van me vinger?) gaan en met welke vinger(s)?
3) Zijn er nog standjes waar ik der echt snel kan laten komen? of iets doen waar ik der snel kan laten komen? en welke standje is nou populairst en het lekkerst?

Graag deze ALLEMAAAL beantwoorden..

nogmaals heel erg bedankt hoiikbeneengans
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 16-05-2004 @ 12:13 :

3) Zijn er nog standjes waar ik der echt snel kan laten komen? of iets doen waar ik der snel kan laten komen? en welke standje is nou populairst en het lekkerst?
Hehehe. Forget it Er zijn maar weinig meiden die komen van alleen vaginale stimulatie, en aangezien dit je eerste keer is zou ik me eerst 'es concentreren op vinden van 't gaatje en 't langer dan 30s volhouden.

Voor 'haar' is standje meisje-boven ("amazone") plezier omdat ze dan zelf de juiste hoek kan kiezen. Verder zijn doggy en gewoon misisonaris ook erg 'hip'

Wat betreft 1): Zachtjes zuigen kan ook, zolang je 't maar niet te hard doet, maar 't is voornamelijk likwerk. Net zoals je penis is de clitoris het gevoeligst voor wrijving. Wat ook erg belangrijk is, is dat je op haar reactie let, als je de hard gaat voelt 't onplezierig, als je te zacht gaat komt ze niet.

En nummer 2): Vingeren is niet neuken-met-vingers maar beffen-met-vingers! Je draait dus rondjes over d'r clitoris (en maakt af en toe uitstapjes naar andere plekjes), het is dus zeker niet zo dat je als een gek in d'r vagina zit te porren!

De gevoeligste plek in haar vagina is haar g-spot. Die zit ana haar buikzijde, ongeveer 2-4 cm naar binnen. Je kunt 't voelen, plekje is iets 'ruwer'. Het is weer wel lekker ombeffen met g-spot stimulatie te combineren.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:30
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-05-2004 @ 12:21 :
Hehehe. Forget it Er zijn maar weinig meiden die komen van alleen vaginale stimulatie, en aangezien dit je eerste keer is zou ik me eerst 'es concentreren op vinden van 't gaatje en 't langer dan 30s volhouden.

Voor 'haar' is standje meisje-boven ("amazone") plezier omdat ze dan zelf de juiste hoek kan kiezen. Verder zijn doggy en gewoon misisonaris ook erg 'hip'

Wat betreft 1): Zachtjes zuigen kan ook, zolang je 't maar niet te hard doet, maar 't is voornamelijk likwerk. Net zoals je penis is de clitoris het gevoeligst voor wrijving. Wat ook erg belangrijk is, is dat je op haar reactie let, als je de hard gaat voelt 't onplezierig, als je te zacht gaat komt ze niet.

En nummer 2): Vingeren is niet neuken-met-vingers maar beffen-met-vingers! Je draait dus rondjes over d'r clitoris (en maakt af en toe uitstapjes naar andere plekjes), het is dus zeker niet zo dat je als een gek in d'r vagina zit te porren!

De gevoeligste plek in haar vagina is haar g-spot. Die zit ana haar buikzijde, ongeveer 2-4 cm naar binnen. Je kunt 't voelen, plekje is iets 'ruwer'. Het is weer wel lekker ombeffen met g-spot stimulatie te combineren.
ja klopt, het is gewoon heel belangrijk om naar haar te luisteren wat zij lekker vind.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:45
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Misschien een goed idee om voor je met haar begint eerst te leren quoten? Want dit neemt heel veel onnodige ruimte in hoor.

Sukses verder ...
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 16-05-2004 @ 12:45 :
Misschien een goed idee om voor je met haar begint eerst te leren quoten?
Tegen wie heb je het nou?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:36
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 16-05-2004 @ 12:45 :
Misschien een goed idee om voor je met haar begint eerst te leren quoten? Want dit neemt heel veel onnodige ruimte in hoor.
(gwoon muil houwe)
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:43
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 16-05-2004 @ 19:36 :
(gwoon muil houwe)
Zeg, we houden het toch wel een beetje beschaafd hier, hè...
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:45
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 16-05-2004 @ 19:43 :
Zeg, we houden het toch wel een beetje beschaafd hier, hè...
1+1=stfuktnx
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:56
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 16-05-2004 @ 19:45 :
1+1=stfuktnx
Normaal antwoord geven in begrijpelijk Nederlands is er tegenwoordig bij sommigen blijkbaar ook al niet meer bij...
*maar goed, laten we het verder maar een beetje gezellig houden hier, oké?*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Gans en Chimera zijn natuurlijk al ervaren minnaars, en daar mag je dus als meisje best wat van eisen, en ze doen het ook met hun ogen dicht als het ware, maar ik denk dat jij en zij het al heel wat vinden om elkaars naakte lichaam heel dicht tegen elkaar aan te voelen. Is zij net zo groen als jij?

Leuk hoor, die tips voor gevorderden, maar ik kan het me voorstellen dat het je duizelt, en joh, sex kan eigenlijk niet fout gaan als jullie verliefd zijn, en doen wat jullie fijn vinden. Je hoeft het niet meteen te "kunnen", iedereen zakt eerst een paar keer voor het bef examen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:51
Cthulhu
Cthulhu is offline
okay, ik als meisje zijnde ben misschien minder geschikt voor tips. Maar als het aan mij lag: no way!!

De beschrijving van hoiikbeneengans is ideaal voor als je langer samen bent (lees: langer aan het experimenteren bent), maar als mijn vriend het zo had aangepakt, denk ik niet da we ver geraakt zouden zijn. Vergeet dus vooral het stuk niet waarin je vraagt of zij er wel zin in heeft.

Aan andere kant, als zij geen maagd meer is, kan deze aanpak wel werken denk ik. Als zij wel nog maagd is en net als ik toendertijd van de trage aanpak houdt, raad ik aan om gewoon samen met elkaar te experimenteren. Och ja, experimenteren is veel gezegd. Ga gewoon elke week (of elke keer je de kans krijgt) een stap verder. Langzaamaan opbouwen lijkt mij beter, maar door mijn geringe ervaring met verschillende partners ben ik misschien minder geschikt als raadgever .

Btw, om op je vragen te antwoorden:
1) Zuigen doet pijn als het te hard is. Doe maar de cirkeltjes. Clitoris is ook veel minder gevoelig voor zuigen, likjes voel ik beter. Maar dat kan je pas echt zeker weten door te testen en je vriendin te vragen wat ze dervan vindt. Geen 2 meisjes dezelfde.
2) Hoe diep je vinger gaat is niet zo belangrijk. Mijn vagina is minder gevoelig na de eerste 4-5 cm, maar !soms! kan het ook een leuk gevoel zijn het 'einde' van je vinger te voelen (je hand dus). Je hoeft er niet noodzakelijk bij te beffen, maar vergeet ondertussen de clitoris niet. Best maak je, als je niet wilt beffen, met 1-2 vingers van je andere hand cirkeltjes rond de clitoris. Er rechtstreeks op kan nogal pijnlijk zijn.
3) Denk niet dat ik hier nog meer aan toe kan voegen dan hoiikbeneengans. Amazone kan ook leuker zijn (voor beiden) omdat je dan makkelijker bij der borsten kunt.

Ow, dat vond ik ook wel raar, geen likjes aan de tepels of zo hoiikbeneengans? (wat een irritante nick om te typen ) Het helpt mij wel geiler worden, dus ik raad topicstarter aan om die er ergens tussenin te voegen
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 16-05-2004 @ 12:13 :
Hey hoiikbeneengans SUPER ERG bedankt echt waar.. jouw tips ga ik ZEKER volgen.. ik zal je ook PMen als het gebeurd is weet nog nie wanneer maar komt heus wel.

Paar vragen;

1) Als ik der bef moet ik dan alleen cirkeltjes gaan draaien met me tong bij der clitoris.. kan ook aan zuigen oid toch?
2) als ik der vinger he, hoe diep moet ik met me vinger (tot de 1e,2e of 3e streep van me vinger?) gaan en met welke vinger(s)?
3) Zijn er nog standjes waar ik der echt snel kan laten komen? of iets doen waar ik der snel kan laten komen? en welke standje is nou populairst en het lekkerst?

Graag deze ALLEMAAAL beantwoorden..

nogmaals heel erg bedankt hoiikbeneengans
!) zuigen is niet lekker, likken ook niet, alleen rondjes draaien ook niet. Het is een mix van die drie technieken. Oefenen. Als je maar zachtjes begint.
2) begin met je midelvinger, daarna een ringvinger erbij. En hou je handpalm naar boven gericht, dus draai je pols. Wat nou lastig voor jou? Jammer dan. Live with it. Hoe diep? Begin ondiep en ga steeds dieper. Je hele vinger mag er in hoor.
3) dat wisselt per meisje, daar komen jullie echt vanzelf wel achter....enne, snel komen? Moet dat? Wees blij dat ze komt.


En laat de moed niet in de schoenen zakken als je de tips van Gans en Chimera leest, die zijn nou eenmaal goed in bed. Dat word jij ook heus wel, als je maar oplet op wat je vriendin wil, haar genot boven het jouwe stelt en vraagt om feedback en tips. Niks mis met achteraf de zaak evalueren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:27
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
zou beginnen met wat aardiger te praten... al dat kut-lul-neuken gepraat is niet echt opwindend. Praat gewoon met haar, stel haar gerust (en jezelf natuurlijk). Vandaar is het eigenlijk gewoon een weg van ontdekkingen; je moet gewoon elkaars lichaam leren kennen en leren wat de ander lekker vindt. Dit verschilt namelijk per persoon. De één houdt ervan als je rondjes maakt over de clitoris, de ander vindt het lekker als je er gewoon heen en weer over gaat. Vraag het haar gewoon en doe verschillende dingen, dan kom je er vanzelf wel. Het is toch veel leuker zelf dingen te ontdekken en een beetje aan te klooien dan het allemaal gelijk de eerste keer 'goed' te willen doen? Dat verwacht niemand van je de eerste keer.
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 21:00
Junkieheart
Junkieheart is offline
owkeej, nu staan er tips om met je vriendin in bed te belanden, maar wat nou met je vriend?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 21:52
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
*Dead*Dolly* schreef op 22-05-2004 @ 22:00 :
owkeej, nu staan er tips om met je vriendin in bed te belanden, maar wat nou met je vriend?
Het eerste wat je moet doen is wachten. Daarna moet je wachten, wachten en dan nog een beetje wachten. En dan, als je 15, liefst 16 bent, kom je terug op dit forum, gebruik je de zoekfunctie en vind je het antwoord vast wel
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:54
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
juno schreef op 17-05-2004 @ 00:32 :
En laat de moed niet in de schoenen zakken als je de tips van Gans en Chimera leest, die zijn nou eenmaal goed in bed.
Is dat niet een beetje een voorbarige conclusie?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:47
Cthulhu
Cthulhu is offline
Citaat:
Sade schreef op 23-05-2004 @ 14:54 :
Is dat niet een beetje een voorbarige conclusie?
Je weet nooit welke ervaring Juno met die twee heeft
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1e date
Verwijderd
19 26-09-2012 10:02
Algemene schoolzaken leerplichtambtenaar-1e keer al boete?
silentbob
9 17-03-2010 22:24
Seksualiteit ontmaagd door one-night-stand ?
Tamaida
72 21-07-2005 18:06
Liefde & Relatie HOe doen jullie dAt??
Roffachick
10 12-07-2005 22:18
Lichaam & Gezondheid Wenkbrauwpiercing nog een keer?
Larissa_86
4 30-11-2002 17:02
Psychologie 1e keer lowlands, nooit meer :(
Reza
14 02-09-2002 15:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.