Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2010, 12:15
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
...knip knip knip

En je kan zeuren dat iedereen aan zichzelf denkt dus waarom zou jij dat niet doen, maar je vraagt hier om advies op een Liefde en Relatie-forum. Met veel mensen met een vriend/vriendin die het allemaal niet op prijs zouden stellen als iemand hun partner zou proberen te verleiden, ookal heeft de partner geen interesse. Je kunt dus niet verwachten dat mensen vol met goede adviezen zitten zodat jij zo snel mogelijk hem voor jezelf krijgt, want dat is wat je uiteindelijk wil. Mensen geven in sommige situaties advies uit idealistische overwegingen, niet per se vanuit wat zijzelf in zouden doen.....
knip knip knip...
Ik zou er eigenlijk niet zo mee zitten als mijn vriendin óók bij andere jongens in de smaak zou vallen... Op deze manier wordt voor mij bevestigd dat ik een aantrekkelijke, leuke vriendin heb, iets wat elke jongen graag wil. En zolang jij gewoon duidelijk maakt aan degene die je vriendin probeert te verleiden, dat jíj heer en meester bent, is er niks aan de hand... Zie het maar als een soort van dominantie... Tenzij het natuurlijk vrienden van je zijn, die je vriendin willen verleiden, maar dat ligt heel anders.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2010, 13:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat snap ik wel, horen dat iemand je vriendje leuk vindt is aan de ene kant wel leuk omdat jij dan iets hebt dat een ander wilt en daar kan je kinderachtig blij om worden. Maar iemand met een vriendin leuk vinden en iemand met een vriendin proberen te verleiden vind ik ook wel twee heel andere dingen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 16:15
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Je zegt dat je zeker weet dat hij je wil en ondertussen heeft hij je nog niet gezoend, zijn jullie nog niet naar bed geweest, heeft hij het niet uitgemaakt met zijn vriendin, heeft hij niet gezegd dat hij je leuk vindt of je mee uitgevraagd. Voordat zoiets gebeurt zou ik voorzichtig zijn met roepen dat hij je wil. Ik geloof dat je aan het projecteren bent, jij wil hem en nu praat je jezelf aan dat hij jou ook wil. En zelfs als hij jou wil, dat is toch ook geen reden om achter hem aan te gaan? Misschien zijn er wel leukere jongens die wel meteen op jou springen!

En je kan zeuren dat iedereen aan zichzelf denkt dus waarom zou jij dat niet doen, maar je vraagt hier om advies op een Liefde en Relatie-forum. Met veel mensen met een vriend/vriendin die het allemaal niet op prijs zouden stellen als iemand hun partner zou proberen te verleiden, ookal heeft de partner geen interesse. Je kunt dus niet verwachten dat mensen vol met goede adviezen zitten zodat jij zo snel mogelijk hem voor jezelf krijgt, want dat is wat je uiteindelijk wil. Mensen geven in sommige situaties advies uit idealistische overwegingen, niet per se vanuit wat zijzelf in zouden doen. Omdat jij hem leuk vindt is het enige advies dat je wilt "Ga ervoor, je kunt hem krijgen, vraag hem mee uit" en dat soort dingen terwijl de meeste mensen juist hun mening geven over de situatie en zeggen dat het het beste is om van hem af te blijven. Dat wil jij niet horen, nee, maar dat is het advies van velen.
Ik ben niet makkelijk dat hij mij kan zoenen of ik met hem naar bed ga.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 16:42
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Nou vertel, is er al succes?
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 19:13
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Nou vertel, is er al succes?
Nee want ik wil hem niet meer. Ik probeer om hem te vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Onderzoek naar studiekeuze advies
LSVB_2014
0 24-03-2014 13:59
Algemene schoolzaken Te laag advies?
Bamboestokje
32 18-03-2013 21:27
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Excuus Verdonk over fout bij advies landsadvocaat [pardonregeling]
:P
15 25-09-2003 20:15
Algemene schoolzaken Advies nodig: 3 boeken doorspitten!
Severus
10 03-09-2002 11:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat was jou advies?
Belladonna
3 15-05-2002 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.