Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 11:30
Divinia
Divinia is offline
Laatst had ik toch zo iets engs! Ik had de hele dag redelijk veel gecomputerd (heeft dit ermee te maken?) en achter de tv gelegen. Toen ik opstond had ik een heel onwerkelijk gevoel, alsof ik niet echt leefde. Ik raakte helemaal in paniek en begon te trillen en te huilen en het was echt doodeng Het ging langzamerhand wat over na een uur en ik ben toen gaan slapen, maar toen ik wakker werd was het gevoel nog steeds niet helemaal over, het is gewoon zo eng en ik heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben . Ook ben ik bang dat het weet terug komt .

Heeft iemand dit ook gehad, advies of iets anders?? Alle goedbedoelde posts zijn welkom.
__________________
'The truth that makes men free is for the most part the truth which men prefer not to hear.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2005, 11:34
Verwijderd
Ik denk dat het heel goed samen kan hangen met veel computeren. Ik had/heb het zelf iig ook als ik veel computer. Minder computeren helpt dan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 12:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
En/of ook meer onderbrekingen ertussen door; om het uur even iets anders doen voor een kwartier. Liefst naar buiten of met iemand ff praten oid.

En wat misschien ook helpt; zorgen dat het niet te donker is waar je computert/tv kijkt, maar dat het goed verlicht is. Niet dat het licht van je computer/tv het enige is wat je kan zien, zeg maar. (Schijnt ook slecht te zijn voor je ogen)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 25-07-2005 @ 13:04 :
(Schijnt ook slecht te zijn voor je ogen)
Dat is heel slecht ja
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:50
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
dat heb je wel eens als je te lang achter je pc zit ja
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:04
Verwijderd
Je kan zo in gaan op de dingen waar je mee bezig bent, totaal in gaan op de computer, of helemaal inleven in een film, dat het soms raar kan aanvoelen als je opeens weer in de realiteit bent.

Je kunt als je er vaker last van hebt idd even beter tussendoor een pauze nemen en even wat anders gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:37
Billy_bob
Billy_bob is offline
mja, dat ken ik wel. Zit nu ookal weer zo n8,5 uur te xboxen . Voel me dan ook niet met 2 benen op de wereld. JE gaat er zo inzitten. Maar goed. Dat is ab und zu. Succes/sterkte ofzo.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik zit nooit zo lang achter de pc dat ik dit gevoel heb, al kan ik er toch nog heel lang achter zitten.

Ik zou zeggen als je het weer hebt, zoek de natuur eens op, want daar ga je je gegarandeerd minder zombie door voelen. Ik voel me in bossen/natuurgebieden in ieder geval een stuk meer levend dan achter de pc
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:19
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
derealisatie, zou niet te vaak zolang achter de comp zitten als ik jou was...
__________________
All i ever wanted was everything
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer!
Verwijderd
494 21-04-2007 20:18
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #74
Ruudje
493 02-11-2006 09:00
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 57
moon
489 01-05-2006 16:56
Verhalen & Gedichten Onwerkelijk
Ruby
2 21-01-2006 17:34
Psychologie Vage vorm van depressie???
DeathKnight
7 03-05-2002 17:28
Verhalen & Gedichten Het gevoel van samen zijn.
Verwijderd
9 27-09-2001 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.