Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 17:32
Verwijderd
Stel:

Een jongen vind 2 meisjes leuk. Jou en nog een meisje. Hij kiest uiteindelijk voor jou, maar nadat jullie al 7 maanden een relatie hebben, is hij het andere meisje nog niet echt vergeten. Hij probeert dat wel, want hij wil gaan voor de lange relatie met jou, hij houd immers van jou en het andere meisje kent hij nog niet heel goed.

Hoe zou jij dit doen? Ik zit nu in deze positie en ben toch al zo onzeker.. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet.. Ik ben zo bang om hem kwijt te raken, maar kunnen wij wel een relatie hebben als hij ook aan een ander meisje denkt??

xx,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2005, 17:40
Verwijderd
Over praten, waar jij dan staat en wat hij eraan denkt te gaan doen. Als hij dat uberhaupt kan, want een verliefdheid praat je niet zomaar uit zijn hoofd en dat kan hij ook niet bij zichzelf.

Als ik dat weet begin ik sowieso geen relatie met hem, ik heb het eerder meegemaakt en die fout maak je niet nog eens. Het is alles of niets, en geen tweede keus.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 01-10-2005 @ 18:40 :
Over praten, waar jij dan staat en wat hij eraan denkt te gaan doen. Als hij dat uberhaupt kan, want een verliefdheid praat je niet zomaar uit zijn hoofd en dat kan hij ook niet bij zichzelf.

Als ik dat weet begin ik sowieso geen relatie met hem, ik heb het eerder meegemaakt en die fout maak je niet nog eens. Het is alles of niets, en geen tweede keus.
Nouja...zij lijkt me in dit geval meer tweede keus..maar dat er een tweede ís zit me dwars.. Ze zullen dan nooit een (lange) relatie hebben, maar hjet is al erg genoeg dta hij haar leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:14
Met@lFre@kie
Avatar van Met@lFre@kie
Met@lFre@kie is offline
Kutsituatie..
Het is mogelijk dat een jongen naast zijn vriendin nog een ander meisje leuk vindt.. Hier kan hij ook niks aan doen, maar het is natuurlijk erg kut en het maakt je erg onzeker. Maar stel je eens voor dat jij in plaats van hij 2 jongens leuk vond, dan is het ook moeilijk om die ander te vergeten..
Maar je vriend heeft voor JOU gekozen, dat betekent dus dat hij zich meer aangetrokken voelt tot jou en niet tot dat andere meisje. Waarschijnlijk zou hij altijd nog aan dat andere meisje denken (maar zeg nou zelf: vergeet jij altijd de jongens die je leuk hebt gevonden en/of met wie je een relatie gehad hebt?)
Ook in een gezonde relatie is het normaal als je (af en toe) aan een ander denkt, daar kan je gewoon niet omheen.
Ik zou je pas druk maken als hij echt te vaak aan haar denkt, dat wil zeggen vaker als aan jou. Praat er met hem over, hij zal je zeker begrijpen.
Waarschijnlijk maak je je om niks druk, anders was hij zeker geen 7 maanden bij jou gebleven, dat betekent dat hij toch echt zeker weet dat hij bij jou wil blijven. Dus tja, ik kan je niks anders zeggen dan dat je het maar moet accepteren.. hoe kut het ook is.. het zal iig met de tijd minder worden
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 19:58
Estar
Estar is offline
Ik denk dat ik het op den duur ervoor uitmaak, want ik zou me niet prettig voelen in een relatie waar hij niet alleen voor mij is.

Dus ik zou het uitmaken onder het motto: Als hij me leuk genoeg vind komt ie terug.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:07
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben zo gruwelijk jaloers dat ik dit echt niet zou kunnen hebben. Uitmaken zou voor mij de optie zijn, want jaloezie is echt mijn grootste vijand. En hier zou ik ontzettend jaloers zijn....
nee, niets voor mij, maar dat ligt dus meer aan mij.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:55
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Er met hem over praten. Ik zou eerlijk gezegt dan niet eens wat beginnen met hem maar goed. Hij heeft je natuurlijk wel te kennen gemaakt dat hij met jou verder wil. Praten met hem erover zal veel helpen. Succes!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 00:26
Verwijderd
Even ter verduidelijking:
Ik vind ook niet dat je het ervoor uit zou moeten maken, maar na 7 maanden zou je toch wel verwachten dat hij haar vergeten is door jou. Dát zou me dan enorm dwars zitten, maar daar ben ik dan een erg onzeker persoon voor.

Je kunt er wel over praten, en hij kan je dan eventueel gerust stellen met het de woorden dat hij voor jou gaat en zij in weze niets anders is dan een object, maar slik het maar eens door dat je nooit weet wanneer hij wel en niet aan haar denkt, en of hij dan misschien op dat moment juist aan jou zou moeten denken?

Niet erg opbouwend dit, maar het moest even gezegd worden
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 10:35
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-10-2005 @ 23:17 :
Nou, met zo'n idee zou ik een relatie niet uitmaken

Ik wel, als ik vind dat de relatie niet stabiel is (helemaal als er een ander in het hoofd is, na 7 maanden vind ik het nog steeds bedreigend omdat het allang over zou moeten zijn) je er een punt achter moet zetten, in die 7 maanden is er genoeg tijd geweest om het stabiel te krijgen, is dan niet gelukt blijkbaar, dus dan zoekt hij het maar ff lekker uit wie er beter is, en als het helemaal helder in zijn hoofd kan ie misschien terug komen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 11:06
Verwijderd
Ik zou er over praten, en heel duidelijk zijn wat jij hier van vind. Maar op den duur zou ik het uitmaken, want een relatie kan niet werken als het gevoel niet voor 100% van twee kanten af komt. En ach, oma zegt altijd: als jullie voor elkaar bestemd zijn, komen julie vanzelf wel bij elkaar terecht. En ik denk dat ze nog gelijkj heeft ook!
Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 11:39
Spiteful
Spiteful is offline
Wtf... Net of je kan niet voor 2 meisjes wat voelen. Hij heeft toch voor jouw gekozen, maak je niet te druk. Het zal wel overgaan, 7 maanden is naar mijn normen nog niet zo lang om met een meisje in mijn hoofd te zitten/verliefd te zijn. Met de meeste meisjes waar ik ooit verliefd op geweest ben zit ik trouwens ergens nog een beetje in mijn hoofd. Ik kan me voorstellen dat je het allesbehalve leuk vindt, maar je zal er toch mee moeten omgaan. Het echt uit zijn hoofd praten zal niet lukken, en het uitmaken omdat je relatie zogezegd niet stabiel is, of nog erger, omdat 'als hij je echt wil, komt hij wel terug' vind ik al helemaal een dom idee. Als een relatie in jouw ogen niet perfect is, wil dat toch helemaal niet zeggen dat ze onstabiel is? En ik mag hopen dat je relatie uit meer bestaat dan gewoon verliefd zijn en je je dus niet zo snel bedreigd moet voelen.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 02-10-2005 @ 12:39 :
Wtf... Net of je kan niet voor 2 meisjes wat voelen. Hij heeft toch voor jouw gekozen, maak je niet te druk. Het zal wel overgaan, 7 maanden is naar mijn normen nog niet zo lang om met een meisje in mijn hoofd te zitten/verliefd te zijn. Met de meeste meisjes waar ik ooit verliefd op geweest ben zit ik trouwens ergens nog een beetje in mijn hoofd. Ik kan me voorstellen dat je het allesbehalve leuk vindt, maar je zal er toch mee moeten omgaan. Het echt uit zijn hoofd praten zal niet lukken, en het uitmaken omdat je relatie zogezegd niet stabiel is, of nog erger, omdat 'als hij je echt wil, komt hij wel terug' vind ik al helemaal een dom idee. Als een relatie in jouw ogen niet perfect is, wil dat toch helemaal niet zeggen dat ze onstabiel is? En ik mag hopen dat je relatie uit meer bestaat dan gewoon verliefd zijn en je je dus niet zo snel bedreigd moet voelen.
Zolang zij het een probleem vind is haar relatie niet stabiel genoeg want anders zou ze er een schijt aan hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:04
mara18
mara18 is offline
Ik ken de situatie, alleen ben ik dan jouw vriend.
En het is echt kut om voor twee mensen tegelijk iets te voelen , wetend dat je toch altijd voor je vriend zal kiezen. Het is echt iets dat aan je blijft knagen.
Als jij het hierom zou uitmaken zou ik eerder denken dat jij niet genoeg voelt voor je vriend in plaats van omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:38
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik zou het echt zwaar kut vinden. Ook super onzeker van worden. Dat ie in het begin wat voor 2 personen voelt, okey, maar dat ie dan niet na 7 maanden met jouw die ander nog steeds niet vergeten is, dat doet pijn! Ik bedoel hij houdt toch nu van jouw, na 7 maanden is het toch ook vrij serieus, hoe kan hij dan nog over die ander inzitten!?
Alleen met het idee; het gras is groener... kan ik me er iets bij voorstellen, maar ik zou er niet mee om kunnen gaan.
Mocht het gebeuren, moet je er veel over praten. Houdt het niet op, dan zal ik hem dumpen, wnat dat is iets waar ik niet mee om zou kunnen gaan. En dat zou ik met 7 maanden echt wel gehad hebben...

Succes en sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
In zo'n situatie zou ik mezelf waarschijnlijk compleet gek maken met mijn eigen gedachten, twijfels en onzekerheid. En dat zou zich op gegeven moment uiteraard een uiting gaan geven in onze relatie. En waarschijnlijk op een dusdanige manier dat onze relatie (mede) daardoor zou stranden omdat er dan een situatie is gecreëerd die voor ons beide erg onaangenaam is.

Dus nee, voor mij zou zo'n situatie niet werken. Ik denk wel dat ik de relatie op dat moment aan zou gaan met de hoop dat hij haar uiteindelijk zou vergeten en wij heel gelukkig zullen worden samen. Maarja, als dan blijkt dat dat niet het geval is...

Erover praten is denk ik de enige optie op dit moment. En er vooral ook over blijven praten. En voor jezelf nagaan of dit een situatie is waarmee jij om kunt gaan. Zo niet, dan gaat het nog erg moeilijk voor je worden denk ik.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 20:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou dan toch voor de zekerheid kiezen en gaan voor je vaste relatie waar je al een hele tijd mee hebt. Maar ja, het ligt er ook aan, als het niet meer goed gaat tussen jullie (in de vaste relatie) zou ik overwegen of je nog wel zo wil door "kwakkelen". Ik weet niet hoe jouw situatie met je vaste relatie is dus...

Bwohhh dit komt me trouwens ook superbekend voor. Maar ik was dan 1 van de 2 jongens waar een meisje een half jaartje geleden tegelijk gek op was. Uiteindelijk koos ze toch voor haar vaste relatie, en niet voor mij.
Oh ja, en een tijdje erna ging die relatie uit en hoefde ze me opeens ook niet meer. Ach ja, vrouwen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 21:54
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
laat je gevoelens zien, spreek je onzekerheid uit, praat erover, wees dankbaar voor zijn eerlijkheid...en doorgaan met je leven...je kan er niet veel tegen doen....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 14:20
Timmy
Avatar van Timmy
Timmy is offline
@ Jud!th:

wees trots blij what ever dat hij voor jouw heeft gekozen en dat jullie nog steeds hebben....

Ik zou me er wel goed bij voelen om te weten dat zij (in mijn geval) voor mij kiest en houd
__________________
Keep Holland Beautifull, Get Tattooed!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2005, 12:01
Verwijderd
Bedankt voor alle reacties

Ik heb besloten om er maar gewoon niet teveel over na te denken..ik bedoel.. hij ziet dat meisje één keer in de 3 maanden of zo.

Ik hoorde van zijn beste vriend (en goede vriend van mij) dat hij haar nog steeds leuk vind en dat ze samen aan het proberen zijn om haar uit zijn hoofd te krijgen.

Laatst gaf ze een feestje en mede om die reden is hij er niet heengegaan. Dus hij doet er zelf wel wat aan.

Zolang ik er niet aan denk gaat het wel goed, maar als we dalijk een jaar hebben en het is nog niet over moeten we toch een bespreken wat we ermee doen.

Dit meisje heeft altijd maar hele korte relaties (ze is pas 14 of 15 en heeft echt elke maand een ander, kan ook iedereen wel krijgen) Het zou zonde zijn als mijn vriend daar één van werd, want dan heeft hij een maand iets met haar gehad en is mij dus kwijt. Maargoed.. of hij zich dat realiseert?

Ik ben niet iemand die dan gewoon met hem verder kan gaan als hij een relatie tussendoor heeft gehad, ben ik te onzeker en jaloers voor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren wat zou jij doen met alle toetsen van de school?
gewooniemand!!!
7 16-02-2012 10:49
De Kantine Wat zou jij doen?
Dr. Korsakov
56 29-05-2007 16:15
De Kantine wat zou jij doen?
Legend Of Rusj@
63 28-06-2005 22:53
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou jij doen?
LaResistance
25 26-05-2004 12:54
Liefde & Relatie tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help!
CoveredEyes
18 01-09-2003 07:01
Liefde & Relatie wat zou jij doen??
charly not
2 12-04-2002 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.