Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 10:42
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 11-10-2004 @ 09:38 :
moooi

waarom komen er opeens allemaal reacties met mensen die hun dreads zat zijn/ niet meer mooi vinden/ niet meer willen?
straks durf ik ze niet meer te laten zetten
hoezo?
bang dat je niet meer "hot" bent dan?
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Advertentie
Oud 11-10-2004, 10:44
paranoid
paranoid is offline
ik heb ze nog maar een maandje en om de week ben ik ze zat of vind ze geweldig.. ze zien er opzich wel mooi uit dus hou ze nog wel!
Oud 11-10-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 11-10-2004 @ 09:38 :
moooi

waarom komen er opeens allemaal reacties met mensen die hun dreads zat zijn/ niet meer mooi vinden/ niet meer willen?
straks durf ik ze niet meer te laten zetten
ik ben er nog steeds supersuperblij mee!!
Oud 11-10-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 11-10-2004 @ 11:42 :
hoezo?
bang dat je niet meer "hot" bent dan?
ohh <3
ben jij er ook
Oud 11-10-2004, 10:56
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 11-10-2004 @ 11:53 :
ohh <3
ben jij er ook
jaaa
ik verveel me, vandaar
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 11-10-2004, 12:24
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 10-10-2004 @ 12:34 :
zo waren we dreads zonder elastiekjes (mooier vin ik)
en wat veel mensen "vies" vonden
[afbeelding]
en zo zijn me dreads nu met elastiekjes (heb ik gedaan omdat et uitgroei niet echt wou dreaden en er waren veel losse plukjes) maar nu kan je hokjes zien alweer
[afbeelding]
wat vinden jullie mooier eigenlijk?
ik vind ze er niet vies uitzien. maar het is gewoon zo dat mensen snel hun oordel over dreads klaar hebben (uuhjl beestjes!) en het vies vinden. jij weet wel beter, toch?
k zou het gewoon laten zoals je t zelf t mooiste vind. jij loopt er mee immers.
ik vind het op beide fotos wel ok.
Oud 11-10-2004, 17:49
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
********** schreef op 11-10-2004 @ 11:01 :
Logisch, niemand vind zichzelf perfect..

Je zult ook niemand horen zeggen dat hij/zij het eigen lichaam geweldig vindt..
beetje kromme vergelijking...

als mijn dreads echt heel mooi zouden zijn (zoals die van mortischa bijv.) zou ik het echt wel zeggen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 11-10-2004, 19:00
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 11-10-2004 @ 18:49 :
beetje kromme vergelijking...

als mijn dreads echt heel mooi zouden zijn (zoals die van mortischa bijv.) zou ik het echt wel zeggen.
Ik heb het idee dat heel veel mensen alleen dreads mooi vinden als ze zo recht mogelij zijn enzo, terwijl ik het juist leuk vind als er wat deuken inzitten. Ze moeten alleen niet pluizen , want dat is gewoon ugly
Oud 11-10-2004, 19:29
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 11-10-2004 @ 20:00 :
Ik heb het idee dat heel veel mensen alleen dreads mooi vinden als ze zo recht mogelij zijn enzo, terwijl ik het juist leuk vind als er wat deuken inzitten. Ze moeten alleen niet pluizen , want dat is gewoon ugly
ik vind niet-perfecte dreads ook leuk! pluizen is idd not done, maar deuken vind ik ook wel leuk staan. maar die van jou zijn volgens mij ook wel redelijk perfect (als ik op de foto's af moet gaan tenminste)

en ik vind kb wax toch echt maar niets. ik had gister mn dreads gewassen en 's avonds toen ze droog waren weer eens kb wax gebruikt en nu voelen mn dreads gewoon nog steeds vet! ielgh. volgens mij gebruik ik echt niet teveel ofzo hoor. nee doe mij maar die locksteady, die droogt echt binnen een paar minuten (mits je niet teveel gebruikt) en je dreads worden er lekker stug van
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 11-10-2004, 21:55
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Das wel dat je haar heel vet blijft met KB.
kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik mijn uitgroei kan bijwerken? snap dat nog steeds niet
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 11-10-2004, 22:02
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Skaven schreef op 11-10-2004 @ 22:55 :
Das wel dat je haar heel vet blijft met KB.
kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik mijn uitgroei kan bijwerken? snap dat nog steeds niet
heel simpel: je pakt je dread een stukje van je hoofdhuid, dan draai je met de dread rondjes over je hoofdhuid net zolang tot je voelt dat de uitgroei 'gedread' is. wel een beetje hard draaien, anders helpt het niet en ja, dat kan even pijnlijk zijn
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 08:59
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
substantial schreef op 11-10-2004 @ 11:42 :
hoezo?
bang dat je niet meer "hot" bent dan?

ook goeiemorgen..

ik had het over mensen die hun dreads niet meer wilden omdat ze ze zelf zat waren, niet omdat ánderen er iets op tegen hebben ofzo..
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 12-10-2004, 12:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ga (proberen) niet meer lopen zeiken over mn dreads. maar ik weet nu wel bijna(!) zeker dat ik binnen nu en een halfjaar weer normaal haar heb als ik tegen die tijd een vet kapsel ben tegen gekomen wat ik wil als ik ze uitkam.
wat ik denk serieus dat ze te geragd zijn om nog goed te worden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-10-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 11-10-2004 @ 23:02 :
heel simpel: je pakt je dread een stukje van je hoofdhuid, dan draai je met de dread rondjes over je hoofdhuid net zolang tot je voelt dat de uitgroei 'gedread' is. wel een beetje hard draaien, anders helpt het niet en ja, dat kan even pijnlijk zijn
hoe lang draai je dan met een dread? hoe lang duurt het voordat ie gedread is zeg maar?
Oud 12-10-2004, 15:27
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 12-10-2004 @ 09:59 :
ook goeiemorgen..

ik had het over mensen die hun dreads niet meer wilden omdat ze ze zelf zat waren, niet omdat ánderen er iets op tegen hebben ofzo..
goeiemiddag

ik doelde meer hierop
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 11-10-2004 @ 09:38 :

straks durf ik ze niet meer te laten zetten
en ik wou er mee zeggen dat je je niet iets van anderen aan moet trekken
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 12-10-2004, 15:33
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-10-2004 @ 16:01 :
hoe lang draai je dan met een dread? hoe lang duurt het voordat ie gedread is zeg maar?
heel kort hoor, gewoon flink raggen met die dread over je hoofdhuid en al vrij snel voelt dat stukje uitgroei 'gedread'.
dus niet geloven wat op die dreadheadhq site staat, want 10 minuten is echt veeel te lang, ik heb na 1 min al een lamme arm
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 15:35
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
oja, niet je hele uitgroei wordt gedread, bij mij blijft altijd wel een heel klein stukje glad, net boven het elastiekje (als ik die strak erin heb zitten). volgens mij kan je ook niet je hele uitgroei dreaden omdat het vakje groter is dan de dread(bij mij tenminste).
en ik haal altijd het elastiekje eruit voordat ik ga draaien, ik las eens op een site dat je hem erin kan laten omdat je haar dan al bij elkaar zit dus het makkelijker te dreaden is, maar bij mij gebeurt er dan niks hoor :/
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 15:36
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 11-10-2004 @ 23:02 :
heel simpel: je pakt je dread een stukje van je hoofdhuid, dan draai je met de dread rondjes over je hoofdhuid net zolang tot je voelt dat de uitgroei 'gedread' is. wel een beetje hard draaien, anders helpt het niet en ja, dat kan even pijnlijk zijn
maar je kan het toch ook met een haaknaald doen? of is dat niet voor uitgroei
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 12-10-2004, 15:50
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Skaven schreef op 12-10-2004 @ 16:36 :
maar je kan het toch ook met een haaknaald doen? of is dat niet voor uitgroei
nee doe maar niet
ik heb trouwens nog nooit een haaknaald gebruikt, een haaknaald is om losse haren terug in je dread te stoppen. je uitgroei is gewoon het begin van je dread dus er valt niks terug te stoppen. en ook niet gaan haken (=gat maken en dread erdoorheen halen) want dat wordt niet mooi.
gewoon doen wat ik zeg jij!
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-10-2004, 17:56
Verwijderd
Ik krijg ook dread-kriebels door zo'n topic.. Toch wel erg verleidelijk. Even doorsparen en zeuren
Oud 13-10-2004, 08:36
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
substantial schreef op 12-10-2004 @ 16:27 :
--------------------------------------------------------------------------------
CanYouHandleMe schreef op 12-10-2004 @ 09:59 :
ook goeiemorgen..

ik had het over mensen die hun dreads niet meer wilden omdat ze ze zelf zat waren, niet omdat ánderen er iets op tegen hebben ofzo..
--------------------------------------------------------------------------------



goeiemiddag

ik doelde meer hierop

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
CanYouHandleMe schreef op 11-10-2004 @ 09:38 :

straks durf ik ze niet meer te laten zetten
--------------------------------------------------------------------------------



en ik wou er mee zeggen dat je je niet iets van anderen aan moet trekken
ik doelde met "niet durven laten zetten" juist op het feit dat ik ze niet wil laten zetten en ze dan snel zelf zat ben.. van anderen ben ik ook niet van plan me iets aan te trekken

anyway.. sprak gisteren iemand in de trein die ze me ook wel wil zetten eventueel dus met een beetje mazzel heb ik ze binnen nu en een maand ofzo eindelijk..
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 13-10-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2004 @ 16:33 :
heel kort hoor, gewoon flink raggen met die dread over je hoofdhuid en al vrij snel voelt dat stukje uitgroei 'gedread'.
dus niet geloven wat op die dreadheadhq site staat, want 10 minuten is echt veeel te lang, ik heb na 1 min al een lamme arm
ooh, zo doe ik het ook
Maar ik voel ze niet echt dreaden ofzo. Maar het heeft wel een beetje effect geloof ik..



Gisteren zag ik een foto van mezelf, en ik kwam tot de conclusie dat mn dreads toch wel heel erg pluizen Vooral bovenop mn hoofd..

Als ze net gewaxt zijn, helemaal niet, maar na halve dag ofzo begint het alweer. Komt dat omdat ze nog redelijk nieuw zijn (3 maanden) of ligt het aan mn haar? Want die bovenste korte haartjes die voor het pluizen zorgen zijn ook niet echt met een haaknaald in een dread te doen ofzo..
Oud 13-10-2004, 13:32
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Ik wil eigenlijk heel graag mijn dreads verven maar ik weet niet hoe ik ze wil gaan verven in welke kleur enzo, ik weet alleen dat ik meerdere kleuren wil en in iedergeval ze blond wil houden. Ze zien er nu zo uit:



Heeft iemand ideeen voor me om ze te verven???
Oud 13-10-2004, 14:58
saturday
saturday is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 13-10-2004 @ 14:32 :
Ik wil eigenlijk heel graag mijn dreads verven maar ik weet niet hoe ik ze wil gaan verven in welke kleur enzo, ik weet alleen dat ik meerdere kleuren wil en in iedergeval ze blond wil houden. Ze zien er nu zo uit:

[afbeelding]

Heeft iemand ideeen voor me om ze te verven???
Mooi!
Verschillende kleuren blond? Van donker tot licht. Zodat je een soort 'relief' krijgt ofzo?
Maar ik zou ze gewoon zo laten hoor!
Oud 13-10-2004, 15:28
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 13-10-2004 @ 14:32 :
Ik wil eigenlijk heel graag mijn dreads verven maar ik weet niet hoe ik ze wil gaan verven in welke kleur enzo, ik weet alleen dat ik meerdere kleuren wil en in iedergeval ze blond wil houden. Ze zien er nu zo uit:

[afbeelding]

Heeft iemand ideeen voor me om ze te verven???
F*cking mooie dreads ik wil echt dat mijne zo worden
Oud 13-10-2004, 15:31
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 13-10-2004 @ 16:28 :
F*cking mooie dreads ik wil echt dat mijne zo worden
nog ideeen???
Oud 13-10-2004, 15:38
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 13-10-2004 @ 16:31 :
nog ideeen???
ik ga sommige van mijn dreads licht blond verven, kan jij misschien ook doen, maar heb jij je stiekjes eruit gedaan? maar hoe blijft et bij jou dreaden? ziet er echt zo super mooi uit!
Oud 13-10-2004, 16:09
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
hoe lang heb jij de dreads stopmakingsense? dan weet ik hoelang ik nog moet wachten
Oud 13-10-2004, 16:45
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
ik heb mijn dreads sinds vorig jaar 10 juni, maar verwacht niet dat de jouwe er dan ook zo uit zien want ik heb nog nooit mensen gezien waarvan hun dreads er hetzelfde uitzagen( behalve dan van die dunne neger dreads! )
Maar wat je wel kan doen is als je dreads een beetje hard aan het worden zijn, ze steeds vaker gaan wassen met kb shampoo, daar worden ze echt mooi van!!! En natuurlijk veel palmrollen!
En nee ik heb geen elastiekjes in mijn dreads, ten eerste vind ik het net zoals jij dat vind veel lelijker staan en ten tweede zit het gewoon KUT!!! Maar ik denk wel dat ik er een paar veel blonder ga maken, maar ik weet nog niet wat ik met de rest ga doen.
Oud 13-10-2004, 16:51
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Die eerste foto is trouwens al een oude, dit is een nieuwe van vandaag (en ik had nogwel een bad hair day)



en dees:


Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 17:05.
Oud 13-10-2004, 18:12
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 13-10-2004 @ 17:51 :
Die eerste foto is trouwens al een oude, dit is een nieuwe van vandaag (en ik had nogwel een bad hair day)

[afbeelding]

en dees:

[afbeelding]
lovely
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-10-2004, 18:46
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
als ik da zo zie, wil ik ook dreads..

maar ik ben zo lang al aan het twijfellen.. ...

maar het is zo mooi, maar ik ben alleen bang dat het me absoluut niet staat..
__________________
Oud 13-10-2004, 18:48
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Toen ze net gezet waren:




Aan het eind van de zomer:




Nu:

Nog geen foto's van, maar weinig verandering, behalve veel uitgroei...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 13-10-2004, 18:52
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
<333
__________________
Oud 14-10-2004, 10:55
paranoid
paranoid is offline
AngelLena> woh wat n ongelovelijk bos mooi haar!.. ben me hier toch n boel jaloers aan t zijn.. ik met mn dunne bosje!
Oud 14-10-2004, 11:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
doowz schreef op 14-10-2004 @ 11:55 :
AngelLena> woh wat n ongelovelijk bos mooi haar!.. ben me hier toch n boel jaloers aan t zijn.. ik met mn dunne bosje!

Je kan je voorstellen dat ik heul erg lang heb moeten zitten hiervoor... Van 9 tot 23 ongeveer
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 11:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 13-10-2004 @ 17:51 :
Die eerste foto is trouwens al een oude, dit is een nieuwe van vandaag (en ik had nogwel een bad hair day)

[afbeelding]

en dees:

[afbeelding]
mooi
maar bij mij worden ze niet zo dus ik ga ze volgende week uitkammen, ik heb er genoeg van
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 14-10-2004, 11:48
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Luna schreef op 14-10-2004 @ 12:46 :
mooi
maar bij mij worden ze niet zo dus ik ga ze volgende week uitkammen, ik heb er genoeg van
En hoe denk je daar morgen over? Volgens mij ben jij echt iemand die om de dag van gedachten veranderd
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 11:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha
nee, ik twijfel echt al 2 maanden en steeds dacht ik van nou, ik kijk het nog even aan(hoe ze worden, maar het wordt gewoon niet zals ik het wil) maar dat doe ik nu al zo lang dat ik er nu écht geen zin meer in heb. Ik heb het gister echt besloten en ben nog steeds niet van mening veranderd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 14-10-2004, 11:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Luna schreef op 14-10-2004 @ 12:51 :
haha
nee, ik twijfel echt al 2 maanden en steeds dacht ik van nou, ik kijk het nog even aan(hoe ze worden, maar het wordt gewoon niet zals ik het wil) maar dat doe ik nu al zo lang dat ik er nu écht geen zin meer in heb. Ik heb het gister echt besloten en ben nog steeds niet van mening veranderd

Foto? Misschien is het helemaal niet zo erg als dat jij denkt?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 12:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik heb geen fotos atm, alleen die in mn fotoboek maar das niet duidelijk en van tijdje terug.
Ik hoor wel vaker dat mensen mn haar leuk vinden maar dat is geen reden voor mij om het te houden. Ik wil het zelf niet meer en hóe leuk anderen het ook vinden, mn besluit staat vast
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 14-10-2004, 15:32
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Gisteren stiekjes eruit gehaald. Ik heb alleen weer stiekjes erin gedaan bij sommige dreads omdat er heel veel korte plukjes waren afgebroken en die stond rechtomhoog.
Hier wat fotos:


Beetje verkeerd om...
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 14-10-2004, 16:14
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 14-10-2004 @ 16:32 :
Gisteren stiekjes eruit gehaald. Ik heb alleen weer stiekjes erin gedaan bij sommige dreads omdat er heel veel korte plukjes waren afgebroken en die stond rechtomhoog.
Hier wat fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje verkeerd om...
[afbeelding]
mooi
Oud 14-10-2004, 17:26
toofragile2hold
Avatar van toofragile2hold
toofragile2hold is offline
In Limburg is dreads bijwerken een groepsgebeuren
__________________
we rock, so you don't have to
Oud 14-10-2004, 17:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
toofragile2hold schreef op 14-10-2004 @ 18:26 :
In Limburg is dreads bijwerken een groepsgebeuren [afbeelding]

whahahaha! Coolheid! Dat wil ik ook!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 17:39
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
toofragile2hold schreef op 14-10-2004 @ 18:26 :
In Limburg is dreads bijwerken een groepsgebeuren [afbeelding]
wat is die gast aan het doen bij die dread???
Oud 14-10-2004, 17:40
toofragile2hold
Avatar van toofragile2hold
toofragile2hold is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 14-10-2004 @ 18:39 :
wat is die gast aan het doen bij die dread???
Die is mn puntjes aant bijwerken
__________________
we rock, so you don't have to
Oud 14-10-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
toofragile2hold schreef op 14-10-2004 @ 18:26 :
In Limburg is dreads bijwerken een groepsgebeuren [afbeelding]
he volgens mij ben ik daar ook een keer geweest! met een paar mensen die ik ken uit geleen/maastricht (dat is nogal bijzonder aangezien ik in groningen woon)
Oud 14-10-2004, 17:52
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
toofragile2hold schreef op 14-10-2004 @ 18:40 :
Die is mn puntjes aant bijwerken
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, hoe doe je dat eigenlijk???
Oud 14-10-2004, 18:12
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 14-10-2004 @ 18:52 :
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, hoe doe je dat eigenlijk???
steeds een haartje pakken (of een klein plukje van het ongedreade puntje en dat 'omhoog halen'. beetje ronddraaien met de dread enzo.
heb jij niet nodig zo te zien
en ik doe het maar niet want mijn punten breken er door af

@toofragile2hold: die dreads van die knaap zijn mooooi. die van jou en dat andere meisje ook trouwens
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Dreadtopic, deel 18!
Qamra
500 29-10-2006 19:40
Lifestyle Algemeen Dreadstopic deel 13
Verwijderd
501 17-01-2005 14:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.